La GC Tambè En Fá De Tant En Tant....
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
La GC Tambè En Fá De Tant En Tant....
[youtube]kpnx1ACXtSs[/youtube]
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Mixsanjuan
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
- Ubicació: Reus
Re: La GC Tambè En Fá De Tant En Tant....
I tant que en fan.... sols que et diran "que estabamos de servicio", jejejeje
Salut
Jordi (mixsanjuan)
Salut
Jordi (mixsanjuan)
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Bueno.. la guardia civil ja s ho pot permetre.
A mi la guardia civil, què vols que et digui, els trovava mès tolerants, o sia que tb serem tolerants amb ells, a mi m'en van disculpar mès d'alguna, tot i que de l'advertiment, lògicament no m 'en vaig escapar.
A mès, tot sons porches.. sembla una concentra de porches.. i si que estaven de servei..
Ara els mossos, ja és un altre cantar, són capaços de multar a sa mare. :mrgreen: que ja no entro si és bó o dolent.
A mi la guardia civil, què vols que et digui, els trovava mès tolerants, o sia que tb serem tolerants amb ells, a mi m'en van disculpar mès d'alguna, tot i que de l'advertiment, lògicament no m 'en vaig escapar.
A mès, tot sons porches.. sembla una concentra de porches.. i si que estaven de servei..
Ara els mossos, ja és un altre cantar, són capaços de multar a sa mare. :mrgreen: que ja no entro si és bó o dolent.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Tenen pressa per que fan de cruilleros :)
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No hi entenc gaire, però voleu dir que per fer aixó "legalment" no tindria que dur el llum encès :nonocat
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="STELVIO 00" post="222440"]No hi entenc gaire, però voleu dir que per fer aixó "legalment" no tindria que dur el llum encès :nonocat[/quote]
Ja hi porta el llum encès.. els cuatre intermitents.. no els veus.. bè.. potser a mès el carril contrari estava tallat mès endavant per un company seu, no hi bè ningù de frente en cap moment.
Ja hi porta el llum encès.. els cuatre intermitents.. no els veus.. bè.. potser a mès el carril contrari estava tallat mès endavant per un company seu, no hi bè ningù de frente en cap moment.
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
[quote user="Vendetta" post="222472"][quote user="STELVIO 00" post="222440"]No hi entenc gaire, però voleu dir que per fer aixó "legalment" no tindria que dur el llum encès :nonocat[/quote]
Ja hi porta el llum encès.. els cuatre intermitents.. no els veus.. bè.. potser a mès el carril contrari estava tallat mès endavant per un company seu, no hi bè ningù de frente en cap moment.[/quote]
:okcat
Ja hi porta el llum encès.. els cuatre intermitents.. no els veus.. bè.. potser a mès el carril contrari estava tallat mès endavant per un company seu, no hi bè ningù de frente en cap moment.[/quote]
:okcat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo no parlo del Warning, estic parlat del llum blau obligatori
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="STELVIO 00" post="222478"]Jo no parlo del Warning, estic parlat del llum blau obligatori[/quote]Es una BMW, deu tenir la bombeta fosa.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 23, 2012 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Donc per suposat que estava de servei. En tot cas vull remarcar que aquest GC demostra una conducció elegant, ràpida i amb inteligent trajectòria defensiva.
No serà pas a mi al que sentireu cridar allò de: A mi la Guardia Civil!
Caldrà parlar amb en Puig perquè en faci seguiment i, si és el cas, el fitxi pels Md'E :burrucat
No serà pas a mi al que sentireu cridar allò de: A mi la Guardia Civil!
Caldrà parlar amb en Puig perquè en faci seguiment i, si és el cas, el fitxi pels Md'E :burrucat
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 23, 2012 1:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.