LA BESTIA !!!
Moderador: Airald
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
LA BESTIA !!!
[youtube]1yElP9roWvA[/youtube]
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: LA BESTIA !!!
IMPRESSIONANT!!!!!
Llastima que aquest video sigui fet amb la versió antiga la Super Sport, ara la nova Grand Sport té 1200cv i ja ha superat puntes de 434km/h tot i que ve limitat de fàbrica a 415.... :crys :crys
Si tingués el milió i mig d'euros que val, ja ho veuries ja!
P.d. Us poso el consum homologat perquè ens en fem una idea, tot i que a velocitat màxima el dipòsit de 100l dura uns 15min.
*) Gearbox: 7 Gear DSG, fuel consumption combined: 24.9l/100km, fuel consumption in town: 41.9l/100km, fuel consumption out of town: 15.6l/100km, CO2 emission combined: 596g/km
Ja veieu si algú hi està interessat, que per emissions podria entrar en els 2000€. :D :D :D
Llastima que aquest video sigui fet amb la versió antiga la Super Sport, ara la nova Grand Sport té 1200cv i ja ha superat puntes de 434km/h tot i que ve limitat de fàbrica a 415.... :crys :crys
P.d. Us poso el consum homologat perquè ens en fem una idea, tot i que a velocitat màxima el dipòsit de 100l dura uns 15min.
*) Gearbox: 7 Gear DSG, fuel consumption combined: 24.9l/100km, fuel consumption in town: 41.9l/100km, fuel consumption out of town: 15.6l/100km, CO2 emission combined: 596g/km
Ja veieu si algú hi està interessat, que per emissions podria entrar en els 2000€. :D :D :D
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:eyes :eyes :eyes un cotxe espectacular..., però estic segura que el canari ( que de vegades porto a passajer) s´em marejaria :???: :???: :???:
Continuaré amb el troncomóbil de la terçera edat.
Gracies per el video ;)
Gracies per el video ;)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Amb aquest cotxe, tú dispares el radar i retraten el del costat !! :mrgreen: :mrgreen:
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
Que voleu, amb un motor en W de 16 cilindres 4 turbocompressors un cubicatge de quasi 8.000 i 1250 Nm de par.... aceleració de 0-100 en 2'5 seg..... sisi una bèstia,
pel qui se'l vulgui configurar:
Web Bugatti
em sembla que fins i tot pots triar el tapissat de les portes en pell de manta...... pels frikis...
pel qui se'l vulgui configurar:
Web Bugatti
em sembla que fins i tot pots triar el tapissat de les portes en pell de manta...... pels frikis...
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Mareta" post="150100"]:eyes :eyes :eyes un cotxe espectacular..., però estic segura que el canari ( que de vegades porto a passajer) s´em marejaria :???: :???: :???:
Gracies per el video ;)[/quote]
Aixó de troncomòbil de tercera edat.......mmm.mmm. no sé , no sé..... :mrgreen:
Aixó de troncomòbil de tercera edat.......mmm.mmm. no sé , no sé..... :mrgreen:

- Trencaferro
- Presentats
IMPRESSIONANT!!!!!
- Trencaferro
- Presentats
Eeeee, què he passat? S'ha repetit el post amb hores de diferència??? :eyes
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Sharky" post="150125"]I jo pregunto serveix per alguna cosa aquest cotxe?[/quote]
Serveix per alguna cosa saltar amb paracaigudes??? Nops, són les sencacions que dona, i suposo que si t'ho pots permetre i t'hagraden els cotxes doncs....
En resum, un capritx car per a quatre multimillonaris.
Serveix per alguna cosa saltar amb paracaigudes??? Nops, són les sencacions que dona, i suposo que si t'ho pots permetre i t'hagraden els cotxes doncs....
En resum, un capritx car per a quatre multimillonaris.
- Monxu
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="150127"][quote user="Sharky" post="150125"]I jo pregunto serveix per alguna cosa aquest cotxe?[/quote]
En resum, un capritx car per a quatre multimillonaris.[/quote]
El més fort és que grup VW deia que el venia per sota del preu que tocaria perquè Bugatti és com el seu "laboratori" i propaganda, de fet si pensem tota la gent que mou, el diseny,la cadena de producció per vendre'n potser 4 a l'any..... no se si els surt a compte....
El més fort és que grup VW deia que el venia per sota del preu que tocaria perquè Bugatti és com el seu "laboratori" i propaganda, de fet si pensem tota la gent que mou, el diseny,la cadena de producció per vendre'n potser 4 a l'any..... no se si els surt a compte....
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="LLAGASTA" post="150121"][quote user="Mareta" post="150100"]:eyes :eyes :eyes un cotxe espectacular..., però estic segura que el canari ( que de vegades porto a passajer) s´em marejaria :???: :???: :???:
Aixó de troncomòbil de tercera edat.......mmm.mmm. no sé , no sé..... :mrgreen:[/quote]
Si, si... Albert.
Al darrera hi posa Molt Lent
Aixó de troncomòbil de tercera edat.......mmm.mmm. no sé , no sé..... :mrgreen:[/quote]
Si, si... Albert.
Al darrera hi posa Molt Lent
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 16, 2010 2:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Trencaferro" post="150091"]..... fuel consumption combined: 24.9l/100km.....[/quote]
Jo diria que bastant més, doncs els 25 litres ja els gastava el meu ex-Vitara amb motor 1.600 8V. :lol:
Parlant d'aquest cotxe: aquest estiu en vaig veure un aparcat al port de Mónaco-Ville. Quan em vaig apropar per retratar-lo em va venir un gorila de 3 X 2 i aleshores em vaig donar compte de lo petitó que sóc jo. :oops:
Jo diria que bastant més, doncs els 25 litres ja els gastava el meu ex-Vitara amb motor 1.600 8V. :lol:
Parlant d'aquest cotxe: aquest estiu en vaig veure un aparcat al port de Mónaco-Ville. Quan em vaig apropar per retratar-lo em va venir un gorila de 3 X 2 i aleshores em vaig donar compte de lo petitó que sóc jo. :oops:

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Gearbox" post="150110"]Amb aquest cotxe, tú dispares el radar i retraten el del costat !! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
I a més a més d'arruïnar-lo, els hi quedaría a deure punts !
I a més a més d'arruïnar-lo, els hi quedaría a deure punts !
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Monxu" post="150133"][quote user="Trencaferro" post="150127"][quote user="Sharky" post="150125"]I jo pregunto serveix per alguna cosa aquest cotxe?[/quote]
El més fort és que grup VW deia que el venia per sota del preu que tocaria perquè Bugatti és com el seu "laboratori" i propaganda, de fet si pensem tota la gent que mou, el diseny,la cadena de producció per vendre'n potser 4 a l'any..... no se si els surt a compte....[/quote]
El mateix que va fer Honda amb la NR750 ... questió de prestigi ... la primera i única moto de série amb pistons ovalats i 8 vàlvules per cilindre.
El més fort és que grup VW deia que el venia per sota del preu que tocaria perquè Bugatti és com el seu "laboratori" i propaganda, de fet si pensem tota la gent que mou, el diseny,la cadena de producció per vendre'n potser 4 a l'any..... no se si els surt a compte....[/quote]
El mateix que va fer Honda amb la NR750 ... questió de prestigi ... la primera i única moto de série amb pistons ovalats i 8 vàlvules per cilindre.
[youtube]KzVngeuThFM?fs=1[/youtube]
PD: El Bugati BRUTAL !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 16, 2010 11:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Monxu
- Presentats
Merci pel link, desconeixia totalment aquesta moto, i el cert és que aquest motor mola! el que no sé és com devien funcionar, donaven gaires problemes?
Merci pel link, desconeixia totalment aquesta moto, i el cert és que aquest motor mola! el que no sé és com devien funcionar, donaven gaires problemes?
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 17, 2010 12:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Monxu" post="150272"]El mateix que va fer Honda amb la NR750 ... questió de prestigi ... la primera i única moto de série amb pistons ovalats i 8 vàlvules per cilindre.
Merci pel link, desconeixia totalment aquesta moto, i el cert és que aquest motor mola! el que no sé és com devien funcionar, donaven gaires problemes?[/quote]
No és d'estranyar que no hagis sentit parlar d'aquesta moto, quant la van treuere al mercat tenies uns 5 anyets !!! :mrgreen: Aquest motor en competició va ser un fracàs i el de sèrie al fer-se no més 300 unitats a uns preus tant elitistes ( 50.000$ del 1992 ) han estat més un objecte de colecció que una moto per circular normalment pel carrer... jo a principis dels 90 vaig veure una per S'Agaró, però no he tornat a veure-la mai més cap ( crec que era d'un capo de la Liberto ... de quant els hi sortien els calers per les orelles )
V'sss
Merci pel link, desconeixia totalment aquesta moto, i el cert és que aquest motor mola! el que no sé és com devien funcionar, donaven gaires problemes?[/quote]
No és d'estranyar que no hagis sentit parlar d'aquesta moto, quant la van treuere al mercat tenies uns 5 anyets !!! :mrgreen: Aquest motor en competició va ser un fracàs i el de sèrie al fer-se no més 300 unitats a uns preus tant elitistes ( 50.000$ del 1992 ) han estat més un objecte de colecció que una moto per circular normalment pel carrer... jo a principis dels 90 vaig veure una per S'Agaró, però no he tornat a veure-la mai més cap ( crec que era d'un capo de la Liberto ... de quant els hi sortien els calers per les orelles )
V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 17, 2010 3:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!