Bufff, es que entro al foro a èpoques...ara a la feina vem tenir el tancament d'any, que ens porta 2 mesos durs de feina, i quan vaig acabar hem tingut uns dies de vacances, doncs he entrat menys del que voldría, però vaja....
Justament en les vacances fent alguna foto, vaig aprofitar 2 coses que vaig apendre per fer fotos nocturnes i he estat mirant si no s'han mes sortides. A la segona no vaig poder anar ja que coincidia amb la visita d'uns amics a Barcelona i vem estar amb ells tot el cap de setmana. De tant en tant he mirat de forma ràpida el forum per veure si es plentejaba una altra, però veig que no... al menys ho he buscat i no ho he trobat.
Nomès volia preguntar si es farà alguna sortideta per seguir amb els temes que va proposar el Steelman… es que encara que poc, vaig apendre coses i suposo que es tracte d’aixó, no? Aprendre coses noves dels que en saben…
Bé, doncs nomès aixó, no sé si se n’ha parlat però no ho he vist….si es així demano disculpes per tornar a treure-ho.
Salut
Sortida Fotogràfica
Moderador: Airald
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Sortida Fotogràfica
El millor que pots fer, es mirar el calendari de Mototurisme, buscar una data buida i proposar una sortida fotografica :okcat
I tot aixó millor fer ho al post de fotografia
I tot aixó millor fer ho al post de fotografia
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 13, 2013 7:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.