Entrada
Autor: Tiramilles » dt. juny 11, 2013 6:13 pm
[quote user="JoanCG" post="236466"]M'apunto si les dates finals em son possibles!!!
Ja hi he anat (amb quad), varies vegades, i tinc "mono" de tornar. Aniria amb la KTM 690 enduro o amb 1190 adventure, m'és igual...
Ara, al gener, encara que hi hagi desert, farà un fred brutal i no es podrà passar per la nèu per molts llocs del Atlas, eh?
Salut i en parlem.... :birracat[/quote]
Si vols fer una ruta amb molt d'off, jo no tindria cap dubte, la 690 es la màquina ideal.
Jo vaig trobar a faltar una mica de comoditat en les etapes d'aproximació (per carretera) però per pistes, sorra... anava fantastic amb la TT i no voldria per res una maxitrail.
Com molt be dius al Gener, principis de Febrer encara hi haurà neu a molts passos de l'Atlas, jo la pròxima vegada vull fer un pas de 3050m que vaig veure.
Crec que millor Març-Abril.
[quote user="VMan" post="236492"][quote user="Albert_KTM" post="236479"]:okcat :okcat :okcat
Quines fotos més guapes. Llàstima del "models" :b9 :b9 :b9[/quote]
Ha ha ha, que pots esperar d'uns de Torelló?
Quina enveja!!!! lo millor de tot es que queda demostrat que no cal cap megamaximoto :okcat :okcat :okcat ,ho heu fet amb motos utilitaries que no es trenquen mai, enhorabona :viscat :viscat
Les fotos molt bones
Gracies per compartir les fotos i la ruta Jordi :birracat :birracat[/quote]
Doncs la veritat es que cap moto va donar problemes, la TT i la XT son del '93 i cap problema, la Xt una mica justa de suspensions, però bé, la meva TT es del 2003 i també bé. La F800GS també va anar bé, encara que per algunes pistes amb sorra o trencades anava mes malament que els altres, però per carretera anava molt mes còmode.
La TT del 93 se l'hi va trencar un suport del portamaletes i la vam poder soldar en un tallerot de Merzouga, ventatges d'anar amb motos velles.