Herbert Schwarz I Ramona Schwarz
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Herbert Schwarz I Ramona Schwarz
Foto feta per Herbert Schwarz al Sud Est asiatic, a la dreta es veu la seva dona Ramona Schwarz, al seu Facebook hi trobareu quantitat de fotos que surten al cataleg de Touratech ;)

STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 28, 2012 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Re: Herbert Schwarz I Ramona Schwarz
Aquest Senyor deu anar cap al mercadillo a vendre els seus productes... :form !!
Bona foto !!!
Bona foto !!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="STELVIO 00" post="193542"]Foto feta per Herbert Schwarz al Sud Est asiatic, al dreta es veu la seva dona Ramona Schwarz, al seu Facebook hi trobareu quantitat de fotos que surten al cataleg de Touratech ;)
[/quote]
Si que va malament Touratech que ha de portar tots els extres per vendre a sobre la moto.. ara sembla que han empitjorat la qualitat, hi veig molt de plàstic.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Si que va malament Touratech que ha de portar tots els extres per vendre a sobre la moto.. ara sembla que han empitjorat la qualitat, hi veig molt de plàstic.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ja savia jo que l´home Wunderlich no trigaria gaire a respondre, exactament 43 min. :mrgreen: :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="STELVIO 00" post="193556"]Ja savia jo que l´home Wunderlich no trigaria gaire a respondre, exactament 43 min. :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
És que jo no soc "00".. :mrgreen:
És que jo no soc "00".. :mrgreen:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
A la moto del darrera hi van els fills ?