Per Fi!!
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Per Fi!!
Moltes felicitats i tal com diuen per aqui, diumenge et vull sentir, ens ho has de fer, per tots nosaltres, ;)

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="Sagal" post="124873"]Moltes felicitats i tal com diuen per aqui, diumenge et vull sentir, ens ho has de fer, per tots nosaltres, ;)[/quote]
Serà questió que me'n vagi a estudiar algo jajajaja Teniu les espectatives molt altes jajaja No vull decebre a ningú!
Serà questió que me'n vagi a estudiar algo jajajaja Teniu les espectatives molt altes jajaja No vull decebre a ningú!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
MOLTES FELICITATS LAIA !!!!!!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Laiona
- Presentats
[quote user="James Bond" post="124890"]MOLTES FELICITATS LAIA !!!!!!!!![/quote]
Gràcies Ramon! Fins demà!!
Gràcies Ramon! Fins demà!!
- Laiona
- Presentats
Avui surt la notícia a El Punt de les comarques de Girona del festival de Porta Ferrada, i ens han anomenat a la cartellera! :ban :ban :ban :ban
http://www.elpunt.cat/noticia/article/- ... theny.html
http://www.elpunt.cat/noticia/article/- ... theny.html
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="STELVIO 00" post="124866"]LAIA ,enhorabona !!!! Segur que ho fas pefecte !!!!
Ara , veig que em toca fer el paper de dolent :666 :666
Haig de recordar que tens un deubte amb Mototurisme i tots els que vem anar a Geneve sabem de que parlo...................................,per tant i com diu en Randy,demá tens una inmil.lorable oportunitat de soluconar ho. I a capela !!!!!!!!!!!!!
i segur que hi ha qui et pot fer els "coros" :b9 :b9 :b9[/quote]
M'hi afegeixo (+1)
Haig de recordar que tens un deubte amb Mototurisme i tots els que vem anar a Geneve sabem de que parlo...................................,per tant i com diu en Randy,demá tens una inmil.lorable oportunitat de soluconar ho. I a capela !!!!!!!!!!!!!
M'hi afegeixo (+1)
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Laiona
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="124967"][quote user="STELVIO 00" post="124866"]LAIA ,enhorabona !!!! Segur que ho fas pefecte !!!!
M'hi afegeixo (+1)[/quote]
:tremolant :tremolant :oops: :oops:
M'hi afegeixo (+1)[/quote]
:tremolant :tremolant :oops: :oops:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carai, aquest fil se m'havia escapat :(
Felicitats Laiona, ja veig que a mototurisme.cat haurem de muntar una coral (almenys per un dia) per poder-te escoltar fent el solo a The Marchin’ Saints ;)
Felicitats Laiona, ja veig que a mototurisme.cat haurem de muntar una coral (almenys per un dia) per poder-te escoltar fent el solo a The Marchin’ Saints ;)
- Laiona
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="124975"]Carai, aquest fil se m'havia escapat :(
Felicitats Laiona, ja veig que a mototurisme.cat haurem de muntar una coral (almenys per un dia) per poder-te escoltar fent el solo a The Marchin’ Saints ;)[/quote]
Jo faig la intro de la cançó. La resta la fa una companya que alguns ja l'heu escoltat, que té una veu trencada impresionant.
Felicitats Laiona, ja veig que a mototurisme.cat haurem de muntar una coral (almenys per un dia) per poder-te escoltar fent el solo a The Marchin’ Saints ;)[/quote]
Jo faig la intro de la cançó. La resta la fa una companya que alguns ja l'heu escoltat, que té una veu trencada impresionant.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Ostres Felicitats Laiona...! :razz: :flor :flor :flor
Dius que el 26 a Sant Adria, aixì que acabo de visitar desde Facebook la vostre web, per veure on es compren les entrades i veig que posa això...:
26/06/10
22:00
The Gospel X-Perience!
Pavelló Esportiu
'Marina Besòs'
On es podem comprar...?
Dius que el 26 a Sant Adria, aixì que acabo de visitar desde Facebook la vostre web, per veure on es compren les entrades i veig que posa això...:
26/06/10
The Gospel X-Perience!
Pavelló Esportiu
'Marina Besòs'
On es podem comprar...?

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Laiona
- Presentats
Si no m'equivoco es poden adquirir el mateix dia del concert al mateix teatre. No tinc cap altre enllaç de compra anticipada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
:razz: Doncs jo tambè
M'hi afegeixo (+1)
M'hi afegeixo (+1)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Laiona.....uff! sense paraules. Cada dia un punt més. Ets capaç d'anar darrera d'en Sacot i cantant! :lol: ..... i ara.... una X-Perience! :eyes
perdona la meva incultura, imagino que no te res que veure amb un espectacle X, no? :lol: :lol:
Felicitats!
perdona la meva incultura, imagino que no te res que veure amb un espectacle X, no? :lol: :lol:
Felicitats!
- Laiona
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="125009"]Laiona.....uff! sense paraules. Cada dia un punt més. Ets capaç d'anar darrera d'en Sacot i cantant! :lol: ..... i ara.... una X-Perience! :eyes
Felicitats![/quote]
Diria que no hi te res a veure! Almenys és el que em sembla a mi! :D :D En Sacot, l'Itaca també et poden dir de quina X-Perience es tracta!!
Moltes vegades canto quan vaig de copi jejejeje Com que no em sent ningu :oops:
Felicitats![/quote]
Diria que no hi te res a veure! Almenys és el que em sembla a mi! :D :D En Sacot, l'Itaca també et poden dir de quina X-Perience es tracta!!
Moltes vegades canto quan vaig de copi jejejeje Com que no em sent ningu :oops:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Laiona" post="125010"][quote user="Pasqual" post="125009"]Laiona.....uff! sense paraules. Cada dia un punt més. Ets capaç d'anar darrera d'en Sacot i cantant! :lol: ..... i ara.... una X-Perience! :eyes
Felicitats![/quote]
Moltes vegades canto quan vaig de copi jejejeje Com que no em sent ningu :oops:[/quote]
Esclar, és allò que diuen que "qui canta els seus mals espanta" :b9 :b9 :b9
Felicitats![/quote]
Moltes vegades canto quan vaig de copi jejejeje Com que no em sent ningu :oops:[/quote]
Esclar, és allò que diuen que "qui canta els seus mals espanta" :b9 :b9 :b9
- Laiona
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="125019"][quote user="Laiona" post="125010"][quote user="Pasqual" post="125009"]Laiona.....uff! sense paraules. Cada dia un punt més. Ets capaç d'anar darrera d'en Sacot i cantant! :lol: ..... i ara.... una X-Perience! :eyes
Felicitats![/quote]
Esclar, és allò que diuen que "qui canta els seus mals espanta" :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs qui s'ho hagi inventat tenia raó jajajaja
Felicitats![/quote]
Esclar, és allò que diuen que "qui canta els seus mals espanta" :b9 :b9 :b9[/quote]
Doncs qui s'ho hagi inventat tenia raó jajajaja
- Laiona
- Presentats
[quote user="Edelweiss" post="124998"]Ostres Felicitats Laiona...! :razz: :flor :flor :flor
26/06/10
The Gospel X-Perience!
Pavelló Esportiu
'Marina Besòs'
On es podem comprar...?[/quote]
He fet les investigacions pertinents per lo de les entrades de San Adrià. Trobareu la informacio en aquest link http://www.fundacioncampaner.com/index. ... &Itemid=73
26/06/10
The Gospel X-Perience!
Pavelló Esportiu
'Marina Besòs'
On es podem comprar...?[/quote]
He fet les investigacions pertinents per lo de les entrades de San Adrià. Trobareu la informacio en aquest link http://www.fundacioncampaner.com/index. ... &Itemid=73
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
[quote user="Laiona" post="125010"][quote user="Pasqual" post="125009"]Laiona.....uff! sense paraules. Cada dia un punt més. Ets capaç d'anar darrera d'en Sacot i cantant! :lol: ..... i ara.... una X-Perience! :eyes
Felicitats![/quote]
Diguem que la "X" té diferents interpretacions, però l'experiència et fa viure i disfrutar una bona estona.
Laiona ara haurem de tornar-te venir a veure...ja podies haver començat a fer el "solo" a Figueres. ;)
Felicitats!
Felicitats![/quote]
Diguem que la "X" té diferents interpretacions, però l'experiència et fa viure i disfrutar una bona estona.
Laiona ara haurem de tornar-te venir a veure...ja podies haver començat a fer el "solo" a Figueres. ;)
Felicitats!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri