Sortim A La Tele!!!
Moderador: Airald
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Re: Sortim A La Tele!!!
Moltes felicitats Laiona, m'agrada molt el Gospel i heu estat "Increibles" "Fantàstic" moltes felicitats.
Si en tens més de videos penjals que gaudirem de la bona música. :mrgreen:
Si en tens més de videos penjals que gaudirem de la bona música. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
MOLTES FELICITATS LAIONA!!!!!
No he pogut venir, però em reservo el 3 a Olot. No m'ho puc perdre!
No he pogut venir, però em reservo el 3 a Olot. No m'ho puc perdre!
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Enhorabona per l'experiència ( que deu haver estat brutal) i per l'èxit!
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Com no Laia...! :razz: ara et paso un petit album musical (amb la cançò que pod ser et soni d'algo... :mrgreen: je,je), i també varios videoclips, la llàstima es que ho vaig fer amb l'iphone i la qualitat no es bona, però aqui queda per tots els amics mototuristes el que es va viure el passat dimecres al Liceo !GRÀCIES CARMEEEEEE!!!!!!!!!!!!! Passa'm fotos ehhh jejejeje
ALBUM FOTOS AMB LA CANÇÒ QUE COMENÇA LA LAIONA
[youtube]3ZrMWl4e22w[/youtube]
I AQUI ALGUNS DELS VIDEOCLIPS
[youtube]I-GPwEClcwM[/youtube]
[youtube]Vmp1VhE8VUY[/youtube]
[youtube]2vohN-7ynt0[/youtube]
[youtube]55M7yQhudvA[/youtube]
[youtube]kzwehJfcWTc[/youtube]]
[youtube]pdFhmOZBrO0[/youtube]
[youtube]_hmV3cPF7ZM[/youtube]
[youtube]Ea-rO8_b65Q[/youtube]
[youtube]Qu6QTN0krlU[/youtube]
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 20, 2010 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Nenaa! si que en vas fer de feina!!! Moltes gràcies pels vídeos!!! Com m'agrada recordar les primeres notes del Let the sunshine! jejeje Que la sensació va ser de "Leeeeet (OSTIIII) the sunshiiiiiiine" jajaja Va ser impactant per mi, tot i que estic acostumada a cantar-la. Vam entrar amb una energia que no la parava ningú! jejeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Laiona
- Presentats
Per cert! en el album de fotos! la que fa la intro no soc jo jejeje És l'audio de la grabació del CD que venem, enregisrat el 2007 a l'Auditori de Girona.Així qui em vulgui sentir més bé que em vingui a veure jejejejejejeje
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Enhorabona Laia, molt fer tot plegat. I gràcies a la Carme per deixar-nos-ho veure i escoltar tant be.
:D :D
Enhorabona Laia, molt fer tot plegat. I gràcies a la Carme per deixar-nos-ho veure i escoltar tant be.
:D :D
Sort,
- Laiona
- Presentats
GRÀCIES a tots!!!!! I sobretot ,repeteixo, a la Carme que la veia de reojillo amb la càmera a les mans tot el concert! Molt bona feina!!!!!
Petonets a tots! Va! que ja queda menys pel dinar de Nadal!!! Que us trobo a faltar jolines!!!
Petonets a tots! Va! que ja queda menys pel dinar de Nadal!!! Que us trobo a faltar jolines!!!
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Enhorabona Laia. Aixó ho recordarás tota la vida. Guarda-ho com un gran tresor, ja que sempre podrás dir: JO HI ERA ALLÁ.
Com en el Liceu, en altres llocs també hi has estat, i aquesta frase la podrás lluir amb orgull. Ets part de l'història, noia...
Com en el Liceu, en altres llocs també hi has estat, i aquesta frase la podrás lluir amb orgull. Ets part de l'història, noia...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Laiona
- Presentats
[quote user="JEPPY" post="147397"]Enhorabona Laia. Aixó ho recordarás tota la vida. Guarda-ho com un gran tresor, ja que sempre podrás dir: JO HI ERA ALLÁ.
Com en el Liceu, en altres llocs també hi has estat, i aquesta frase la podrás lluir amb orgull. Ets part de l'història, noia...[/quote]
Doncs es pot dir que tens raó, perquè mai havia actuat un cor de Gospel al Liceu, i la primera vegada que ho fa omple exhaurint les entrades amb un èxit que en parlen als mitjans de comunicació. No ho oblidarem mai.
Ara a seguir treballant per seguir ajudant als nens amb càncer, als nens discapacitats,... Propera cita el 3 de desembre al teatre principal d'Olot on entregarem el xec amb la nostra aportació a l'associació Joan Petit Nens amb Càncer. Serà un concert molt emotiu, n'estic segura.
Com en el Liceu, en altres llocs també hi has estat, i aquesta frase la podrás lluir amb orgull. Ets part de l'història, noia...[/quote]
Doncs es pot dir que tens raó, perquè mai havia actuat un cor de Gospel al Liceu, i la primera vegada que ho fa omple exhaurint les entrades amb un èxit que en parlen als mitjans de comunicació. No ho oblidarem mai.
Ara a seguir treballant per seguir ajudant als nens amb càncer, als nens discapacitats,... Propera cita el 3 de desembre al teatre principal d'Olot on entregarem el xec amb la nostra aportació a l'associació Joan Petit Nens amb Càncer. Serà un concert molt emotiu, n'estic segura.