Bona Tardaaaa! O Dia!
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Bona Tardaaaa! O Dia!
[quote user="Steelman" post="223488"]La Ip registrada a Mototurisme, per els missatges de la nostra estimada IRENE al principi apuntaven a una IP de Zaragossa.
Hi han eines gratuites, que posant la IP , la geolocalitza: http://www.dnsqueries.com/es/localizar_ ... ion_ip.php
Peró, com que em va estranyar vaig continuar investigant.
Vaig veure que hi havia un usuari , que molts cops utilitzava (no la mateixa IP) pero una del mateix rang. Aixó vol dir que el usuari vivia molt a prop de la persona en questió.
Per molt que tinguis un router amb IP Dinamica, i el vagis reiniciant, el rang de ip's que t´assignen normalment és el mateix..
Totes aquestes IP's del mateix rang , al buscar-les em donava que la seva ubicació era a Zaragossa (lògic) però les altres IP's que tenia aquest usuari em donaven com a resultat
[/quote]
Mmmm, es veu que no coneix:

Hi han eines gratuites, que posant la IP , la geolocalitza: http://www.dnsqueries.com/es/localizar_ ... ion_ip.php
Peró, com que em va estranyar vaig continuar investigant.
Vaig veure que hi havia un usuari , que molts cops utilitzava (no la mateixa IP) pero una del mateix rang. Aixó vol dir que el usuari vivia molt a prop de la persona en questió.
Per molt que tinguis un router amb IP Dinamica, i el vagis reiniciant, el rang de ip's que t´assignen normalment és el mateix..
Totes aquestes IP's del mateix rang , al buscar-les em donava que la seva ubicació era a Zaragossa (lògic) però les altres IP's que tenia aquest usuari em donaven com a resultat
[/quote]
Mmmm, es veu que no coneix:
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
VENDETA, si que tu tenies ben estudiat, però tan """ PILLAOOOOOOOOOOOOOOOOOOO""
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Està clar que tothom deixa un rastre a internet...
Però en aquest cas el que més l'ha delatat ha sigut la manera d'escriure. Tots tenim la nostra manera d'expressar-nos i segur que ens dalatem fàcilment. En podriem fer una prova fàcilment agafant retalls i sense posar-hi noms ho encertaríem.
M'equivoco Jordi?
:okcat
Però en aquest cas el que més l'ha delatat ha sigut la manera d'escriure. Tots tenim la nostra manera d'expressar-nos i segur que ens dalatem fàcilment. En podriem fer una prova fàcilment agafant retalls i sense posar-hi noms ho encertaríem.
M'equivoco Jordi?
:okcat
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 03, 2013 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="CMB" post="223546"]Està clar que tothom deixa un rastre a internet...
M'equivoco Jordi?
:okcat[/quote]
Tens tota la raó..................... has estat molt trempat :okcat
M'equivoco Jordi?
Tens tota la raó..................... has estat molt trempat :okcat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="STELVIO 00" post="223551"][quote user="CMB" post="223546"]Està clar que tothom deixa un rastre a internet...
M'equivoco Jordi?
Tens tota la raó..................... has estat molt trempat :okcat[/quote]

:b9 :b9 :b9
M'equivoco Jordi?
Tens tota la raó..................... has estat molt trempat :okcat[/quote]

:b9 :b9 :b9
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La meva opinió: qui diu molt la paraula Trempat és en Sidru, però mai fa escrits d'aquest tipus, ho sigui, descartat.
Tornant a repassar-ho bé veiem que hi han tres fallos gramaticals molt forts:
-bè
-tambè
-bó
Qui acostuma a posar aquestes faltes? Si llegiu sovint observareu que sola ho fa una persona en concret, tret que es nota massa també que ha fet servir el traductor castellà-català. :b9
Tornant a repassar-ho bé veiem que hi han tres fallos gramaticals molt forts:
-bè
-tambè
-bó
Qui acostuma a posar aquestes faltes? Si llegiu sovint observareu que sola ho fa una persona en concret, tret que es nota massa també que ha fet servir el traductor castellà-català. :b9

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Uiii uii.. que us hi veig peixos. :b9 heu de demanar col.laboraciò a professionals, aquì us hi deixo una targeta de qui us hi pot ajudar.

:b9 :b9

:b9 :b9
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Vendetta" post="223642"]Uiii uii.. que us hi veig peixos. :b9 heu de demanar col.laboraciò a professionals, aquì us hi deixo una targeta de qui us hi pot ajudar.
[/quote]
Més deduccions que trec: :okcat
Qui parla sovint de la R1, que és el seu somni? Sols hi ha una mototurista que ho fa.
Amb qui està molt compinxada aquesta mototurista últimament? :picant
Vendetta, vols que ho digui clarament? :b9
[/quote]
Més deduccions que trec: :okcat
Qui parla sovint de la R1, que és el seu somni? Sols hi ha una mototurista que ho fa.
Amb qui està molt compinxada aquesta mototurista últimament? :picant
Vendetta, vols que ho digui clarament? :b9
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2013 3:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
Stelvio, tu m'has entès, oi? Doncs ja està. :b9

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="223698"]Stelvio, tu m'has entès, oi? Doncs ja està. :b9[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :okcat :okcat
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :okcat :okcat
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Benvinguda, salutacions des de Girona!!!!!!! :holacat
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Que sii, per si de cas havia quedat dubte havia estat jo. :callo
Stelvio i randy, quin parell de torre.. sempre buscant punta a tot..
I Steelman pobres usuaris nous.. si que s'hi han d'esperar per donar-se d'alta, no arribarem pas als 1000 aixì, a veure si els hi dones autoritzaciò mès aviat. :b9 :b9
Stelvio i randy, quin parell de torre.. sempre buscant punta a tot..
I Steelman pobres usuaris nous.. si que s'hi han d'esperar per donar-se d'alta, no arribarem pas als 1000 aixì, a veure si els hi dones autoritzaciò mès aviat. :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Albert G" post="223717"]Benvinguda, salutacions des de Girona!!!!!!! :holacat[/quote]
:Cohets :Cohets :Cohets :Cohets :Cohets :Cohets :Cohets
:Cohets :Cohets :Cohets :Cohets :Cohets :Cohets :Cohets