[youtube]I2AD7ZZHebM[/youtube]El cineasta irlandès George Clarke ha descobert en una seqüència de la cinta "El circ", de Charles Chaplin, del 1928, unes imatges d'allò més curioses vistes des del 2010. El que li ha cridat l'atenció, a ell i a tots els fans del Youtube que ja hi han posat cullerada comentant-les, és la dona que hi apareix passejant i vestida amb un abric negre i barret. Amb la mà esquerra sosté un petit aparell que duu enganxat a l'orella. Mentre camina, per la manera com parla i gesticula, sembla talment que estigui parlant per telèfon.
L'únic problema és que en aquella època els mòbils no existien. De fet, les imatges que han desfermat la polèmica a la xarxa són d'una pel·lícula de cinema mut. I és que el 1928 els telèfons mòbils eren pura ficció, ja que els primers intents en aquest sentit no van arribar fins al 1940 i tenien una mida molt superior a l'actual, cosa que apareixeria en el film.
Però George Clarke, que ha estudiat l'escena durant un any, no hi troba una explicació que el deixi tranquil, i finalment ha decidit penjar-la al portal de vídeos Youtube i deixar que cadascú hi digui la seva.
La seqüència ha aixecat polseguera i ràpidament els internautes s'han llançat a especular. Uns diuen que la dona duu una ràdio portàtil; d'altres sostenen que les imatges van enxampar una persona provant un aparell secret, i els més agosarats parlen d'algú que va viatjar en el temps.
Parlant amb telefons mobils al 1928??
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Parlant amb telefons mobils al 1928??
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Parlant Amb Telefons Mobils Al 1928??
ejem,ejem,jo em decanto per la VIATGERA DEL TEMPS,ara que ......Randy,ja saps el que toca :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Devia se la dona o l'amant d'en Nikola Tesla...... es veu que l'home ja va inventar algun sistema sense cable a principis de segle......
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 29, 2010 6:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Jo no aconsegueixo veure bé el que porta, tot i que pel gestos i la cara sembla que si que estigui parlant.
Curiós la veritat!
Curiós la veritat!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Esperarem els resultats del mestre Randy amb les seves enquestes, però jo em decanto pel muntatge.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7662
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Jo diria que va ser una invasió saturniana, i aquesta senyora en realitat era un gerrer que havia abduit aquest cos i s'estava comunicant amb la base a saturn.
Es veu ben clar.
Es veu ben clar.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Parlant amb telefons mobils al 1928??
Jo crec que escoltava el CARRUSEL DEPORTIVO amb una petita radio
JAJAJAJA
JAJAJAJA
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Em sembla que vas bé, Steelman... devia ser una ràdio a vàlvules de l'època que li havien tret la tròcola (per això és tant petita i la pot portar a l'orella) :mrgreen:
De fet, els telèfons mòbils d'avui tots van sense tròcola.
(per això sin tant petits)
De fet, els telèfons mòbils d'avui tots van sense tròcola.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Ja es curiosa l'escena ... encara que potser es tracta d'una dona que no hi toca i va parlant sola !!! :b9 :b9 :b9

Gas a la burra!!!