Casa Rural O Similar
Moderador: Airald
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Casa Rural O Similar
Algú sap d'una casa rural o similar o poguem anar una colla? El problema es que som 40!? :D :eyes
Si algú en sap d'alguna, si us plau, feu'm-ho saber. Moltes gràcies.
Si algú en sap d'alguna, si us plau, feu'm-ho saber. Moltes gràcies.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Casa Rural O Similar
A on voleu anar ?
es per quedarse a dormir ?
a prop del meu poble hi ha una casa de pagès on es fan tota mena d´activitats, guerres amb armes d´aire i bales de tinta, tirolines, passos el.levats entremig dels arbres etc.
a prop del meu poble hi ha una casa de pagès on es fan tota mena d´activitats, guerres amb armes d´aire i bales de tinta, tirolines, passos el.levats entremig dels arbres etc.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 29, 2010 11:49 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Molinenc
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="113966"]A on voleu anar ?
a prop del meu poble hi ha una casa de pagès on es fan tota mena d´activitats, guerres amb armes d´aire i bales de tinta, tirolines, passos el.levats entremig dels arbres etc.[/quote]
Pot ser a qualsevol lloc de Catalunya, i si, sería per quedar-se a dormir i passar el cap de setmana.
Ja em diràs si la casa de pages que dius s'adapta a les nostres necessitats. Gràcies GS12 red
a prop del meu poble hi ha una casa de pagès on es fan tota mena d´activitats, guerres amb armes d´aire i bales de tinta, tirolines, passos el.levats entremig dels arbres etc.[/quote]
Pot ser a qualsevol lloc de Catalunya, i si, sería per quedar-se a dormir i passar el cap de setmana.
Ja em diràs si la casa de pages que dius s'adapta a les nostres necessitats. Gràcies GS12 red
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola At, doncs tinc un amic que te una casa, es tracte d'una casa per mes de 70 pax, es casa rural (abans casa de colònies), on hi han habitacions de 2, 4 i 6 persones (totes amb bany i dutxa). El tracte es fenomenal, familiar, el preu es molt econòmic i amb cuina per fer tots els apats (amb abundancia).
Té piscina, per la nit pots fer tota la gresca que vulguis que no molestes a ningú, te un parell d'esplanades per jocs o per la canalla....jo hi vaig de tant en tant i desconectem un munt. Està a Salàs del Pallars, a 10 minuts de Tremp i a uns 25-30 minuts de Sort, on es poden fer bastantes activitats com anar a cavall, ràfting, paint-ball, fer excursions pel Pallars, vols en globus, ala delta...
Si estas interesat nomès cal que m'ho diguis i et donc el contacte.
Siau
Té piscina, per la nit pots fer tota la gresca que vulguis que no molestes a ningú, te un parell d'esplanades per jocs o per la canalla....jo hi vaig de tant en tant i desconectem un munt. Està a Salàs del Pallars, a 10 minuts de Tremp i a uns 25-30 minuts de Sort, on es poden fer bastantes activitats com anar a cavall, ràfting, paint-ball, fer excursions pel Pallars, vols en globus, ala delta...
Siau
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Deivid" post="113972"]Hola At, doncs tinc un amic que te una casa, es tracte d'una casa per mes de 70 pax, es casa rural (abans casa de colònies), on hi han habitacions de 2, 4 i 6 persones (totes amb bany i dutxa). El tracte es fenomenal, familiar, el preu es molt econòmic i amb cuina per fer tots els apats (amb abundancia).
Siau[/quote]
Hola Deivid. Doncs si que estaría interessat. Si em pases la web o el numero de telèfon em poso en contacte amb el teu amic.
Moltes gràcies.
Siau[/quote]
Hola Deivid. Doncs si que estaría interessat. Si em pases la web o el numero de telèfon em poso en contacte amb el teu amic.
Moltes gràcies.
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Buenes, doncs t'he enviat un privat.
Derrès.
V'ss a tot kiski
Derrès.
V'ss a tot kiski