Salutacions Des De Torelló!
Moderador: Airald
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Salutacions Des De Torelló!
Bones a tots! ;)
Ja fa temps que vaig visitant el vostre fòrum i veig que ho teniu molt ben muntat, i he acabat per registrar'm-hi, deixeu-me doncs que us feliciti a tots per la web i el bon rotllo que s'hi veu i una cordial salutació de part d'un pescallunes motero!
:form
(Que no se si ja en teniu cap) :mrgreen:
Ja fa temps que vaig visitant el vostre fòrum i veig que ho teniu molt ben muntat, i he acabat per registrar'm-hi, deixeu-me doncs que us feliciti a tots per la web i el bon rotllo que s'hi veu i una cordial salutació de part d'un pescallunes motero!
:form
(Que no se si ja en teniu cap) :mrgreen:
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 11:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Salutacions Des De Torelló!
Com que dius que el tenim ben muntat em permeto el luxe de dir-te pi-lo-ta. :mrgreen:
De pescallunes n'hi han varis ja, si no em falla la memòria. Però ens hauries de dir quina moto tens i què t'agrada fer amb la moto. T'ho pregunto jo perquè per aqui la gent és molt cotilla i ho vol saber tot. :mrgreen:
Apa, a gaudir del fòrum. :cerv
De pescallunes n'hi han varis ja, si no em falla la memòria. Però ens hauries de dir quina moto tens i què t'agrada fer amb la moto. T'ho pregunto jo perquè per aqui la gent és molt cotilla i ho vol saber tot. :mrgreen:
Apa, a gaudir del fòrum. :cerv

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Benvingut pescallunes !
Jo també sóc de Torelló.
Jo també sóc de Torelló.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
MONXU, ARA HOME, BENVINGUT A MOTOTURISME I QUE PUGUIS GAUDIR DEL FORO I DE LES RUTES AMB NOSALTRES.

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Benvingut desde terres de la Segarra,explica,explica que
volem saber :mrgreen:
volem saber :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Benvinguts des de Vauxhall Cross - ( http://www.sis.gov.uk )
Vssssssssss
007
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Hola Monxu,
Benvingut des de l'Empordanet
Benvingut des de l'Empordanet
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages.....
Vssss
Salutacions des de Castellnou de Bages.....
Vssss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Hola pescallaunes moteru (jeje)
Benvingut desde Torroella de Montgrí ( Girona) :kiss
Benvingut desde Torroella de Montgrí ( Girona) :kiss
- Monxu
- Presentats
Merci a tots!
Bé doncs, la meva companya de "trotes" si heu estat observadors a l'avatar, veureu que és una Suzuki GSR, del color de la del Sagal que ja em "coneix", tot i que crec que la seva no sabria ni com fer-la entrar al revolt, comparativament és un transatlàntic, :lol:
i a part, la GSR és la primera moto, moto, que tinc, abans havia tingut algun xuspinu entre elles una puch suzuki 74cc ( al loro) i abans d'aquesta la montesa cota 74-T del meu pare quan era jovenet jejeje,llavors una trialera, i finalment una 600, per tant el salt ha estat bastant gran, tot i que veig que aquí remeneu bastant amb 1000's i més i tot.
En quan a conducció, normalment vaig a fer carreteres reviradotes com per exemple collada de Tosses, coll de Nargó i per l'estil, tot i que una mica més amples com Llosa del cavall o Tapis també em molen que deu ni do, bàsicament revolts revolts i més revolts, una mica com la majoria crec
Bé doncs, la meva companya de "trotes" si heu estat observadors a l'avatar, veureu que és una Suzuki GSR, del color de la del Sagal que ja em "coneix", tot i que crec que la seva no sabria ni com fer-la entrar al revolt, comparativament és un transatlàntic, :lol:
i a part, la GSR és la primera moto, moto, que tinc, abans havia tingut algun xuspinu entre elles una puch suzuki 74cc ( al loro) i abans d'aquesta la montesa cota 74-T del meu pare quan era jovenet jejeje,llavors una trialera, i finalment una 600, per tant el salt ha estat bastant gran, tot i que veig que aquí remeneu bastant amb 1000's i més i tot.
En quan a conducció, normalment vaig a fer carreteres reviradotes com per exemple collada de Tosses, coll de Nargó i per l'estil, tot i que una mica més amples com Llosa del cavall o Tapis també em molen que deu ni do, bàsicament revolts revolts i més revolts, una mica com la majoria crec
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 24, 2010 5:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
[quote user="Mareta" post="133294"]Hola pescallaunes moteru (jeje)
Benvingut desde Torroella de Montgrí ( Girona) :kiss[/quote]
Ei Mareta! No ens canvïis el nom, els de Torelló som pescallunes i no pescallaunes que per desgràcia també en tenim.
Benvingut desde Torroella de Montgrí ( Girona) :kiss[/quote]
Ei Mareta! No ens canvïis el nom, els de Torelló som pescallunes i no pescallaunes que per desgràcia també en tenim.
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Benvingut des de la comarca de l'Anoia..
Salut.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
No sabia pas que els de Torelló també sou pescallunes :eyes
Els de Sant Feliu de Pallerols també ho són :eyes
Benvingut al Fòrum i salutacions des de Girona
Benvingut al Fòrum i salutacions des de Girona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Monxu
- Presentats
[quote user="Kel" post="133324"]No sabia pas que els de Torelló també sou pescallunes :eyes
Benvingut al Fòrum i salutacions des de Girona[/quote]
Si, m'ho havien comentat, de fet, Torelló antigament es deia Sant Feliu de Torelló, i Sant Feliu n'es el patró.
Això dels pescallunes és un tema bastant curiós que voldria estudiar, sembla que guardi relació més amb el sant,
que no pas amb les llegendes del Pescallunes del riu de cada poble... :???:
Si, m'ho havien comentat, de fet, Torelló antigament es deia Sant Feliu de Torelló, i Sant Feliu n'es el patró.
Això dels pescallunes és un tema bastant curiós que voldria estudiar, sembla que guardi relació més amb el sant,
que no pas amb les llegendes del Pescallunes del riu de cada poble... :???:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Salut i benzina des de La Figuerosa (l'urgell) 
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Un altre que et dona la benvinguda desde Barcelona...!!! ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Benvingut des de la Costa Brava !!!
PD: Ja veig que no se't quedaran els pneumàtics quadrats !!! :twisted:
PD: Ja veig que no se't quedaran els pneumàtics quadrats !!! :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 12:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa i que t'ho pasis molt be per aqui,salut.
p.d. no havia sentit mai aixo de pescallunes,al llegir la presentacio tambe havia mal llegit ''llaunes'' i he pensat : deu trevallar a la grua :oops: :oops:
p.d. no havia sentit mai aixo de pescallunes,al llegir la presentacio tambe havia mal llegit ''llaunes'' i he pensat : deu trevallar a la grua :oops: :oops:
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Benvingut a Mototurisme.
Salutacions des de Lleida.
;)
Salutacions des de Lleida.
;)
- Xavier
- Presentats
[quote user="monxu" post="133360"][quote user="Kel" post="133324"]No sabia pas que els de Torelló també sou pescallunes :eyes
que no pas amb les llegendes del Pescallunes del riu de cada poble... :???:[/quote]
Haurem d'estudiar seriosament l'agermanament dels dos pobles, a més amb el túnel de Bracons estem pràcticament a tocar. Seria important estandaritzar les mides del cove amb que s'haurà de pescar la lluna a partir d'ara, si ho plantejem als dos ajuntaments segurament es crearà una comissió conjunta per aquest tema que formarà a la vegada una comissió especialitzada d'assessorament qui encarregarà la feina a algú altre i així podrem col·locar un pilot de gent més a càrrec de tots plegats i baixarem l'índex d'atur de les dues poblacions...
No em feu cas.
VISCA ELS PESCALLUNES SIGUIN D'ON SIGUIN !
que no pas amb les llegendes del Pescallunes del riu de cada poble... :???:[/quote]
Haurem d'estudiar seriosament l'agermanament dels dos pobles, a més amb el túnel de Bracons estem pràcticament a tocar. Seria important estandaritzar les mides del cove amb que s'haurà de pescar la lluna a partir d'ara, si ho plantejem als dos ajuntaments segurament es crearà una comissió conjunta per aquest tema que formarà a la vegada una comissió especialitzada d'assessorament qui encarregarà la feina a algú altre i així podrem col·locar un pilot de gent més a càrrec de tots plegats i baixarem l'índex d'atur de les dues poblacions...
No em feu cas.
VISCA ELS PESCALLUNES SIGUIN D'ON SIGUIN !