07 - Mensual juliol: Berguedà, Solsonès i Alt Urgell amb PISCINA #225 x Xevit
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7668
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: 07 - Mensual juliol: Berguedà, Solsonès i Alt Urgell amb PISCINA #225 x Xevit
Eeeeiiii, un dia collonut, la ruta ha estat molt bé, y la piscineta, tot un detall.
Gràcies a la organització!!!
Gràcies a la organització!!!
- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1852
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Re: 07 - Mensual juliol: Berguedà, Solsonès i Alt Urgell amb PISCINA #225 x Xevit
A casa també. Bona ruta, bona piscina (poca gent en remull), bona teca i bona companyia.
Llàstima de la caiguda, però por sort no ha estat gaire!!!
Salut i fins la propera
Llàstima de la caiguda, però por sort no ha estat gaire!!!
Salut i fins la propera

Jo tampoc vaig en BMW
- Xevit
- Presentats
- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 26, 2021 8:45 pm
- Ubicació: Manresa
Tot rodó, excepte l'aterrissada de l'Ester, ànims i recuperar-se el més ràpid possible.
salut, Xevi
el Bages
el Bages
- Airald
- Presentats
- Entrades: 953
- Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
- Ubicació: Taradell
- Contacta:
A casa de fa estona, una meteo espectacular i la ruta molt encertada.
A recuperar-se, Esther.
Salut!
A recuperar-se, Esther.
Salut!

- Minina
- Presentats
- Entrades: 2040
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Moltes gràcies Xevi i a tots els que heu fet possible aquesta sortida. Una ruta molt maca i com sempre ens ho hem passat de conya.
Una abraçada Esther.
Una abraçada Esther.
- Ray Fields Rider
- Presentats
- Entrades: 2
- Membre des de: ds. jul. 05, 2025 7:46 am
- Ubicació: Gironella
Bon vespre companyes i companys!
Demà (dijous 24) a les 20:30, estrenaré el vídeo de la sortida que vaig fer amb vosaltres. Va ser un dia molt xulo tot i que no va anar com totes i tots desitjaríem. No obstant, no serà la última que vingui, o això espero.
Us passo l'enllaç del vídeo. M'he esforçat per tractar-lo amb la màxima serietat i respecte possibles cap a l'Esther, que espero que estiguis ben recuperada.
Una abraçada i fins la propera!
Demà (dijous 24) a les 20:30, estrenaré el vídeo de la sortida que vaig fer amb vosaltres. Va ser un dia molt xulo tot i que no va anar com totes i tots desitjaríem. No obstant, no serà la última que vingui, o això espero.
Us passo l'enllaç del vídeo. M'he esforçat per tractar-lo amb la màxima serietat i respecte possibles cap a l'Esther, que espero que estiguis ben recuperada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7668
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Molt xulo!!!Ray Fields Rider ha escrit: ↑dc. jul. 23, 2025 9:32 pmBon vespre companyes i companys!
- She
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
- Ubicació: Vic
Moltes gràcies!!!Ray Fields Rider ha escrit: ↑dc. jul. 23, 2025 9:32 pmBon vespre companyes i companys!
Ens veiem a més sortides!!!
- Xaviersa
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. des. 02, 2015 12:25 am
- Ubicació: Manresa
- Contacta:
M'agradat molt.
Àngels i Xavier
Manresa

Manresa