Avui en Matthew Tree ens la presentat a Vic, hi hem anat i ens hem trobat en Xavier i la Mercè.
Molt recomanable.
[youtube]65dkCds920I[/youtube]
Spain's Secret Conflict
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Spain's Secret Conflict
Gràcies Ramon, l'he passat com a molt recomanable.
Salut !
Salut !
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Ramon(soc une de les moltes persones d'aquest Pais CATALUNYA),que vaig neixa,estudiar,trevallar,casarme,inscriure al registre civil els meus fills va ser en CASTELLÀ(despres va ser traduit al català).No bull que ningù torni a pasar el que vaig pasar jo,(aprenet el català als meus 43 anys,per aixo encara faig moltes faltes d'ortografia),ja que tinc molt present que trevallo en una multinacional en que les idiomes oficials son l'angles i el espanyol (està ubicada a Catalunya) i que la documentaciò oficial de l'empresa es de un 60 % angles i d'un 35 % espanyol ,quedant un 5 % deun simbolic català(per tant vaig mancat de català).
Reconec que es l'hora de l'INDEPENDENCIA DE CATALUNYA D`ESPANYA.
ELS ESPANYOLS NO VOLEN ALS CATALANS.
¿Perque hem de volguer els CATALANS als espanyols?.
Ramon: ¿Cullera?.¿Forquilla?.¿Gavinet?........................Pot ser CATALANS i RES MES.
TINDRIA QUE SER .
"España para los españoles" i.......................CATALUNYA PER ELS CATALANS i..............Tots amics
Reconec que es l'hora de l'INDEPENDENCIA DE CATALUNYA D`ESPANYA.
ELS ESPANYOLS NO VOLEN ALS CATALANS.
¿Perque hem de volguer els CATALANS als espanyols?.
Ramon: ¿Cullera?.¿Forquilla?.¿Gavinet?........................Pot ser CATALANS i RES MES.
TINDRIA QUE SER .
"España para los españoles" i.......................CATALUNYA PER ELS CATALANS i..............Tots amics
.
-
- Presentats
- Entrades: 6
- Membre des de: dj. març 15, 2012 1:39 pm
Es pot dir mes alt pero no mes clar