12 - Mensual desembre: Nadal 25 #230 x VMan
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4428
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: 12 - Mensual desembre: Nadal 25 #230 x VMan
M'ho he passat molt bé!
Gràcies Joan per la ruta tan maca que ens has preparat i per trobar el restaurant on hem menjat de bandera.
Ah! Les Nadales han estat un èxit rotund. Gràcies a la Mercè per passar-nos les lletres i a les altres dues cantaires que ho heu animat.
La tornada també ha estat divertida, un del gironès, un del Pla de l'estany, dos empordanesos i dos osonencs hem passat per "Cala Iaia" i ha anat molt bé. Una vegada a l'eix, els osonencs hem saltat del grup i tots hem fet el nostre camí.
BON NADAL!!!
Gràcies Joan per la ruta tan maca que ens has preparat i per trobar el restaurant on hem menjat de bandera.
Ah! Les Nadales han estat un èxit rotund. Gràcies a la Mercè per passar-nos les lletres i a les altres dues cantaires que ho heu animat.
La tornada també ha estat divertida, un del gironès, un del Pla de l'estany, dos empordanesos i dos osonencs hem passat per "Cala Iaia" i ha anat molt bé. Una vegada a l'eix, els osonencs hem saltat del grup i tots hem fet el nostre camí.
BON NADAL!!!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3601
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Un altre a casa, moltes gràcies a tots els que heu fet possible aquesta sortida de Nadal... m'ho he passat molt bé!l!
El proper any hem de cantar millor... que m'ha plogut de tornada...
Bon Nadal i Bon Any Nou!!!
El proper any hem de cantar millor... que m'ha plogut de tornada...
Bon Nadal i Bon Any Nou!!!
Gas a la burra!!!
- Airald
- Presentats
- Entrades: 967
- Membre des de: dv. feb. 08, 2013 9:51 pm
- Ubicació: Taradell
- Contacta:
A casa també un cop visitada la fira de Santa Llúcia de Taradell, botifarrada inclosa i campanes tocades.
Salut!
Salut!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7687
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Va ser un dia genial, gràcies als qui ho heu fet possible!!!
Bones festes a to quisquiiiiiii
Bones festes a to quisquiiiiiii
- She
- Presentats
- Entrades: 449
- Membre des de: dl. abr. 14, 2014 5:59 pm
- Ubicació: Vic
Una sortida genial!! Amb fira de Nadal inclosa. La ruta m'ha agradat molt i el dinar.. espectacular!!
Tenim tot un any per ensejar les nadales de l'any vinent!
Moltes gràcies Joan i Montse!
I a tots els que participeu al les sortides de Mototurisme, perquè podem seguir compartint rutes i bons moments amb tots els companys!!
BONES FESTES!!!! I fins l'any que be!!!!

Tenim tot un any per ensejar les nadales de l'any vinent!
Moltes gràcies Joan i Montse!
I a tots els que participeu al les sortides de Mototurisme, perquè podem seguir compartint rutes i bons moments amb tots els companys!!
BONES FESTES!!!! I fins l'any que be!!!!

- Napoleon
- Presentats
- Entrades: 1858
- Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
- Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus
Vaig tard, però vull comentar que, com sempre, la ruta, la companyia i l'àpat han estat sensacionals
Per cert, que a la tornada, passant per Montserrat hi havia un senglar que em va voler saludar
BONES FESTES A TOTHOM
Per cert, que a la tornada, passant per Montserrat hi havia un senglar que em va voler saludar
BONES FESTES A TOTHOM
Jo tampoc vaig en BMW