Disculpes A Tothom

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Disculpes A Tothom

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 27, 2013 11:59 pm

en els ultims dias una serie de fets,segurament amb o sense importancia,segons es miri i qui ho miri,m’han fet sortir de las meves caselles,la veritat es que la meva manera d’expresar-me,mes enlla de tenir mes o menys rao,aixo ara es igual,ha estat ben desafortunada,veig despres de refredar-me que he estat molt desagradable i el que es pitjor maleducat,crec que tothom es pot equivocar en les formes en algun moment,a fi de contes som humans i aquest foro esta fet perque el disfrutem las personas i com sempre,las personas ens podem equivocar.
En el temps que porto a Mototurisme i ja fa uns anys,algun cop ,m’he enganxat amb algu,crec que es llei de vida,a vegades la testosterana et puja al cap i surt com li conve i a mi m’ha sortit aixi,en acavat com som gent ben normal el temps ho fa oblidar tot i avall.
Pero aquest cop no m’agradaria deixar-ho aquí i vull demanar disculpes,disculpes sinceres als usuaris de Mototurisme,als moderadors algun dels quals tambe li ha tocat el rebre i als administardors que ens aguantan a tots.... i als que sense ser usuaris hauran pensat qui era aquell poca solta que escrivía tot allo.
Als que he ofes directament,si volen,ja els dire cara a cara,el perque de tot plegat,no vull tenir cap rao,ni donar culpes de res,pero si aclarir lo que ha succeit i el perque del meu posat,es clar que si no voleu,no pasa res.
Pero crec que las rancunies en un lloc que es com ‘’familia’’ d’un diumenge al mes de moto, no cal allargar-les i per aixo espero que tots plegats em disculpeu en el cas abans esmentat.
Kpeps
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Disculpes A Tothom

Entrada Autor: CMB » dl. gen. 28, 2013 12:40 am

:okcat

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dl. gen. 28, 2013 6:31 am

:okcat :ksss
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 6:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. gen. 28, 2013 7:33 am

és de savis rectificar :okcat
ImatgeImatgeImatge

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dl. gen. 28, 2013 8:39 am

No tinc ni idea de que va, però en tot cas, aquest es un tipus de comentari d'aquells que honoren, i fan gran a la persona.

Permetem l'atreviment de felicitar-te per la teva valentia en fer allò que pocs fan.

Un cop més, tinc que dir que és un plaer i un honor ser membre d'un col•lectiu que té aquesta capacitat d'autocrítica.

JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 8:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 28, 2013 10:22 am

El problema, estimat Kpeps, és que vas saltar tu com podia haver saltat altre qualsevol. Et vaig comentar que vaig haver de "frenar" a molta gent que volia dir la seva? Si, oi? Doncs ja està.

Val a dir que recordo a MOLTA gent una dita que aplico fa molt de temps:

-No escriguis el que penses, si no que pensa el que escrius.

Recomano a tothom abans de clicar al ENTER que torni a repassar el seu escrit i valori si pot afectar o no la bona convivència. Si ho ha de llegir tres vegades, que ho faci. A vegades un senzill comentari es converteix en una bomba de rellotgeria, com va passar.

Diumenge ja ho parlarem, Kpeps. :birracat

PD: Serien tan amables els moderadors/administradors d'estudiar detingudament si aquest fil i el de la discòrdia mereixen estar aquí al General o millor posar-los a l'apartat Cerveseta? Recordem que fa dies en vaig obrir un jo sobre 'És Mototurisme el model a seguir.....', i ràpidament es va moure cap a Cerveseta.

Moltes gràcies per endavant. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. gen. 28, 2013 10:50 am

Com que em sento al·ludit ja que vaig ser qui va iniciar el fil de la discòrdia, i com que s'ha tancat (crec que amb bon criteri per part dels moderardors7administradors), també em vull afegir a les disculpes.

Vull aclarir, que quan el vaig obrir (ells ho poden confirmar) vaig parlar amb en Jordi i l'Albert per si era o no convenient.

Va semblar que no hi havia cap inconvenient, però la realitat ha demostrat el contrari.

Per acabar el tema voldria dir que al full 3 dels 7 que hi han, vaig fer la darrera participació on ja vaig dir:

"....Gràcies a tots per donar les vostres opinions. Ja sabeu que jo crec que la política no hauria d'estar en aquest fòrum, però a vegades...... ha estat un impuls no tant de voler obrir una discussió política com de manifestar la meva indignació per el tracte a l'Steelman i amb ell a tots els catalans. Per part meva dono per tancat el tema. Crec que la meva postura ha quedat clara."

En tot cas, intentaré no repetir temes tant desafortunats com aquest en aquest fòrum i complir el que dic i sembla que aquest cop no he fet. Si algun comentari meu ha ofès a algú, també demano disculpes.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. gen. 28, 2013 10:52 am

Kpeps : no crec que t´haguis de disculpar de res, de totes maneres , ara més que mai s´ha de vigilar com s´escriu ( aixó val per tots ) i la teva disculpa t´honora.

Vaja : parlar de politica als foros de motos, al final només porta mals rotllos entre els companys.

Els catalans tenim unes paraules molt maques : enraonar i seny i em sembla que la majoria així o enten.

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 11:19 am, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. gen. 28, 2013 1:17 pm

Moltes gràcies KPEPS per les disculpes

Em sap greu si els moderadors / Administradors no hem estat a l´alçada del fil.

No varem tancar el fil, però el varem donarper tancat, confiant que es faria cas al consell dels administradors.
No va ser aixi , i el fil va continuar.

Aquí és , quant obviant els nostres comentaris i es va continuar el fil, osaltres no varem estar a l´alçada.

No sempre estem "enganxats" davant la pantalla i a vegades fils explosius s'escapen de les nostres mans per aquest motiu.

Demano disculpes a Kpeps, per no tancar el fil abans, i aixi evitar la teva enrabiada
Demano disculpes a Pasqual,que va obrir aquest fil amb una intenció, i que per culpa de la nostra poca velocitat de reacció, s´ha anat de mare.
Demano disculpes a TOTHOM, per la mala estona que heu passat el forum durant el desenllaç d'aquest fil.

Crec, o creia, que erem prou madurs, per a que quant un administrador demana que matem el tema, ho fem.
Crec, o creia, que tancar un fil era una actitut poc democràtica i de poca maduressa.

En fi, tots aprenem de tot, i espero haver apres, per si hi han situacions pròximes (espero que no), la manera d´actuar.

Jordi
Ex ...moltes coses

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dl. gen. 28, 2013 2:18 pm

Està clar, però venen uns mesos/anys per endavant molts difícils!

Imatge

Vinga, parlem de motos...

Straw man
Presentats
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 10:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Straw man » dl. gen. 28, 2013 4:00 pm

sense ànim de crear polèmica, Kpeps, com diuen en castellà: el mejor escribano echa un borrón.
no t'has de disculpar de res :nonocat

[quote user="Randy-650" post="226139"]El problema, estimat Kpeps, és que vas saltar tu com podia haver saltat altre qualsevol. Et vaig comentar que vaig haver de "frenar" a molta gent que volia dir la seva? Si, oi? Doncs ja està.

Val a dir que recordo a MOLTA gent una dita que aplico fa molt de temps:

-No escriguis el que penses, si no que pensa el que escrius.

Recomano a tothom abans de clicar al ENTER que torni a repassar el seu escrit i valori si pot afectar o no la bona convivència. Si ho ha de llegir tres vegades, que ho faci. A vegades un senzill comentari es converteix en una bomba de rellotgeria, com va passar.

Diumenge ja ho parlarem, Kpeps. :birracat

PD: Serien tan amables els moderadors/administradors d'estudiar detingudament si aquest fil i el de la discòrdia mereixen estar aquí al General o millor posar-los a l'apartat Cerveseta? Recordem que fa dies en vaig obrir un jo sobre 'És Mototurisme el model a seguir.....', i ràpidament es va moure cap a Cerveseta.

Moltes gràcies per endavant. :okcat[/quote]

totalment d'acord, Randy, si tothom pensés més el que escriu otro gallo cantaria...
però a tots els nivells, no tansols al que es pugui escriure en un fòrum de motos o de qualsevol tipus.
començant pels que ajunten lletres i publiquen als MMCC i acabant pels magistrats del TC.
ens aniria molt millor :burrucat
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. gen. 28, 2013 4:25 pm

:birracat
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 4:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. gen. 28, 2013 8:35 pm

[/quote]si tothom pensés més el que escriu otro gallo cantaria...
però a tots els nivells, no tansols al que es pugui escriure en un fòrum de motos o de qualsevol tipus.
començant pels que ajunten lletres i publiquen als MMCC i acabant pels magistrats del TC.
ens aniria molt millor :burrucat[/quote]

Punyetera mania de generalitzar. I de comparar coses que no tenen res a veure. Cadascú ajunta el que pot i accepta lliçons de deontologia de qui les pot donar.

(I tot per culpa del Kpeps :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 )
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 28, 2013 8:46 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2014
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Entrada Autor: Kinder » dl. gen. 28, 2013 10:21 pm

.
.
.
.

:cerv

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dt. gen. 29, 2013 11:43 am

Kpeps, ¿quí no ha perdut els papers en algun moment de la nostra vida ?!! :okcat

Jordi, feu la feina del forum com cal... cap problema.!! :okcat

:castells :viscat :form
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”