Semble Que Telefonica Es Posa Las Pilas
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Semble Que Telefonica Es Posa Las Pilas
fins ara tinc ADSL 6 mb de baixade, la oferta es de passar a 50MB de baixade i 5MB de pujada, cambian el router i tel instalen sense cap augment de preu.
trucades telefonicas gratis tal com ja tinc,Imagenio opcional
Sera veritat o estaba "piripi" ? :eyes
trucades telefonicas gratis tal com ja tinc,Imagenio opcional
Sera veritat o estaba "piripi" ? :eyes
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Semble Que Telefonica Es Posa Las Pilas
Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.
No t'enrefiis mai de timofónica, no han pogut monopolitzar la fibra òptica i ho estan intentant tot per equiparar la velocitat (no la fiabilitat perquè no podran mai).
No t'enrefiis mai de timofónica, no han pogut monopolitzar la fibra òptica i ho estan intentant tot per equiparar la velocitat (no la fiabilitat perquè no podran mai).
- Coes
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="138176"]Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.
No t'enrefiis mai de timofónica, no han pogut monopolitzar la fibra òptica i ho estan intentant tot per equiparar la velocitat (no la fiabilitat perquè no podran mai).[/quote]
es fibra optica lo que ofereixen, motiu per el que cambien en router.
estare al "loro" ;)
No t'enrefiis mai de timofónica, no han pogut monopolitzar la fibra òptica i ho estan intentant tot per equiparar la velocitat (no la fiabilitat perquè no podran mai).[/quote]
es fibra optica lo que ofereixen, motiu per el que cambien en router.
estare al "loro" ;)
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Jo m'acabo de canviar... no m'interessa especialment tenir 50Mb, ja que només llegeixo el meu correu i mototurisme :lol: , i les pelis que em pugui baxar, no em corren pressa. De manera que he preferit buscar millora de preu: Jazztel 6Mb + trucades gratis + linia, tot per 35€ (fins ara pagava uns 65€ per linia telefònica, 20Mb Jazztel i trucades gratis, així que la rebaixa és substancial).
Jo també tinc entès que només ONO ofereix 50Mb (no reals), per uns 30€/mes + la linia (16€), que tampoc està malament...
Jo també tinc entès que només ONO ofereix 50Mb (no reals), per uns 30€/mes + la linia (16€), que tampoc està malament...
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
[quote user="Alucinamaripili" post="138176"]Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.
Hola Alucina , dons aixo que dius no es ven be aixi , jo tinc un company que a Asturies te una companyia que es diu Adamo i te 100 megas de baixada i 10 d pujada mira aixo :
http://adsl.teoriza.es/100-megas-por-29 ... e-de-cobre
Em consta que ara estan oferin el mateix per BCN , si jo fos de BCN ja el tindria perque aquest meu company asturia esta contentisim del servei d'aquesta companyia .
salut ;)
Hola Alucina , dons aixo que dius no es ven be aixi , jo tinc un company que a Asturies te una companyia que es diu Adamo i te 100 megas de baixada i 10 d pujada mira aixo :
Em consta que ara estan oferin el mateix per BCN , si jo fos de BCN ja el tindria perque aquest meu company asturia esta contentisim del servei d'aquesta companyia .
salut ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Ferranga" post="138191"][quote user="Alucinamaripili" post="138176"]Amic Josep Maria, 50MB en aquest país només ho té ONO per fibra òptica, que no són reals i no són només de baixada.
salut ;)[/quote]
Si mires els comentaris dels clients d'aquest operador, veuràs que duros a quatre peles no existeixen. Tot i que al teu amic li hagi sortit bé.
"En la web de Adamo, a través de folletos, del buzoneo, nos dicen que ofertan internet + llamadas. Cuando te pones a contratarlo o más adelante te indican que te han tomado el pelo, sólo ofrecen de momento internet.
El plazo de la instalación que indican va de las cinco a seis semanas. Hay gente que lleva esperando más de dos meses que un técnico se digne en proceder a la instalación; hay quien lleva desde el mes de diciembre.
Hay clientes que tienen más suerte y en una semana ya disponen de la instalación. Otros "clientes" que tienen su domicilio a sólo dos minutos de los anteriores y que lo solicitaron antes, deben esperar meses. Osea, dan el servicio a quienes les da la gana.
El servicio técnico impresiona... Pueden tener a un cliente durante todo un mes mareándole con la configuración hasta que por fin se les ocurre que quizás sea otra cosa.Todo un mes sin servicio por un cable en mal estado que ellos mismos instalaron. De pena..."
salut ;)[/quote]
Si mires els comentaris dels clients d'aquest operador, veuràs que duros a quatre peles no existeixen. Tot i que al teu amic li hagi sortit bé.
"En la web de Adamo, a través de folletos, del buzoneo, nos dicen que ofertan internet + llamadas. Cuando te pones a contratarlo o más adelante te indican que te han tomado el pelo, sólo ofrecen de momento internet.
El plazo de la instalación que indican va de las cinco a seis semanas. Hay gente que lleva esperando más de dos meses que un técnico se digne en proceder a la instalación; hay quien lleva desde el mes de diciembre.
Hay clientes que tienen más suerte y en una semana ya disponen de la instalación. Otros "clientes" que tienen su domicilio a sólo dos minutos de los anteriores y que lo solicitaron antes, deben esperar meses. Osea, dan el servicio a quienes les da la gana.
El servicio técnico impresiona... Pueden tener a un cliente durante todo un mes mareándole con la configuración hasta que por fin se les ocurre que quizás sea otra cosa.Todo un mes sin servicio por un cable en mal estado que ellos mismos instalaron. De pena..."
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 21, 2010 7:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Tranquils, arribarà un dia que l'accés a Internet serà gratuït ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Ramon" post="138244"]Tranquils, arribarà un dia que l'accés a Internet serà gratuït ;)[/quote]
I que encara no s'hagi inventat res per adelantar el temps......és que té pebrots, la cosa. :D
I que encara no s'hagi inventat res per adelantar el temps......és que té pebrots, la cosa. :D
- Coes
- Presentats
- Contacta:
Ja tinc instalats el 50/5 MB
aixo va com una moto :D
aixo va com una moto :D
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Es amb telefonica moviestar?
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
TIMOFONICA ofereix 50MB???? No ho sabia pas!!!!
Jo fa un temps que vaig amb fibra de ONO.
Per cert,..
[quote user="Xepe71" post="138188"]
Jo també tinc entès que només ONO ofereix 50Mb (no reals), per uns 30€/mes + la linia (16€), que tampoc està malament...[/quote]
Havia vist l´anunci pero no sabia q era a aquest preu.
Jo ara pago per ADSL 3Mb + linia + trucades + TV 50€
Jo fa un temps que vaig amb fibra de ONO.
Per cert,..
[quote user="Xepe71" post="138188"]
Jo també tinc entès que només ONO ofereix 50Mb (no reals), per uns 30€/mes + la linia (16€), que tampoc està malament...[/quote]
Havia vist l´anunci pero no sabia q era a aquest preu.
Jo ara pago per ADSL 3Mb + linia + trucades + TV 50€
Ex ...moltes coses
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Quina sort teniu els de ciutat, :D ,jo encara no em puc queixar,tinc 5MB,pero rès a veure amb lo del Coes. 
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Coes
- Presentats
- Contacta:
[quote user="cabirol" post="143553"]Es amb telefonica moviestar?[/quote] si es movistar
he enviat 2 fotos de prop de 10 MB i vist i no vist, estan pentinant e instalant per zonas, aqui a Sant Cugat altres que tenen Imagenio e internet no pot passar de 10 MB
he enviat 2 fotos de prop de 10 MB i vist i no vist, estan pentinant e instalant per zonas, aqui a Sant Cugat altres que tenen Imagenio e internet no pot passar de 10 MB
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 26, 2010 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.