Pagès

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Bloquejat
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Pagès

Entrada Autor: Prony » dt. nov. 13, 2012 9:33 pm

[quote user="Ramon" post="218640"][quote user="Gearbox" post="218583"]Com ho has fet? Per més que miro no trobo la manera... [/quote]
Quan trobis la manera de posar i treure ja m'ho explicaràs :birracat[/quote] Es estrany que en Ramon ho sàpiga fer, el pobre es pagès i ja se sap........ tret de munyir vaques, recollir fems i perseguir cabres pels prats...... :b9 :b9
Encara m'estranya que tingui Internet. Segur que va amb manivela.

Pep1200GS
Presentats
Entrades: 276
Membre des de: dg. març 27, 2011 11:34 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Pep1200GS » dt. nov. 13, 2012 10:04 pm

Jo sóc de la capital( Barcelona) però tota la meva infantesa l'he passat a la comarca d'Osona, m'he fet gran allà entre pins i vaques, però sense fer de pagès, i a mi m'omple d'orgull que em comparin amb aquesta gent tant rude i valenta que per tirar endavant s'ha de passar tot el dia"triscant"...!!

Amb això vull dir que no ens agafem les coses tant a la valenta perquè ara estem passant per un moment que es mereix una bona reflexió, i com diuen a no sé ón" pit i co....ns", que no vull cap tarja groga..!! :jajacat :jajacat :jajacat

Una encaixada a tots, "pixapins, camacos i demés" i uan altra ben forta als "pagesos"

Pep

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dj. nov. 15, 2012 7:50 pm

:burrucat Es gent que muny vaques cria vedells i ovelles i té rucs o mules (castellanes com romanes són mules) doncs crec que si sóc una mica fa molts anys que m'estic intentando passar per un que Macu però no cola, :sonat

:burrucat Mula castellana. mare burra pare cavall
:burrucat Mula romana, mare egua pare ruc
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 15, 2012 7:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. nov. 20, 2012 10:04 am

Hola,

Diumenge vam tenir una reunió amb els administradors del fòrum per tal d'intentar arreglar uns problemes que hi ha hagut les últimes setmanes.

Bona part d'aquest malentesos han estat causats per culpa meva, per escriure comentaris poc afortunats que han molestat a terceres persones.
Per aixó demano disculpes públicament a les persones que hagi pogut molestar amb els meus comentaris al fòrum.

No tornarè a escriure res que pugui molestar-los i a partir d´ara procuraré que els meus missatges siguin només positius i constructius pel bé de tots.

Gràcies a tothom per la vostra comprensió.

Salut !

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 20, 2012 10:06 am

Moltes gràcies Ramon.
Tanco el fil i continuem
Ex ...moltes coses