Semble Que Telefonica Es Posa Las Pilas

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Semble Que Telefonica Es Posa Las Pilas

Entrada Autor: Coes » dt. set. 21, 2010 3:06 pm

fins ara tinc ADSL 6 mb de baixade, la oferta es de passar a 50MB de baixade i 5MB de pujada, cambian el router i tel instalen sense cap augment de preu.
trucades telefonicas gratis tal com ja tinc,Imagenio opcional
Sera veritat o estaba "piripi" ? :eyes

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7662
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Semble Que Telefonica Es Posa Las Pilas

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. set. 21, 2010 3:19 pm

Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.

No t'enrefiis mai de timofónica, no han pogut monopolitzar la fibra òptica i ho estan intentant tot per equiparar la velocitat (no la fiabilitat perquè no podran mai).

Coes
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dt. set. 21, 2010 3:53 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="138176"]Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.

No t'enrefiis mai de timofónica, no han pogut monopolitzar la fibra òptica i ho estan intentant tot per equiparar la velocitat (no la fiabilitat perquè no podran mai).[/quote]
es fibra optica lo que ofereixen, motiu per el que cambien en router.
estare al "loro" ;)

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dt. set. 21, 2010 4:51 pm

Jo m'acabo de canviar... no m'interessa especialment tenir 50Mb, ja que només llegeixo el meu correu i mototurisme :lol: , i les pelis que em pugui baxar, no em corren pressa. De manera que he preferit buscar millora de preu: Jazztel 6Mb + trucades gratis + linia, tot per 35€ (fins ara pagava uns 65€ per linia telefònica, 20Mb Jazztel i trucades gratis, així que la rebaixa és substancial).

Jo també tinc entès que només ONO ofereix 50Mb (no reals), per uns 30€/mes + la linia (16€), que tampoc està malament...

Ferranga
Presentats
Entrades: 248
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)

Entrada Autor: Ferranga » dt. set. 21, 2010 5:11 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="138176"]Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.

No t'enrefiis mai de timofónica, no han pogut monopolitzar la fibra òptica i ho estan intentant tot per equiparar la velocitat (no la fiabilitat perquè no podran mai).[/quote]

Hola Alucina , dons aixo que dius no es ven be aixi , jo tinc un company que a Asturies te una companyia que es diu Adamo i te 100 megas de baixada i 10 d pujada mira aixo :

http://adsl.teoriza.es/100-megas-por-29 ... e-de-cobre

Em consta que ara estan oferin el mateix per BCN , si jo fos de BCN ja el tindria perque aquest meu company asturia esta contentisim del servei d'aquesta companyia .

salut ;)

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. set. 21, 2010 7:18 pm

[quote user="Ferranga" post="138191"][quote user="Alucinamaripili" post="138176"]Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.

Hola Alucina , dons aixo que dius no es ven be aixi , jo tinc un company que a Asturies te una companyia que es diu Adamo i te 100 megas de baixada i 10 d pujada mira aixo :

http://adsl.teoriza.es/100-megas-por-29 ... e-de-cobre

Em consta que ara estan oferin el mateix per BCN , si jo fos de BCN ja el tindria perque aquest meu company asturia esta contentisim del servei d'aquesta companyia .

salut ;)[/quote]

Si mires els comentaris dels clients d'aquest operador, veuràs que duros a quatre peles no existeixen. Tot i que al teu amic li hagi sortit bé.

"En la web de Adamo, a través de folletos, del buzoneo, nos dicen que ofertan internet + llamadas. Cuando te pones a contratarlo o más adelante te indican que te han tomado el pelo, sólo ofrecen de momento internet.
El plazo de la instalación que indican va de las cinco a seis semanas. Hay gente que lleva esperando más de dos meses que un técnico se digne en proceder a la instalación; hay quien lleva desde el mes de diciembre.

Hay clientes que tienen más suerte y en una semana ya disponen de la instalación. Otros "clientes" que tienen su domicilio a sólo dos minutos de los anteriores y que lo solicitaron antes, deben esperar meses. Osea, dan el servicio a quienes les da la gana.

El servicio técnico impresiona... Pueden tener a un cliente durante todo un mes mareándole con la configuración hasta que por fin se les ocurre que quizás sea otra cosa.Todo un mes sin servicio por un cable en mal estado que ellos mismos instalaron. De pena..."
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 21, 2010 7:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. set. 21, 2010 9:39 pm

Tranquils, arribarà un dia que l'accés a Internet serà gratuït ;)

Alucinamaripili
Presentats

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. set. 21, 2010 10:23 pm

[quote user="Ramon" post="138244"]Tranquils, arribarà un dia que l'accés a Internet serà gratuït ;)[/quote]

I que encara no s'hagi inventat res per adelantar el temps......és que té pebrots, la cosa. :D

Coes
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dt. oct. 26, 2010 6:37 pm

Ja tinc instalats el 50/5 MB
aixo va com una moto :D

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dt. oct. 26, 2010 7:37 pm

Es amb telefonica moviestar?

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. oct. 26, 2010 7:46 pm

TIMOFONICA ofereix 50MB???? No ho sabia pas!!!!
Jo fa un temps que vaig amb fibra de ONO.

Per cert,..
[quote user="Xepe71" post="138188"]
Jo també tinc entès que només ONO ofereix 50Mb (no reals), per uns 30€/mes + la linia (16€), que tampoc està malament...[/quote]
Havia vist l´anunci pero no sabia q era a aquest preu.
Jo ara pago per ADSL 3Mb + linia + trucades + TV 50€
Ex ...moltes coses

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dt. oct. 26, 2010 7:54 pm

Quina sort teniu els de ciutat, :D ,jo encara no em puc queixar,tinc 5MB,pero rès a veure amb lo del Coes. :cry:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Coes
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dt. oct. 26, 2010 8:03 pm

[quote user="cabirol" post="143553"]Es amb telefonica moviestar?[/quote] si es movistar
he enviat 2 fotos de prop de 10 MB i vist i no vist, estan pentinant e instalant per zonas, aqui a Sant Cugat altres que tenen Imagenio e internet no pot passar de 10 MB
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 26, 2010 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Cerveseta”