Cal Ser Molt Imbècil
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Cal Ser Molt Imbècil
Deuen tenir qui els hi paga les reparacions. Quina colla !
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
Em venen al cap dues cites:
Cada día que amanece, el número de tontos crece.
Hi ha dues coses infinites, l'únivers i l'estupidessa humana; i de la primera no n'estic segur (A. Einstein).
Cada día que amanece, el número de tontos crece.
Hi ha dues coses infinites, l'únivers i l'estupidessa humana; i de la primera no n'estic segur (A. Einstein).
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
Per molt que veig aquest tipus videos, no em deixa de sorpendre la quantitat de burros que hi ha pel mon. :sonat
Una aterrissada la podem tenir qualsevol (jo, mes d'una) però lo de aquest paios es de rucs!!
Una aterrissada la podem tenir qualsevol (jo, mes d'una) però lo de aquest paios es de rucs!!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Els primers, al mig d'una autopista, ja s'ho tenen ven merescut, per ca***##llos,
i els altres, en sones tancades, doncs es com tot, sense risc no hi ha gloria, i sense diners es queden sense moto, pero no fan mal a ningú més que a ells
:birracat
i els altres, en sones tancades, doncs es com tot, sense risc no hi ha gloria, i sense diners es queden sense moto, pero no fan mal a ningú més que a ells
:birracat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Que burrus..
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Xavier" post="222182"]Deuen tenir qui els hi paga les reparacions. Quina colla ![/quote]
No, s'ho fan tot ells solets. Apart si mires bé les motos moltes estan trinxades, i van treient coses i posen manillars plans.
Perdoneu si algú em pren per :sonat , però jo fa molt de temps que sóc seguidor d'ells, i si fós jo a EEUU segurament seria de la seva colla.
Au, ja em podeu dir de tot. :b9
No, s'ho fan tot ells solets. Apart si mires bé les motos moltes estan trinxades, i van treient coses i posen manillars plans.
Perdoneu si algú em pren per :sonat , però jo fa molt de temps que sóc seguidor d'ells, i si fós jo a EEUU segurament seria de la seva colla.
Au, ja em podeu dir de tot. :b9
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 1:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="224043"][quote user="Xavier" post="222182"]Deuen tenir qui els hi paga les reparacions. Quina colla ![/quote]
Au, ja em podeu dir de tot. :b9[/quote]
Randy, estas fent un Mourinho ???? Es que tens menys credibilitat que ell :okcat
Randy, estas fent un Mourinho ???? Es que tens menys credibilitat que ell :okcat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Son uns brètols pocapena....malhauradament de tot hi ha en el món del Senyor...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
els de l'autopista...graciossos amb mala sort....els altres........aprenents d'stuntman i aixo son coses que passen mentre es practica.........els de las minimotos i poquet bikes i altres artilugis de jardi de casa no deixen de ser pocasoltes que no saben el que tenen entre mans i que els pot costar un disgust :sonat :sonat :sonat
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Randy-650" post="224043"][quote user="Xavier" post="222182"]Deuen tenir qui els hi paga les reparacions. Quina colla ![/quote]
Som-hi!!!
El primer que hauríem de fer és trobar-te un nom artístic.
S'admeten propostes.
Som-hi!!!
El primer que hauríem de fer és trobar-te un nom artístic.
S'admeten propostes.
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Home, jo penso com en Sergi. En quest video hi ha dos (o tres) tipus diferents.
Pels de l'autopista no hi ha qualificació possible, és clar. :666 :666 :666 :666
Els de les motos petites fan el pallasso però és com mirar la zona zapping. :sonat :sonat :sonat :sonat
Els últims sembla que estan entrenant en zones tancades per fer "stunt" que en diuen, no? tots flipem amb el AC Farias i deixebles i aquell que fa virgueries amb la K1600 però ningú neix ensenyat, o creieu que ells no han caigut mai fent proves? :okcat :okcat
salut i kms
Pels de l'autopista no hi ha qualificació possible, és clar. :666 :666 :666 :666
Els de les motos petites fan el pallasso però és com mirar la zona zapping. :sonat :sonat :sonat :sonat
Els últims sembla que estan entrenant en zones tancades per fer "stunt" que en diuen, no? tots flipem amb el AC Farias i deixebles i aquell que fa virgueries amb la K1600 però ningú neix ensenyat, o creieu que ells no han caigut mai fent proves? :okcat :okcat
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com