Discusio Riders 1000 Vs Penitentes
Moderador: Airald
- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 2179
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
Discusio Riders 1000 Vs Penitentes
Bona nit,
Com que aquesta mena de discusions filosòfiques entre usuaris no tenen res a veure amb la Ruta de los Penitentes 2013, les trec del fil original i les paso a la Cerveseta, per que els interessats puguin seguir-ne parlant, si volen, amb una cervesata per companyia.
Perdoneu les molesties.
Albert
Com que aquesta mena de discusions filosòfiques entre usuaris no tenen res a veure amb la Ruta de los Penitentes 2013, les trec del fil original i les paso a la Cerveseta, per que els interessats puguin seguir-ne parlant, si volen, amb una cervesata per companyia.
Perdoneu les molesties.
Albert
Mototurisme Catalunya
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: VIII Ruta De Los Penitentes 2013
[quote user="Ramon" post="225178"]
amb lo que pagues segur que els arriba justet per pagar les depeses i no s'embutxaquen res, ho fan per "oci" i no "per negoci", no pas com d'altres.
:birracat[/quote]
aaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii,Ramon,si fosis una de les meves filles aquesta tarda no sortiries a jugar...... :b9 :b9 ,ets el que no hi ha :birracat :birracat
amb lo que pagues segur que els arriba justet per pagar les depeses i no s'embutxaquen res, ho fan per "oci" i no "per negoci", no pas com d'altres.
aaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii,Ramon,si fosis una de les meves filles aquesta tarda no sortiries a jugar...... :b9 :b9 ,ets el que no hi ha :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 19, 2013 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Kpeps" post="225218"][quote user="Ramon" post="225178"]
aaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii,Ramon,si fosis una de les meves filles aquesta tarda no sortiries a jugar...... :b9 :b9 ,ets el que no hi ha :birracat :birracat[/quote]
Kpeps, és la pura veritat ... o no ?
aaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii,Ramon,si fosis una de les meves filles aquesta tarda no sortiries a jugar...... :b9 :b9 ,ets el que no hi ha :birracat :birracat[/quote]
Kpeps, és la pura veritat ... o no ?
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Ramon" post="225229"][quote user="Kpeps" post="225218"][quote user="Ramon" post="225178"]
Kpeps, és la pura veritat ... o no ?[/quote]
ho sento ''guionet'' ,intenta-ho amb algu altre.
Kpeps, és la pura veritat ... o no ?[/quote]
ho sento ''guionet'' ,intenta-ho amb algu altre.
- Kpeps
- Presentats
GUIONET !!!! COM T'HE DIT PER PRIVAT NO PARTICIPIS EN CAP FIL QUE JO OBRI,NI EM CITIS MAI MES,NO S'ET OBLIDI !!!!! I NO M'ENVIIS MES PRIVATS !! TAMBE COM T'HE DIT PER PRIVAT,SI VOLS 50 EURUS T'ELS PATROCINO PERO NO INTENTIS TOCAR-ME MES ELS COLLONS !!! NO TENS NIVELL PER FER-HO !!!! QUINA DESGRACIA ELS CAU ALS DEL MONREPOS TENINT QUE AGUANTARTE,NO IMAGINO SI EL DINAR O EL SOPAR NO ES DEL TEU GUST,ETS UN PELMA,ENCARA QUE LO PITJOR ES QUE NO SE SI LO QUE VOLS ES ANAR DE GRACIOS,QUE AIXO ENCARA SERIA MES PATETIC.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 19, 2013 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Mototurisme
- Presentats
Anem per parts..
A) Kpeps, un altre vegada que algun comentari d´algun usuari et molesti. Avisa'ns als administradors o moderadors. És millor per tots, i nosaltres ja farem l´avís oportu.
B) RAMON , si cada 2x3 ataques a una proposta que fan una gent d´un motoclub , que esperes? Si no t´agrada una proposta, com és el cas (és evident) no t´hi apuntis i ja està.
O fins i tot si vols, et poses amb contacte amb aquest motoclub (tenen web,mail,telefons,...) i els hi exposes els teus arguments.
Mototurisme no te res a veure amb aquesta proposta que tu fas refèrencia reiteradament. Per tant quin sentit té aixó? Doncs molestar a gent de Manresa que hi té o pot tenir-hi relació.
Que hi has guanyat????
Doncs que hagis molestat a gent , gent que no està en les seves mans poder canviar aquesta GRAN INJUSTICIA que tu consideres amb aquesta activitat.
No anem bé així, i crec que les coses en la vida no funcionen així.
La vida funciona d´un altre manera.
I per canviar-la, sempre falten postures "radicals" i visions "diferents" pero aplicant-les on és necessari.
CRIDAR al AIRE no provoca efectes positus, només negatius.
Ja ho veus,
En Pep, que mai s´enfada rebotat amb tu
Els administradors, o jo en aquest cas STEELMAN, tenint de donar-te un enèssim toc d´alerta....
Pensa-hi una mica , per que ompliràs el got de tothom
STEELMAN
A) Kpeps, un altre vegada que algun comentari d´algun usuari et molesti. Avisa'ns als administradors o moderadors. És millor per tots, i nosaltres ja farem l´avís oportu.
B) RAMON , si cada 2x3 ataques a una proposta que fan una gent d´un motoclub , que esperes? Si no t´agrada una proposta, com és el cas (és evident) no t´hi apuntis i ja està.
O fins i tot si vols, et poses amb contacte amb aquest motoclub (tenen web,mail,telefons,...) i els hi exposes els teus arguments.
Mototurisme no te res a veure amb aquesta proposta que tu fas refèrencia reiteradament. Per tant quin sentit té aixó? Doncs molestar a gent de Manresa que hi té o pot tenir-hi relació.
Que hi has guanyat????
Doncs que hagis molestat a gent , gent que no està en les seves mans poder canviar aquesta GRAN INJUSTICIA que tu consideres amb aquesta activitat.
No anem bé així, i crec que les coses en la vida no funcionen així.
La vida funciona d´un altre manera.
I per canviar-la, sempre falten postures "radicals" i visions "diferents" pero aplicant-les on és necessari.
CRIDAR al AIRE no provoca efectes positus, només negatius.
Ja ho veus,
En Pep, que mai s´enfada rebotat amb tu
Els administradors, o jo en aquest cas STEELMAN, tenint de donar-te un enèssim toc d´alerta....
Pensa-hi una mica , per que ompliràs el got de tothom
STEELMAN
Mototurisme Catalunya
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Re: Discusio Rider1000 Vs penitentes
Sense voler entra en polèmiques,i responen al comentari desafortunat d'en Ramón, sobre l'actitud del Moto club Manresa ,un club d'els mes veterans de Catalunya(1946),el tercer,on els seus membres hi col·laboren desinteressadament per promocionar activitats relacionades en el món del motor http://motoclubmanresa.com/wp/qui-som/, veuràs que aquest any passat han tingut de suspendre alguna activitat per falta de diners.
Per altre banda puc estar d'acord amb tu que l'inscripció a la Rider 1000 no es barata, i menys en el temps que corren,el que si que tinc molt clar, es que els diners que es recaptin no aniran a la butxaca de cap dels seus membres, sino que serviran per organitzar enduros, pujades en costa,rallys trial etc, tot derivat del món del motor.
Personalment si puc m'apuntare a la Rider 1000,no pensant si es card o barat sino pensant en donar un cop de mà en aquests moments difícils que passant moltes entitats per tirar endavant, i aixi promocionar activitats relacionades amb el meu millor "hobby"-esport, que es el món del motor.
JOAN
Per altre banda puc estar d'acord amb tu que l'inscripció a la Rider 1000 no es barata, i menys en el temps que corren,el que si que tinc molt clar, es que els diners que es recaptin no aniran a la butxaca de cap dels seus membres, sino que serviran per organitzar enduros, pujades en costa,rallys trial etc, tot derivat del món del motor.
Personalment si puc m'apuntare a la Rider 1000,no pensant si es card o barat sino pensant en donar un cop de mà en aquests moments difícils que passant moltes entitats per tirar endavant, i aixi promocionar activitats relacionades amb el meu millor "hobby"-esport, que es el món del motor.
JOAN
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 22, 2013 3:08 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
jo aquest tema el dono per mort,no cal dir que desde l'ambit del mes absolut respecte a mi no em molesta la presencia ni els escrits de ningu i ni molt menys vull fer ni fare de ''troll'' amb cap persona,lo que no va amb mi que ho arregli el que ho tingui que arreglar i s'ha acavat,la gent no canvia mai i tard o d'hora te la tornan a fotre,es lo que penso i ho sento molt pero no canviare la meva opinio,vaig dir el que em semblava que tenia que dir i per mi assunto finalitzat,nomes las jovenetas incautas creuen que podran canviar el novio ''dolentot'' despres de casarse i jo....ni soc incauta ni tinc ganas de casar-me un altre cop,dit aixo primer Pau i despres Gloria i parlem de motos que es el que em de fer.
p.d.1 Ramon...las cervesetas que anomena l'albert las pagas tu,que si jo t'haig de pagar la Rider no em quedara per benzina (aixo no es ironic,es conya i prente-ho com a tal,que aqui estic per pasar-ho be i no per altres coses que no ens porten enlloc)
p.d.2 Albert, al traslladar la part final d'aquesta desgracia de fil com autor ,em poses a mi,jo no l'he obert (si el de la Penitentes) per lo que si canvies l'autor t'ho agraire,tambe si el podeu tancar o esborrar............. millor que millor.
p.d.1 Ramon...las cervesetas que anomena l'albert las pagas tu,que si jo t'haig de pagar la Rider no em quedara per benzina (aixo no es ironic,es conya i prente-ho com a tal,que aqui estic per pasar-ho be i no per altres coses que no ens porten enlloc)
p.d.2 Albert, al traslladar la part final d'aquesta desgracia de fil com autor ,em poses a mi,jo no l'he obert (si el de la Penitentes) per lo que si canvies l'autor t'ho agraire,tambe si el podeu tancar o esborrar............. millor que millor.
- Mototurisme
- Presentats
Bones..
[quote user="Kpeps" post="225471"] ..Per lo que si canvies l'autor t'ho agraire,tambe si el podeu tancar o esborrar............. millor que millor.[/quote]
Tema tancat i títol editat.
Steelman
[quote user="Kpeps" post="225471"] ..Per lo que si canvies l'autor t'ho agraire,tambe si el podeu tancar o esborrar............. millor que millor.[/quote]
Tema tancat i títol editat.
Steelman
Mototurisme Catalunya