On va néixer Cristòfol Colom?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
On va néixer Cristòfol Colom?
Després de la petita presentació del company Caganer, i tenint tots seriosos dubtes sobre el seu lloc de naixement, què miilor que obrir una enquesta així sortirem de dubtes? :D
[quote user="CAGANER" post="127186"]
Hola A Tothom Desde La Vila On Cristòfol Colom Fou Nat!jeje, doncs si, heu llegit bé... :eyes
[/quote]
[quote user="James Bond" post="127206"]Primera notícia de que en Colom fos nat a Manlleu. :shock: :shock: :shock:
A quina part de Manlleu va néixer ?
[/quote]
[quote user="Kpeps" post="127208"]
jo pensava que en Colom era de Manresa i que s'havia tret el titol de patro al parc de l'agulla ;) ;) ;)[/quote]
[quote user="cabirol" post="127213"]
Ja ens explicaras aixo den colom,,,[/quote]
[quote user="Panotxa" post="127223"]
Carai, això de'n Colom...deu tenir una explicació, oi? :eyes
[/quote]
[quote user="Jesus GS" post="127229"]
Això d'en Colom tampoc ho entenc, tenia entés que havia nascut a Génova !!![/color][/quote]
[quote user="Joan XT" post="127235"]Doncs jo que tota la vida havia sentit que havia nascut a Tarroja de Segarra i el titol de mariner el va treure el Port de Mar de Cervera .... [/quote]
[quote user="Pasqual" post="127256"]
Jo, com els altres, tampoc entenc el tema d'en Colom....com tampoc he entés mai allò de "l'ou de colom" :lol: :lol:
Esperem l'explicació :lol:[/quote]
[quote user="Randy-650" post="127275"]Despres obriré una enquesta, aviam on va néixer Cristòfol Colom. :mestre[/quote]
[quote user="CAGANER" post="127186"]
Hola A Tothom Desde La Vila On Cristòfol Colom Fou Nat!jeje, doncs si, heu llegit bé... :eyes
[/quote]
[quote user="James Bond" post="127206"]Primera notícia de que en Colom fos nat a Manlleu. :shock: :shock: :shock:
A quina part de Manlleu va néixer ?
[/quote]
[quote user="Kpeps" post="127208"]
jo pensava que en Colom era de Manresa i que s'havia tret el titol de patro al parc de l'agulla ;) ;) ;)[/quote]
[quote user="cabirol" post="127213"]
Ja ens explicaras aixo den colom,,,[/quote]
[quote user="Panotxa" post="127223"]
Carai, això de'n Colom...deu tenir una explicació, oi? :eyes
[/quote]
[quote user="Jesus GS" post="127229"]
Això d'en Colom tampoc ho entenc, tenia entés que havia nascut a Génova !!![/color][/quote]
[quote user="Joan XT" post="127235"]Doncs jo que tota la vida havia sentit que havia nascut a Tarroja de Segarra i el titol de mariner el va treure el Port de Mar de Cervera .... [/quote]
[quote user="Pasqual" post="127256"]
Jo, com els altres, tampoc entenc el tema d'en Colom....com tampoc he entés mai allò de "l'ou de colom" :lol: :lol:
Esperem l'explicació :lol:[/quote]
[quote user="Randy-650" post="127275"]Despres obriré una enquesta, aviam on va néixer Cristòfol Colom. :mestre[/quote]

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Re: On Va Néixer Cristòfol Colom?
Jo crec que després de descobrir les Amèriques i de "fumar" tabac, crec que si que anava amb moto :mrgreen: . Hi ha molts estudis sobre el seu naixement a Tarroja de Segarra.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 7:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Jo he votat Hispanitat, perquè si és que no ho sap que és difícil que no ho sapiga, de ben segur que ens donara tots els detalls, vaja n'estic convençut.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Jo crec que era nascut a Bilbao.....vaja, seguríssim.
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
HISPANITAT, S.C.I
Societat Cooperativa Internacional
Agraïts
Societat Cooperativa Internacional
Agraïts
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Randy t´has deixat l'opció de Calvi a Còrsega.
Salut! ;)

Salut! ;)