El Tiket (dedicat A Les Copi)

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

El Tiket (dedicat A Les Copi)

Entrada Autor: Frank » dt. maig 18, 2010 11:21 am

He trobat aquest testimoni, que de ben segur algun "copi" s'hi sentirà identificat/ada:

Señores,

Este testimonio pretende ser una queja contra esas máquinas diabólicas enemigas de los moteros situadas en los peajes de las autopistas catalanas: las máquinas expendedoras de tiqués.

Mi fatal experiencia con estos trastos se inició en la pasada salida del club Burgmancat a Lucentum. Todo fue bastante curioso...en el camino de ida hacia Benidorm el señor A4 y yo comprobamos lo mal que llevábamos el tema de la coordinación en los peajes: Andrés se paraba, ponía el caballete, cogía el tiqué, abría el bolsillo de la chaqueta, guardaba el tiqué, quitaba el caballete y arrancaba...y siempre nos tenían que esperar (íbamos juntos un grupo de 8 motos).... así que observamos el método de Pep y Mari Carmen: ella cogía el tiqué, lo guardaba y arrancaban....teníamos que adoptar ese método!!!!

En el siguiente peaje Andrés me dio el tiqué y............arrancó!!!!!!!!!!! olé mi niño!!!!! servidora iba con el tiqué en la mano con la moto a los 120 Km correspondientes!!!! imposible guardarlo en el bolsillo de mi chaqueta con los superguantes de invierno puestos sin el riesgo de que saliera volando!!!! yo iba con el tiqué en una mano, luego en la otra, luego con las dos....se me dormían los dedos porque lo aguantaba fuerte por miedo de que saliera volando!!! qué desesperación....dónde guardaba el joío tiqué????? así que en un túnel (donde no hacía tanto viento) tuve una brillante idea.... abrí la visera del casco y...tiqué padentro!!!! me pasé los siguientes kilómetros leyendo "AP7 salida 17" pero el tiqué estaba a salvo!!! cuando vi que se acercaba el peaje confié en que hubiera cola y pudiera sacar el tiqué con cierta discreción , pero no, qué suerte la mía , no tuvimos que hacer cola y la cara del señor del peaje era un poema mientras veía cómo echaba la cabeza hacia atrás, abría la visera e intentaba cazar el tiqué con mis superguantes...todo eso mientras Andrés me preguntaba: "qué coño haces???".

En el viaje de vuelta decidí que no me iba a pasar lo mismo y...fue peor. Justo a la salida de Benidorm hay un peaje. Yo le dije a Andrés que no pensaba coger el tiqué, así que: paró la moto, puso el caballete, cogió el tiqué, abrió la chaqueta, lo guardó, quitó el caballete y arrancó.... entonces se dio cuenta de que no había sacado la tarjeta de la cartera para pagar el siguiente peaje y se paró en el arcén de la autopista para cogerlo. Nuestros colegas no nos vieron parar y arrancaron todos...Andrés paró la moto, empezó a buscar la cartera y....sí chicos, si habéis estado atentos habréis descubierto que se le olvidó un detalle ....poner el caballete!!!!! y qué hace una moto de casi 300 kilos con 2 pasajeros, parada, sin caballete y con el piloto buscando una cartera??? (no, no es "pío, pío" ése es otro chiste ) yo os lo diré: se vuelca!!!!!!!!!!!!! en segundos debes apartar las piernas para que no te pille debajo y mirar de ponerte en pie y, sobre todo: NO APOYAR LOS PIES EN EL SUELO PARA AGUANTAR LA MOTO , porque no la vas a poder aguantar y...no pude aguantarla...me quedé con la rodilla clavada en el suelo subida en la moto sin poder levantarme porque estaba atrapada... pero la humillación no acabó ahí: Andrés levantó un poco la bicha para que pudiera sacar la pierna y la saqué...pero no pude mantener el equilibrio así que me caí de bruces (primero rodillas y luego manos) y me quedé a cuatro patas, disfrazada de Robocop en el arcén de la autopista.... para gran regocijo de todos los conductores del peaje...

Tras esta experiencia traumática que se tradujo en una semana con la pantorrilla como una morcilla burgalesa, hoy nos hemos enfrentado de nuevo a las máquinas infernales… en una de las paradas la primera víctima del trasto ha sido Igor…la puta máquina ha escupido el tiqué a destiempo de manera que éste ha caído al suelo en el peor de los sitios: entre la maquinita y la moto!!!!!! Nuestro Igor ha tenido que poner el caballete, bajar de la moto, empujarla y coger el puto tiqué….
Segunda víctima: Dani… la máquina ha decidido que su Yamaha era un autobús (será por el color amarillo? ) y el tiqué ha salido por la obertura situada por encima de su cabeza…ha tenido que tirar palante mientras Núria se descoyuntaba intentando cazarlo…

Tras este testimonio espero que se tomen medidas para la supresión de estas máquinas o, en su defecto, que se instalen maquinitas expendedoras en los carriles bici (ya que se putea, al menos que sea a todos… )

He dicho.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 18, 2010 11:22 am, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: El Tiket (dedicat A Les Copi)

Entrada Autor: Minino » dt. maig 18, 2010 11:31 am

:D Son diabolicas "En el camion te lo dan en el de abajo" bueno y ahora los teletac creo que llevo cuatro barreras menos mal que son bastante dociles
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Meritxell
Presentats
Entrades: 32
Membre des de: dc. maig 12, 2010 5:02 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Meritxell » dt. maig 18, 2010 12:21 pm

Jolines y sin animo de molestar a nadie, te apuedo asegurar que mi jefe aun flipa ahora, de la carcajada que me ha salido cuando estaba leyendo esta aventurilla, madre mia.......no quisiera yo encontrarme en tal situacion.......
Nosaltres quan sortim de ruta....en el cas de portar copi (osigui jo)....ja porto la tarjeta de credit a la butxaca de la jaqueta, el pilot nomes ha de controlar la moto, jo recullo el ticket, poso la tarjeta el que faci falta.....aixo si, em trec el gua, i fins q el ticket o la tarja no esta ben guardat a la butxaca no agafa velocitat, si que es veritat que algun cop m'ha sortit el ticket per la part de dalt de la maquina i bufa amb lo baixeta q soc hem hagut de fer man i manigues per agafar-lo......... crec q es questio ed coordinar amb el pilot....per alguna cosa anem nosaltres darrera, per actuar en aquets casos....vingue salut i birres, i anecdotes com aquestes i repeteixo sense molestar a ningu son les q ens fan treure un somriure quan ja han passat............¡¡¡¡¡¡

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 18, 2010 12:23 pm

Normalment en el nostre cas, el que agafa el ticket i paga soc jo.
Aixi que mai em passar axio, de totes maneres quant anavem a Ginebra vaig veure un senyor que porta una moto platejada que feia algo semblant a aixo, per sort, despres del peatge com ens reagrupavem "la copi" va poder dessar el ticket.
Ex ...moltes coses

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. maig 18, 2010 2:46 pm

L a veritat normalment,les poques vegades que vaig per la pista,pago y agafo jo el
tiquet,així tambè molesto al de darrere :twisted: .Treu guants,agafa la tarja,guarda la tarja,
agafa el tiquet,guarda el tiquet,posa els guants,ja,ja...el de darrere ja treu fums,és el
que hi ha, a poc a poc i sense preses :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. maig 18, 2010 3:52 pm

[quote user="Oscar" post="120115"]L a veritat normalment,les poques vegades que vaig per la pista,pago y agafo jo el
tiquet,així tambè molesto al de darrere :twisted: .Treu guants,agafa la tarja,guarda la tarja,
agafa el tiquet,guarda el tiquet,posa els guants,ja,ja...el de darrere ja treu fums,és el
que hi ha, a poc a poc i sense preses :mrgreen:[/quote]

Subscric fil per randa el que diu l'Oscar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7663
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. maig 18, 2010 4:17 pm

Doncs nosaltres posem el ticket a la guantera i la tarjeta sempre a la butxaqueta del clauer pensada a tal efecte. Tot això es pot fer amb els guants posats i sense problema.

Però un dia no sé què cony vaig agafar de la guantera i em va volar el ticket baixant de França; a la sortida de Girona nord el senyor (molt simpàtic per cert) ens va preguntar dos cops on haviem entrat a l'autopista, ho vam dir, i no va haver problema.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dt. maig 18, 2010 7:23 pm

Jo tinc la sort que la meva dona quant va de paquet amb mi s'ocupa de tot aixo, peatge, targetes, mapes...
Rodar en moto es lo meu

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. maig 18, 2010 9:04 pm

Un fart de riure, m'he fet.

Ara que el que pugui fer un mateix... menys coordinaciò fa falta i menys problemes, i responsabilitat unica i exclusiva.

Bè, a vegades demano ajuda al copi. Li dic que ajupi el cap al passar pel peatge, mès que res pq la màquina no es pensi que soc un autobus o un trailer, i jo hagi de fer estiraments extranys.

Jesus
Presentats
Entrades: 3585
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. maig 18, 2010 11:06 pm

Bonissim !!! Quin fart de riure ... jo diria que aquesta noia a penjat "el traje de robocop" per sempre Imatge
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 18, 2010 11:08 pm

ja es veritat ja ,a vegades es pitjor busca ajut i no fer-ho un mateix,l'escrit fa riure pero a vegades es aixi :roll: :roll:
Imatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. maig 19, 2010 12:09 am

Holaaaaa,

Doncs jo quan vaig amb la Carme sempre es ella la que paga amb la tarja, el tiket el recollim l’un o l’altre, si l’agafo jo el deso a la guantera, si l’agafa la Carme jo arrenco però no agafo cap velocitat fins que ella no esta totalment “preparada”, però alguna vegada he volgut arrencar tan aviat com s’aixeca la barrera, fins i tot abans de que li tornin la tarja de crèdit!!!

:| :| :???:
Sort,

Respon

Torna a “Cerveseta”