Un De Nou
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 7
- Membre des de: dc. nov. 03, 2010 11:24 pm
- Ubicació: Barcelona
Un De Nou
Hola a tots
soc dtrankis, la Mef em va recomanar aquesta web, com el meu nick indica no soc amant de les altes velocitats, m'agrada sortir en moto, fer uns quants revolts i gaudir d'un bon esmorzar en bona companyia, també faig servir la moto a diari,excepte els mesos de més fred, per anar a la feina i a tot arreu.
Tinc una Honda cbf 1000, no es la moto que més m'agrada, que és la Benelli TNT, però si que és la que més s'adapta ales meves necesitats, te bons baixos, equipàment a tope, posició comode i suavitat, sobretot suavitat, lo pitjor és que te una acceleració linial o sigui que no hi ha emoció en cap moment, només suavitat.
Espero gaudir de la web i que ens veiem algun dia en alguna sortida.
Salutacions a tots!
soc dtrankis, la Mef em va recomanar aquesta web, com el meu nick indica no soc amant de les altes velocitats, m'agrada sortir en moto, fer uns quants revolts i gaudir d'un bon esmorzar en bona companyia, també faig servir la moto a diari,excepte els mesos de més fred, per anar a la feina i a tot arreu.
Tinc una Honda cbf 1000, no es la moto que més m'agrada, que és la Benelli TNT, però si que és la que més s'adapta ales meves necesitats, te bons baixos, equipàment a tope, posició comode i suavitat, sobretot suavitat, lo pitjor és que te una acceleració linial o sigui que no hi ha emoció en cap moment, només suavitat.
Espero gaudir de la web i que ens veiem algun dia en alguna sortida.
Salutacions a tots!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: Un De Nou
Benvingut desde roda de ter (osona)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Benvingut des de l'Anoia, Dtrankis !!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com !!!!!!!!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vssssss
Salutacions des de Castellnou de Bages
Vssssss
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
BENVINGUT!!!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Benvingut a Mototurisme.
Salutacions des de Lleida.
;)
Salutacions des de Lleida.
;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
Benvingut des de Viladecans,Baix Llobregat !!!
Aqui podrás anar dtranquis tot el que vulguis
Aqui podrás anar dtranquis tot el que vulguis
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="Dtrankis" post="146399"]
Tinc una Honda cbf 1000
Salutacions a tots![/quote]
No ens ho creiem! NO FOTO = NO MOTO! (quina tens, la nova o la vella?)
El ritme de la fent del grup és variable, et trobaràs gent que corre, i gent que anem tranquils (jo amb una Deauville puc seguir còmodament, com ho he fet amb una CBF600), hi ha lloc per tots. Lo que si que trobaràs en aquest foro és molt bon rotllo, ja ho veuràs. Ah, BENVINGUT!
Llàstima que t'has perdut la sortida d'avui...
Tinc una Honda cbf 1000
Salutacions a tots![/quote]
No ens ho creiem! NO FOTO = NO MOTO! (quina tens, la nova o la vella?)
El ritme de la fent del grup és variable, et trobaràs gent que corre, i gent que anem tranquils (jo amb una Deauville puc seguir còmodament, com ho he fet amb una CBF600), hi ha lloc per tots. Lo que si que trobaràs en aquest foro és molt bon rotllo, ja ho veuràs. Ah, BENVINGUT!
Llàstima que t'has perdut la sortida d'avui...

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats

aquí la teniu, falten les maletes originals Honda, aquesta és del primer dia, la vaig fer pel forum de la marca, i la veritata és que no tinc cap més, aixñi que tan bon punt en tingui una de ben xul·la i de dia ja la penjaré.
salut
Dtrankis l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 14, 2010 9:34 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Benvingut des de Torelló !!!
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Benvingut des del Vallès. Bona moto la CBF 1000, model incomprès en aquest pais.
P.D: Avim si pintes la paret del garatge. :lol:
P.Dll: Records a la MEF-voladora.
P.D: Avim si pintes la paret del garatge. :lol:
P.Dll: Records a la MEF-voladora.

-
- Presentats
Si que em sembla que es incompresa aquesta moto, però també es cara en comparació amb les seves competidores i aixó tb condiciona, la paret no la penso pintar, ja que ha d'anar a terra molt aviat.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
BENVINGUT DES D' OSONA !!
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Benvingut des de la Catalunya central.
Una moto preciosa i una de les meves preferides, tot i que tens raó, crec que part del poc reconeixement és degut al preu en comparació a la competencia. Sigui com sigui, una gran màquina, no veig gaire bé la foto, però sembla que la portes força equipada, amb pantalla, maletes (segons dius), una bona rutera ;)
Una moto preciosa i una de les meves preferides, tot i que tens raó, crec que part del poc reconeixement és degut al preu en comparació a la competencia. Sigui com sigui, una gran màquina, no veig gaire bé la foto, però sembla que la portes força equipada, amb pantalla, maletes (segons dius), una bona rutera ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
-
- Presentats
La moto es de segona ma i tots els extres ja els havia possat l'antic propietari, jo la tinc des de març. De fet quan vaig sortir del concesionari oficial m'en vaig adonar que hi havia uns fulls turistic del cap Nord.
Porta la pantalla alta, els topes anti caiguda, punys calefactables, frenada combinada+abs, i una bosa dobrediòsit amb un sistema que va roscada en una peça que hi ha collada al dipòsit i que no m'agrada gens, jo sempre poso la que va amb iman.
Hi ha un accesori que m'agradaria posar, son unes peces que desvien l'aire de les mans, pero van integrats al semicarenat i no del tipus motocross, ho he vist a internet, però no se si es especific pel model o un invent d'algun manetes
Porta la pantalla alta, els topes anti caiguda, punys calefactables, frenada combinada+abs, i una bosa dobrediòsit amb un sistema que va roscada en una peça que hi ha collada al dipòsit i que no m'agrada gens, jo sempre poso la que va amb iman.
Hi ha un accesori que m'agradaria posar, son unes peces que desvien l'aire de les mans, pero van integrats al semicarenat i no del tipus motocross, ho he vist a internet, però no se si es especific pel model o un invent d'algun manetes
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Suposo que et refereixes als deflectors, n'hi ha d'específics per cada model, degut a que els carenats son diferents.
Suposo que algú altre et podrà donar més info, però suposo que els deus poder treure tant de la casa oficial com de la industria auxiliar, com gairebé tot ;)
EDITO: mira't això: Enllaç
Enllaç2
Segur que si busques per internet en trobes més.
Suposo que algú altre et podrà donar més info, però suposo que els deus poder treure tant de la casa oficial com de la industria auxiliar, com gairebé tot ;)
EDITO: mira't això: Enllaç
Enllaç2
Segur que si busques per internet en trobes més.
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 15, 2010 4:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra