Molta Sort Però Indignat

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Molta Sort Però Indignat

Entrada Autor: Oscar » dv. oct. 22, 2010 7:22 pm

Hola nois,us explicaré l´experiència d´avui:
Com normalment faig,avui he anat a Andorra a fer un parell de compres,i a
fer un esmorzar amb el meu pare.Normalment durant aquests viatjes a Andorra,sempre
he d´amagar-me un parell de cops perque el que adelanta i ve en direcciò contrària passa
completament del motorista que ve de cara,o sigui jo.Però avui ha anat d´un pèl.
Tornava cap al migdia a un ritme alegret,quan arribant a les curves del panta d´Oliana veig una filera de
cotxes en direcciò contrària,jo no veig més enllà.Al arribar a una curva tancada,sense res de visibilitat per part meva,
un Audi negre,el trobo venint pel meu carril.Dos cotxes en direcciò contrària i jo circulant pel meu voral,a tres dits de la
pared,salvat pels pèls.Però no acaba aquí,jo calentet i sense pensar,faig mitja volta i vaig a buscar el cotxe en
qüestiò,anant al límit i fent tot tipus dímprudències per agafar-lo,i el que m´ha costat.
Al arribar amb ell,em poso davant i li tallo el pas,baixo de la moto,dono un cop al cotxe i el convido poc amablement
a baixar per trencar-li la cara.No ha gosat baixar del cotxe,nomès anava demanant-me perdò i jo insultant-li i cada
vegada mes calentet.Despres d´una estona m´he donat conta que portava un cotxet de bebe,i m´he calmat una mica,no
gaire.Us puc assegurar que si baixa del cotxe el poso tebi.Ell em deia que no m´havia vist,mentira,ell tenia l´angle
llarg i visibilitat,i ademes despres ha accelerat perque no el poguès agafar.no ha sigut una errada.
Bé nomes us volia explicar això perque encara ara estic tremolant,però aquests fills de......nomès´aprendran si alguna
vegada se´ls hi toca la cara,ho sento però és així,i us puc assegurar que jo ho hagués fet,en calent sí.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Molta Sort Però Indignat

Entrada Autor: Kpeps » dv. oct. 22, 2010 7:48 pm

realment hi ha cada cabr....... has estat de sort,aquestes coses poden acavar malament,imaginat que accelerea i t'atropella,no seria el primer cas,menys mal que no ha estat res,pero pendre la justicia per la ma a vegades es contraproduent :tremolant :tremolant :tremolant avui en dia molta gent va accelerada e inconscient.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. oct. 22, 2010 7:57 pm

Per aquest motiu em vaig vendre una ZZR 600 l'any 92 i vaig passar a fer muntanya. :mad:

Has estat de sort. I admirable que hagis donat mitja volta per parar-lo. Jo hagués fet el mateix.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. oct. 22, 2010 7:59 pm

Oscar, ja se que les coses en calent no es pensen, però un consell, vigila no ho facis més. Pensa que hi ha gent molt sonada i sense res a perdre en aqueste vida i et podies haver jugat qualsevol bestiesa
ImatgeImatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. oct. 22, 2010 8:13 pm

Doncs aquest paio si fá aixó amb un cotxet de bebe dintre,no em vull imaginar que fá quan va sol :eyes :eyes
ImatgeImatgeImatge

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. oct. 22, 2010 8:30 pm

[quote user="Sagal" post="143215"]Oscar, ja se que les coses en calent no es pensen, però un consell, vigila no ho facis més. Pensa que hi ha gent molt sonada i sense res a perdre en aqueste vida i et podies haver jugat qualsevol bestiesa[/quote]

+1

No paga la pena. Una altre vegada pensa-ho dues vegades abans de fer-ho: Vas calent, el vols atrapar, corres més del compte... company, t'estas jugant molt.
Me'n alegro que aquesta vegada ens ho puguis explicar.
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 22, 2010 8:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7662
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. oct. 22, 2010 8:33 pm

Oscarín, en estos momentos és donde se te ve que eres de Hospi city.

Vas veure no fa massa, dos pilladíssims amb pistoles per una discussió de trànsit??

I un era militar i l'altre picoleto, amb la quantitat de sumbadillos que hi ha pel món, si tens la sort de no llepar, has de pensar en els nanos i en la dona i continuar, mossegar-te la llengua, fotret una barrexa i continuar.

Els més valents estan tots enterrats, company. Jo també tinc molt mala llet, però els "frens" s'han de tenir ben revisats per aquests casos.

Frstrom
Presentats
Entrades: 295
Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
Ubicació: Riells viabrea

Entrada Autor: Frstrom » ds. oct. 23, 2010 12:26 am

jo crec que no has fet ho mes encertat , el cementiri esta ple de valents.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » ds. oct. 23, 2010 6:19 am

[quote user="JEPPY" post="143220"][quote user="Sagal" post="143215"]Oscar, ja se que les coses en calent no es pensen, però un consell, vigila no ho facis més. Pensa que hi ha gent molt sonada i sense res a perdre en aqueste vida i et podies haver jugat qualsevol bestiesa[/quote]

+1

No paga la pena. Una altre vegada pensa-ho dues vegades abans de fer-ho: Vas calent, el vols atrapar, corres més del compte... company, t'estas jugant molt.
Me'n alegro que aquesta vegada ens ho puguis explicar.[/quote]

Ara si ho penses en fred,crec que teniu raò,no he fet bé.Però és fàcil dir-ho ara quan la
tempesta ja ha passat.Els que em coneixeu sabeu que soc molt bon nano :roll: ,però quan
la neurona s´esborota :oops: ,merci
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » ds. oct. 23, 2010 10:48 am

Oscar t'entenc perfectament, i el paio s'ho mereixia de sobres, la unica pega de tot aixó es que la vida l'has arriscat dues vegades, aixó si a tots ens engradaria trobar-ho i explicar-l'hi quatre coses.....

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » ds. oct. 23, 2010 12:12 pm

[quote user="Frstrom" post="143246"]jo crec que no has fet ho mes encertat , el cementiri esta ple de valents.
Vsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.[/quote]
meu fet recordar a la meva mare, sempre deia, al cementiri esta ple de gent que tenia rao :tremolant

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. oct. 24, 2010 12:43 am

Holaaa,

Ostres Oscar, quin ensurt!!! Sort que no ha estat res i ens ho pots explicar, encara que sigui amb una muntanya de mala llet acumulada!!

Pel que fa a la teva reacció, estic d’acord amb el que t’han dit el els demés, no s’ho val. Jo fa anys hauria reaccionat com tu fins que un dia, a prop de casa, en van pelar a un per una discussió de trànsit. Un d’ells va treure una pistola i la va fer servir. A partir d’aquell dia, cada vegada que penso en dir-li alguna cosa lletja a un altre conductor penso el mateix: i si porta un arma?? Pot ser molt pitjor el resultat que no pas l’ensurt del incident, per moltes bones raons que pugui tenir.

:tremolant :tremolant :shock:
Sort,

Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Entrada Autor: Willy » dg. oct. 24, 2010 8:40 pm

La veritat es que es una d'aquelles coses que posen de molt mala llet.
Però com ja s'ha dit no val la pena posar-se a la seva alçada que per que mai saps a qui tens devant ni per on pot sortir, El millor es para quan es pugui respirar fort, estirar les cames i continuar el trajecte.
Tot i que ganes de fer el que has fet e vegades no en falten!!!!

Respon

Torna a “Cerveseta”