Aqui podeu veure-la sencera i en el seu format interactiu de 360º.
Les va fer des de Sud-Africa fins als EUA,...Australia.
Amb un equip especial compost per 6 camares de fotos

Traducció del MAKING OF
En un viatge que va cobrir 45.000 milles per aire i 15.000 per via terrestre-l'equivalent a gairebé 2 ½ passa al voltant de l'equador, que va recórrer gran part de l'oest americà i en dues ocasions va visitar la Província Septentrional del Cap de Sud-àfrica. A través d'ella vaig tenir l'oportunitat de gaudir no només de les meravelles del món natural, sinó també l'empresa del meu pare jubilat a qui va ser capaç de convèncer no tenia res millor a fer.
Viatjar era necessari com la captura de l'esfera completa del cel de la nit va comportar certes limitacions. Què es pot veure a l'hemisferi nord no sempre és visible des del sud i, de la mateixa manera amb les estacions, el que pot ser cap a l'estiu està per sota de l'horitzó a l'hivern. Complicat pels cicles climàtics i la lluna, això va fer que per a algunes estretes finestres d'oportunitat que ens va perseguir a través de les àrees remotes d'Arizona, Texas, Nevada, Colorado, Califòrnia i Oregon.
Com la contaminació lumínica continua estenent-se en Estats Units, aquests estats de l'oest es troben alguns dels últims refugis de la veritable foscor, una ombra que pocs de nosaltres han deixat de ser familiar amb en el que la Via Làctia, l'únic que pot projectar una ombra suau. Aquesta foscor va ser crucial, perquè la més mínima quantitat de contaminació lumínica podria dominar tènue llum estel · lar i la boirina de les exposicions.
Com qualsevol que hagi tractat de capturar escenes nocturnes amb la seva càmera se sap, les estrelles presenten un repte formidable. No es queden quiets i la seva llum és molt dèbil, que requereixin exposicions llargues i una muntura de trípode que gira de manera sincronitzada amb rotació de la Terra. També volia capturar la major quantitat de detalls, que va empènyer els límits del pràctic sense la prova de la meva salut mental, així que vaig decidir cada peça del trencaclosques seria tan sols 12 graus d'ample. Això va ser aproximadament l'ample del palmell amb el braç estès capturat per no un, sinó sis refrigerats per aire, càmeres de cada un equipat amb les seves pròpies lents i filtres.
Estava clar que aquest estudi seria molt difícil visual saltant d'una àrea del cel a la següent-per no parlar de possibles falles en la cobertura, de manera que aquesta crida a un enfocament més sistemàtic. Que van dividir el cel en 624 àrees uniformement espaiades i va entrar en les seves coordenades a l'ordinador que em va donar la seguretat que jo estava en el blanc i acabaria sense cap tipus de llacunes. Cada quadre ha rebut un total de 60 exposicions: 4 curt, 4 mitjanes i 4 tirs llargs per a cada càmera que ajudaria a reduir la quantitat de soroll, senders satelitales fixos i altres artefactes no desitjats.
I així va ser amb aquest model que em vaig obrir camí a través del cel, quadre per quadre, nit rere nit. El clic-clac de les persianes d'obertura i tancament es va convertir en una banda de so en staccato de les moltes nits va passar sota les estrelles. De vegades, la rutina seria traspassat per un meteor brillant o el crit d'un xacal, cada un d'obligar a un sentiment de la bellesa misteriosa que semblava surar en l'aire. Va ser una experiència que romandrà amb mi tota la vida.
més informació a la web del projecte: http://skysurvey.org/