Capacitat De Carga
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Re: Capacitat De Carga
Que tendre que es veure sacs de dormir, esterilles, bosses de esport, motxilles, al descubert i tot lligat amb pops! Segur que el tío anava amb texans, botes de la puta mili i barbour! quins records!
Ara ja tots anem amb maletes i bosses impermeables.
Ara ja tots anem amb maletes i bosses impermeables.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Ieie" post="193654"]Que tendre que es veure sacs de dormir, esterilles, bosses de esport, motxilles, al descubert i tot lligat amb pops! Segur que el tío anava amb texans, botes de la puta mili i barbour! quins records!
Ara ja tots anem amb maletes i bosses impermeables.[/quote]
Bones!!!
Si no m'equivoco el cotxe fosc que es veu a darrera és un Mondeo... així que aquest que porta la Vespa deu ser un nostàlgic, perquè no deu fer gaires anys de la foto!!! ;) ;) ;)
Fins aviat!
Bones!!!
Si no m'equivoco el cotxe fosc que es veu a darrera és un Mondeo... així que aquest que porta la Vespa deu ser un nostàlgic, perquè no deu fer gaires anys de la foto!!! ;) ;) ;)
Fins aviat!

- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Ja que m'ho poseu a "huevo" us l'endinyo: Setmana Santa de 1978, marxem cap a Sant Remo a muntar un tubarro Polini :mrgreen:

Salut !
Edito: Efectivament, amb texans força acampanats i camperes ! :D

Salut !
Edito: Efectivament, amb texans força acampanats i camperes ! :D
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 29, 2012 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="SisoRT" post="193659"]Ja que m'ho poseu a "huevo" us l'endinyo: Setmana Santa de 1978, marxem cap a Sant Remo a muntar un tubarro Polini :mrgreen:

Salut !
Edito: Efectivament, amb texans força acampanats i camperes ! :D[/quote]
Carai! Això si que era una aventura! :eyes
Plica, plica: Quants dies veu trigar a arribar-hi? Veu patir gaires reventons? No us va fer la perla?
PD: jo a la PK-125 el Polini va ser la millor inversió que vaig fer-li. :razz:

Salut !
Edito: Efectivament, amb texans força acampanats i camperes ! :D[/quote]
Carai! Això si que era una aventura! :eyes
Plica, plica: Quants dies veu trigar a arribar-hi? Veu patir gaires reventons? No us va fer la perla?
PD: jo a la PK-125 el Polini va ser la millor inversió que vaig fer-li. :razz:

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs tenien que esta contents els de la casa Polini. A veure aquesta cronica del viatge cap Sant Remo.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Siso, ja tardas.....ara que si no ho fas, ja tenim ponent per la IV Trobada
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Carles" post="193656"][quote user="Ieie" post="193654"]Que tendre que es veure sacs de dormir, esterilles, bosses de esport, motxilles, al descubert i tot lligat amb pops! Segur que el tío anava amb texans, botes de la puta mili i barbour! quins records!
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Buscant, buscant, ... surt que aquesta versió és del 1996-2000, per tant serà posterior al 1996
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Buscant, buscant, ... surt que aquesta versió és del 1996-2000, per tant serà posterior al 1996
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Pasqual" post="193675"]Siso, ja tardas.....ara que si no ho fas, ja tenim ponent per la IV Trobada[/quote]
Home Pasqual, tu posant presses? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Home Pasqual, tu posant presses? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
[quote user="CMB" post="193678"][quote user="Pasqual" post="193675"]Siso, ja tardas.....ara que si no ho fas, ja tenim ponent per la IV Trobada[/quote]
Home Pasqual, tu posant presses? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Presses als altres. Jo m'estresso si vaig massa ràpid. Jo tardo uns mesos en fer les cròniques, però el cas d'en Siso és de decades.... :razz: :razz: :razz: :razz:
Home Pasqual, tu posant presses? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Presses als altres. Jo m'estresso si vaig massa ràpid. Jo tardo uns mesos en fer les cròniques, però el cas d'en Siso és de decades.... :razz: :razz: :razz: :razz:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Pasqual
- Presentats
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Cu....lleres, si ho sé no dic res ! :D
Poca crònica i la memòria ja falla després de 34 anys: Amics de 17 anys que ens assabentem que a Itàlia hi ha uns tubarros molt ben parits i que permeten guanyar velocitat a les nostres Vespes (model U2, de dos transfers que per més que els llimessis, passessis a 125 i mandrilessis el xiclé, no tiraven ni enrera. Als pocs mesos van sortir les ben ensopegades T3).
Així doncs que fem per SS? Doncs cap Itàlia. On ? Doncs a Ventimíglia que és a la frontera, per tant més aprop. Estratègia, doncs moltes llaunes de menjar, càmping salvatge arran de carretera i molts farts de riure. Finalment vam arribar a San Remo. Crec recordar que vam necessitar 2 dies per anar i 2 més per tornar i a San Remo n'hi vam estar dos: Un per triar taller i un altre per canviar els tubarros :lol:
Avaries, doncs les típiques de les Vespes: Rebentades, gripades i cables de gas i d'embrague. Res que no es pogués solucionar amb els quinze quilos d'eines que portàvem.
Efemèride: Esser els primers (ho mantenim mentre no es demostri el contrari) a tenir un tubarro Polini a la península :mrgreen:
Salut!
Edito: Fotos n'hi ha tres. La que he publicat i dos més, força dolentes, de la tornada. Com ara, que en un matí en fem tres-centes. Salut !
Poca crònica i la memòria ja falla després de 34 anys: Amics de 17 anys que ens assabentem que a Itàlia hi ha uns tubarros molt ben parits i que permeten guanyar velocitat a les nostres Vespes (model U2, de dos transfers que per més que els llimessis, passessis a 125 i mandrilessis el xiclé, no tiraven ni enrera. Als pocs mesos van sortir les ben ensopegades T3).
Així doncs que fem per SS? Doncs cap Itàlia. On ? Doncs a Ventimíglia que és a la frontera, per tant més aprop. Estratègia, doncs moltes llaunes de menjar, càmping salvatge arran de carretera i molts farts de riure. Finalment vam arribar a San Remo. Crec recordar que vam necessitar 2 dies per anar i 2 més per tornar i a San Remo n'hi vam estar dos: Un per triar taller i un altre per canviar els tubarros :lol:
Avaries, doncs les típiques de les Vespes: Rebentades, gripades i cables de gas i d'embrague. Res que no es pogués solucionar amb els quinze quilos d'eines que portàvem.
Efemèride: Esser els primers (ho mantenim mentre no es demostri el contrari) a tenir un tubarro Polini a la península :mrgreen:
Salut!
Edito: Fotos n'hi ha tres. La que he publicat i dos més, força dolentes, de la tornada. Com ara, que en un matí en fem tres-centes. Salut !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 01, 2012 6:01 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Pasqual
- Presentats
Siso, ves fent memòria, que l'any que ve segur que caus a la IV Trobada (si es fa :lol: :lol: :lol: )