La professora estava a classe un dia i diu a un dels seus alumnes:
- Mira Pep, imagina’t que un dia vas a sopar a casa de la teva novia, hi ha tota la seva família i ells són de classe alta, molt refinats i molt ben educats i tu t’has d’aixecar per anar al lavabo. Com ho diries?
- Ara torno que he d’anar a fer un pipí.
- Molt mal dit Pep, s’ha de ser més refinat. Vejam en Miquel com ho diu.
- Disculpeu-me un moment que he d’anar als serveis.
- No està malament Miquel però s’ha d’evitar dir la paraula “serveis” en un sopar de gala.
Salta Jaimito i diu:
- Ho puc intentar jo professora?
La professora amb mala cara diu:
- D’acord, com ho diries tu Jaimito?
- Disculpa’m un moment amor meu però he d’anar a donar la mà a un amic meu molt íntim que espero poder-te presentar després del sopar.
- Mare, mare, per què tinc dos pares i dos mares?
- Perquè ets guenyo fill.
Es troben dos amics: - Hòstia, nen! Conec un bar top-less collonut, molt barat i on la cambrera té uns pits de por! - Coi, doncs anem-hi! Arriben al bar, s’asseuen prop de la barra i ve la cambrera: - Què els poso?
I diu un d’ells: - Un Margarita… La noia posa els ingredients dins la coctelera i comença a batre-la, mentre les mamelles li belluguen de banda a banda. Els dos tipus s’ho miren bocabadats. La cambrera serveix el Margarita a un dels amics, i li pregunta a l’altre: - I vostè, què prendrà? I aquest li diu: - El mateix que ell… I una altra vegada som-hi amb l’espectacle. Li serveix la copa i li pregunta: - Que voldrà una palleta? I diu ell, amb cara de gust : de debo,ara ja no cal......
Mes Acudits
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Antonia
- Presentats
- Entrades: 109
- Membre des de: dg. març 15, 2009 2:50 pm
- Ubicació: Preixens (Lleida)
Re: Mes Acudits
Molt bons Kpeps!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Amb la meva moto deixaré marca per tot Catalunya.