KEL, L'HISTORIA DEL AVATAR TEU
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
KEL, L'HISTORIA DEL AVATAR TEU
Kel, volia saber exactament d'0n venia el teu avatar, si et fa graci, aqui ho tens, segurament ja ho sabies, però ......

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: KEL, L'HISTORIA DEL AVATAR TEU
Sagal, que amb questa lletra que hi has posat quedarem mig cegos provant de llegir-ho :eyes
- Sagal
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="123672"]Sagal, que amb questa lletra que hi has posat quedarem mig cegos provant de llegir-ho :eyes[/quote]
Et fas gran, Ra-mon :lol: :lol: :lol: :lol:
Et fas gran, Ra-mon :lol: :lol: :lol: :lol:

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
De fet el meu Avatar és el símbol de l'independentisme Cors.
Vaig descobrir Còrsega a principis dels 90 del segle passat i el seu moviment independentista. Un mocador cors al cap va ser el nostre icona durant tot el viatge; i des de aleshores és una imatge que sempre m'agradat.
La història de de Sardenya, que tu comentes, la vaig descobrir temps després ;)
Vaig descobrir Còrsega a principis dels 90 del segle passat i el seu moviment independentista. Un mocador cors al cap va ser el nostre icona durant tot el viatge; i des de aleshores és una imatge que sempre m'agradat.
La història de de Sardenya, que tu comentes, la vaig descobrir temps després ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
[quote user="Kel" post="123690"]De fet el meu Avatar és el símbol de l'independentisme Cors.
La història de de Sardenya, que tu comentes, la vaig descobrir temps després ;)[/quote]
Te portat un adhesiu petit per record, perquè estiguis content ;)
La història de de Sardenya, que tu comentes, la vaig descobrir temps després ;)[/quote]
Te portat un adhesiu petit per record, perquè estiguis content ;)

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!
Santi, tu si que et fas gran, l'avatar d'en Kel, ve d'una vegada que.........................................................................................................................................................................................................................., i fins aqui puc parlar
salut
Santi, tu si que et fas gran, l'avatar d'en Kel, ve d'una vegada que.........................................................................................................................................................................................................................., i fins aqui puc parlar
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Sagal
- Presentats
[quote user="Pacs47" post="123840"]bones!!!!!
salut[/quote]
Osti quin rotllo m'has fotut tio he estat 1/2 hora llegint :D :D :D :D :D
salut[/quote]
Osti quin rotllo m'has fotut tio he estat 1/2 hora llegint :D :D :D :D :D

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Kel" post="123690"]De fet el meu Avatar és el símbol de l'independentisme Cors.
Hola Kel...
El disabte passat no mes sortir del metro de La Barceloneta (anaba amb la càmera per fer fotos a l'espai que hi havia al Moll de la Fusta de les Harleys) i resulta que em va cridar l'atenciò :eyes una bandera que hi havia a la terrassa d'un edifici de la Barceloneta (vaig pensar que era teva, es molt semblant al teu Avatar Cors je,je, :razz: pero veig que tu ets de Girona, per tant soposo que aquesta bandera deu ser d'un altre simpatitzant Cors o que realment sigui de Corsega).
Et deixo la foto que vaig fer...! ;)

Uploaded with ImageShack.us
Hola Kel...
El disabte passat no mes sortir del metro de La Barceloneta (anaba amb la càmera per fer fotos a l'espai que hi havia al Moll de la Fusta de les Harleys) i resulta que em va cridar l'atenciò :eyes una bandera que hi havia a la terrassa d'un edifici de la Barceloneta (vaig pensar que era teva, es molt semblant al teu Avatar Cors je,je, :razz: pero veig que tu ets de Girona, per tant soposo que aquesta bandera deu ser d'un altre simpatitzant Cors o que realment sigui de Corsega).
Et deixo la foto que vaig fer...! ;)

Uploaded with ImageShack.us

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...