Entre L'Alonso I El Mourinho Ens Acabarem Ofegant
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Entre L'Alonso I El Mourinho Ens Acabarem Ofegant
D'alguna manera em tinc que desfogar i com que aquí es gratis.......
N'estic fins els dallonsis de sentir al Fernando Alonso queixant-se una i altre vegada. Des de que va començar a despuntar nomes destiles rabia, queixes, laments, retrets, etc etc...... Tan sols estava calladet a Minardi. Es possible que apart del calvo tingui algun amic??
Ara resulta que el Ferrari 2012 serà una merda i que no tens previst fer res de bo fins que el circ arribi a Europa. Doncs noi!!!!! Si la cosa no funciona, potser es que tu tampoc ets gaire bo pilotant-los o reglant-los. Potser et falta comunicació amb els enginyers. Alguna vegada et veurem content i agraït??
Segons el meu parer pots fer tres coses:
* Dir-els-hi als enginyers que donin la temporada per perduda i que comencin a treballar en el model 2013.
* Trucar al Tio Botin i que l'any que be et posi a Red Bull.
* Baixar-te els fums i prendre consciència de que no tornaràs a ser punter a la F-1 i que els dos títols (ben merescuts) es el màxim que hauràs aconseguit. Potser d'aquesta manera deixaràs de ser un arrogant ploraner i descobriràs que vivint a a la terra també es pot ser feliç.
Per altra banda també vull fer palès que un equip com Ferrari no pot tenir un pilot prehistòric com en Massa ni un provador tan dolent com en Luca Badoer. Es tracta d'instruccions del Tio Botin per tal que ningú et pugui fer ombra dins l'equip?
Ho sento però ho havia de dir.
Que ha gustito mequedao
Jordi "Prony"
N'estic fins els dallonsis de sentir al Fernando Alonso queixant-se una i altre vegada. Des de que va començar a despuntar nomes destiles rabia, queixes, laments, retrets, etc etc...... Tan sols estava calladet a Minardi. Es possible que apart del calvo tingui algun amic??
Ara resulta que el Ferrari 2012 serà una merda i que no tens previst fer res de bo fins que el circ arribi a Europa. Doncs noi!!!!! Si la cosa no funciona, potser es que tu tampoc ets gaire bo pilotant-los o reglant-los. Potser et falta comunicació amb els enginyers. Alguna vegada et veurem content i agraït??
Segons el meu parer pots fer tres coses:
* Dir-els-hi als enginyers que donin la temporada per perduda i que comencin a treballar en el model 2013.
* Trucar al Tio Botin i que l'any que be et posi a Red Bull.
* Baixar-te els fums i prendre consciència de que no tornaràs a ser punter a la F-1 i que els dos títols (ben merescuts) es el màxim que hauràs aconseguit. Potser d'aquesta manera deixaràs de ser un arrogant ploraner i descobriràs que vivint a a la terra també es pot ser feliç.
Per altra banda també vull fer palès que un equip com Ferrari no pot tenir un pilot prehistòric com en Massa ni un provador tan dolent com en Luca Badoer. Es tracta d'instruccions del Tio Botin per tal que ningú et pugui fer ombra dins l'equip?
Ho sento però ho havia de dir.
Que ha gustito mequedao
Jordi "Prony"
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Entre L'Alonso I El Mourinho Ens Acabarem Ofegant
una cosa se li pot agrair,es el be que ha fet per el mon del motor,sobretot per el karting al que els seus titols van donar molt de bo,per lo demes trobo que es un engreit i practica una modalitat en el que jo no i perdria ni un segon en mirar,l'altre dia un company va anar a Montmelo i em va comentar que nomes els del equip Hispania que no crec jo que siguin els primers de la graella,porten un montatge que fa por de veure..........................en fi,serafi :roll: :roll: el que si que no entenc gaire ,es que un banc que precisament no esta per ajudar, llençi calers en aquests tejemanejes encara que en publicitat diguin que el retorn es molt bo :enfadat :enfadat
p.d. els Ferrari i els cotxes de gama alta precisament en crisi no estan :eyes :eyes
p.d. els Ferrari i els cotxes de gama alta precisament en crisi no estan :eyes :eyes
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 06, 2012 12:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Si senyor. Així es parla.
Si senyor. Així es parla.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
M'agradaria veure al Vettel i a l'Alonso intercanviar-se els monoplaces per saber si el Ferrari es tan dolent com diu........... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Li van regalar massa ràpid el premi de [strike]Príncipe d'Astúries[/strike] Cunyat d'Undargarín :mrgreen:
Cal recordar que encara no havia guanyat cap títol mundial quan d'altres, com l'Angel Nieto, en portàven 12+1.
Cal recordar que encara no havia guanyat cap títol mundial quan d'altres, com l'Angel Nieto, en portàven 12+1.
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 06, 2012 11:05 pm, en total s’ha editat 5 vegades.