Aixecant Roda
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Aixecant Roda
Sembla fàcil :mrgreen:
[youtube]FsLO05UZyi8[/youtube]
[youtube]FsLO05UZyi8[/youtube]
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Aixecant Roda
[quote user="Ramon" post="207813"]Sembla fàcil :mrgreen: [/quote]
Fàcil no ho ha de ser gens ni mica. De totes maneres estic disposat a provar-ho ... algú té el telèfon de l'Eva? :mrgreen: :mrgreen:
Fàcil no ho ha de ser gens ni mica. De totes maneres estic disposat a provar-ho ... algú té el telèfon de l'Eva? :mrgreen: :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="SisoRT" post="207818"][quote user="Ramon" post="207813"]Sembla fàcil :mrgreen: [/quote]
Fàcil no ho ha de ser gens ni mica. De totes maneres estic disposat a provar-ho ... algú té el telèfon de l'Eva? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
+1
:mrgreen:
Fàcil no ho ha de ser gens ni mica. De totes maneres estic disposat a provar-ho ... algú té el telèfon de l'Eva? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
+1
:mrgreen:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ja ho diuen que les K son còmodes de co**ons...
Fins i tot pots anar recolzat al top case fent la becaina !! :shock:
Fins i tot pots anar recolzat al top case fent la becaina !! :shock:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="207831"]Ja ho diuen que les K son còmodes de co**ons...
Fins i tot pots anar recolzat al top case fent la becaina !! :shock:[/quote]
Ahir un altre company en va estrenar una de K d'aquestes i si que sembla una moto molt cómoda i comfortable (sempre que no siguis massa alt) ja que la moto és baixa.
Al ser el primer dia que la tenia no vaig gosar de demanar-li per anar a fer cavallets, deixarem passar uns dies ... :roll:
Cal dir que vam celebrar-ho «por todo lo alto» :cerv
Ahir un altre company en va estrenar una de K d'aquestes i si que sembla una moto molt cómoda i comfortable (sempre que no siguis massa alt) ja que la moto és baixa.
Al ser el primer dia que la tenia no vaig gosar de demanar-li per anar a fer cavallets, deixarem passar uns dies ... :roll:
Cal dir que vam celebrar-ho «por todo lo alto» :cerv
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="207945"][quote user="Gearbox" post="207831"]Ja ho diuen que les K son còmodes de co**ons...
Cal dir que vam celebrar-ho «por todo lo alto» :cerv[/quote]
Ja ho he vist, pocs però un bon homenatge ;) ;)
Cal dir que vam celebrar-ho «por todo lo alto» :cerv[/quote]
Ja ho he vist, pocs però un bon homenatge ;) ;)