El Futur Ja Es Aqui ?
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
El Futur Ja Es Aqui ?
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: El Futur Ja Es Aqui ?
La veritat és que està molt bé i és força interessant, tot i que no hi he vist res de "nou" que a dia d'avui no existèixi, una altre cosa és la seva utilització ja que m'imagino que per costos a dia d'avui deu ser impensable.
Ara bé, reflexionant, m'he imaginat que deu ser per llocs més civilitzats que aqui, no m'imagino una marquesina de l'autobús així de vidre tant bonica. Si entre alguns d'aqui i els de fora ara ja les trenquen, les pinten, les cremen, etc, això per aquesta gentussa crec que els hi és com una provocació a poder destrossar-les. :???: :???:
Ara bé, reflexionant, m'he imaginat que deu ser per llocs més civilitzats que aqui, no m'imagino una marquesina de l'autobús així de vidre tant bonica. Si entre alguns d'aqui i els de fora ara ja les trenquen, les pinten, les cremen, etc, això per aquesta gentussa crec que els hi és com una provocació a poder destrossar-les. :???: :???:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Em sembla espectacular !!! Llastima que tot aixó crec que ja no ho veuré.
El que veig que no evoluciona son las crispetas :mrgreen: :mrgreen:
El que veig que no evoluciona son las crispetas :mrgreen: :mrgreen:
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
M'alegra intuir que tota aquesta tecnologia portarà a l'estat de felicitat que irradia aquesta família perfecte. Guapos, rics, amb dos filles precioses i una sogra maravellosa.
De totes maneres me sembla impresentable esmorzar una truita de pebrots.
Tanmateix la gran pregunta és: Que cobrarà la senyora (o senyor) de la neteja per treure les ditades de totes les parets, portes, vidres, terres i altres andròmines domèstiques?
Salut ! :mrgreen:
De totes maneres me sembla impresentable esmorzar una truita de pebrots.
Tanmateix la gran pregunta és: Que cobrarà la senyora (o senyor) de la neteja per treure les ditades de totes les parets, portes, vidres, terres i altres andròmines domèstiques?
Salut ! :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 10, 2012 11:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
La major part d'aquestes tecnologíes, el que sí que faran (de fet ja ho estan aconseguint) es convertirnos en uns inutils funcionals i depenents de les grans empreses d'energía.
Pobres fils nostres, que no sabran ni escalfarse un got de llet ni fer-se els macarrons... el día que no funcioni el microones... :enfadat
La "felicitat" no ens arribarà a tocar de un dit. :mestre
Pobres fils nostres, que no sabran ni escalfarse un got de llet ni fer-se els macarrons... el día que no funcioni el microones... :enfadat
La "felicitat" no ens arribarà a tocar de un dit. :mestre
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="STELVIO 00" post="191744"]Em sembla espectacular !!! Llastima que tot aixó crec que ja no ho veuré.
El que veig que no evoluciona son las crispetas :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Sembles l' avi de la Competencia (RAC1) :b9 :b9
El que veig que no evoluciona son las crispetas :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Sembles l' avi de la Competencia (RAC1) :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
es una passada,l´unic es que pensaba que al final al llit fotarien un polvo digital :eyes