En PEPI600 Ha De Canviar De NIK?
Moderador: Airald
- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
En PEPI600 Ha De Canviar De NIK?
Moto nova, vida nova.
Això requerix un nou nik?
Responeu el que us dicti la vostra consciència i penseu que en PEPI600 us agrairà totes les vostres aportacions, o no.
Això requerix un nou nik?
Responeu el que us dicti la vostra consciència i penseu que en PEPI600 us agrairà totes les vostres aportacions, o no.
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 26, 2010 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: En PEPI600 Ha De Canviar De NIK?
El que hauria de canviar és l'avatar, o no.
Però el nik, està força bé.....Pepi, el que no entenc massa bé és el número.
Però el nik, està força bé.....Pepi, el que no entenc massa bé és el número.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3585
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Alucinamaripili" post="129445"]El que hauria de canviar és l'avatar, o no.
Però el nik, està força bé.....Pepi, el que no entenc massa bé és el número.[/quote]
Ara k veig que ha canviat l'avatar ... el tema del nick ja és un tema més personal, no?
Parlant de números Alucina... has vist quants punts portes a la Porra MotoGP ... :twisted:
Però el nik, està força bé.....Pepi, el que no entenc massa bé és el número.[/quote]
Ara k veig que ha canviat l'avatar ... el tema del nick ja és un tema més personal, no?
Parlant de números Alucina... has vist quants punts portes a la Porra MotoGP ... :twisted:
Gas a la burra!!!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Pep ho sento molt però has de baixar graduació, ara ets en Pep1200

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Alucinamaripili" post="129445"]El que hauria de canviar és l'avatar, o no.
Jo tampoc però no crec pas que s'hagi de canviar de número.
De fet en les 3 últimes motos que li he conegut aquest número no hi lligava gens ... o si ? :D
Jo tampoc però no crec pas que s'hagi de canviar de número.
De fet en les 3 últimes motos que li he conegut aquest número no hi lligava gens ... o si ? :D
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Amb canvis d'avatars i nicks, al final no sabrem qui és qui. :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No crec que es canvii el nick, de fet lo de I600 ve del Seat FU 1600 de la seva mare que fa segles que l'està deixant a punt. Una vegada ens va posar una foto i ens el va ensenyar. :D

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Canvi d'avatar, Pepi esta prou be ;)
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Estic d´acord amb tu,ha de canviar la foto,però ell seguirà sent la PEPI,però
ara la 1200 no? :lol:
Estic d´acord amb tu,ha de canviar la foto,però ell seguirà sent la PEPI,però
ara la 1200 no? :lol:
Que gran aquest de Bilbao

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Natalie600 estaria prou be !!!!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Benvolguts socis cooperativistes
Agraeixo el seu interès pel meu canvi de Nick, però d´un temps ençà a la meva vida estan succeint tot una sèrie d´esdeveniments que m´han trasbalsat la normalitat que tenia establerta.
Només enumerant alguns d´ells us podreu fer càrrec de la complicació que esdevindria per mi un canvi de Nick.
En primer lloc i potser el més important he passat de portar Honda tota la vida a dur una BMW, això es un canvi molt difícil d´assimilar.
En segon lloc he passat a ser fumador inactiu, cosa que com molts deuen saber no es fàcil de pair.
En tercer lloc m´estic plantejant de fer-me usuari del Bicing, canvi molt radical, doncs això de portar un vehicle de dues rodes sense motor es un repte molt gran, sobretot alhora de sortir dels semàfors.
I com a quart i últim per no avorrir-los massa, hauria de canviar el nom d´usuari de varis ordinadors i comptes de correu, feina molt desagradable, doncs llavors no recordes mai si el tens amb el Nick o nom d´usuari antic o el nou.
Com a conclusió només els puc dir que no em canvio el Nick per què crec que un altre canvi podría ser molt traumatitzant per la meva persona o no.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Agraeixo el seu interès pel meu canvi de Nick, però d´un temps ençà a la meva vida estan succeint tot una sèrie d´esdeveniments que m´han trasbalsat la normalitat que tenia establerta.
Només enumerant alguns d´ells us podreu fer càrrec de la complicació que esdevindria per mi un canvi de Nick.
En primer lloc i potser el més important he passat de portar Honda tota la vida a dur una BMW, això es un canvi molt difícil d´assimilar.
En segon lloc he passat a ser fumador inactiu, cosa que com molts deuen saber no es fàcil de pair.
En tercer lloc m´estic plantejant de fer-me usuari del Bicing, canvi molt radical, doncs això de portar un vehicle de dues rodes sense motor es un repte molt gran, sobretot alhora de sortir dels semàfors.
I com a quart i últim per no avorrir-los massa, hauria de canviar el nom d´usuari de varis ordinadors i comptes de correu, feina molt desagradable, doncs llavors no recordes mai si el tens amb el Nick o nom d´usuari antic o el nou.
Com a conclusió només els puc dir que no em canvio el Nick per què crec que un altre canvi podría ser molt traumatitzant per la meva persona o no.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
[quote user="Jesus GS" post="129449"][quote user="Alucinamaripili" post="129445"]El que hauria de canviar és l'avatar, o no.
Parlant de números Alucina... has vist quants punts portes a la Porra MotoGP ... :twisted:[/quote]
M'heu adelantat per la dreta :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Mardito roedore!!!!
Parlant de números Alucina... has vist quants punts portes a la Porra MotoGP ... :twisted:[/quote]
M'heu adelantat per la dreta :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Mardito roedore!!!!
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="PEPI600" post="129583"]Benvolguts socis cooperativistes
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
PEPI, no pateixis, no en facis gaire cas de la gent d'Hijpanitat, només volen crear confussió entre els seus membres. Tu sigues fidel a les teves contradiccions!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
PEPI, no pateixis, no en facis gaire cas de la gent d'Hijpanitat, només volen crear confussió entre els seus membres. Tu sigues fidel a les teves contradiccions!