25 anys de casats
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
25 anys de casats
Un matrimoni després de 25 anys de casats ...
Estimada ...
T'adones que fa 25 anys jo tenia un apartament econòmic, un cotxe barat, dormia en un sofà llit, tenia una televisió de 10 polzades en blanc i negre ... però dormia cada nit amb una sensacional rossa de 25 anys?
I t'adones que ara, tinc una casa envejable, un cotxe últim model, un llit enorme, una televisió de plasma de 62 polzades, però ... dormo cada nit amb una dona de 50 anys amb sobrepès?
I llavors la meva dona, una dona molt raonable em va dir ...
Amor meu, surt i busca una rossa sensacional de 25 anys, super prima i ves al llit amb ella ...
I jo .... m'asseguraré que tornis a viure en un apartament econòmic, tinguis una televisió de 10 polzades en blanc i negre, un cotxe vell i barat i dormis en un sofà llit perquè no t'estranyis més aquests vells temps.
Em vaig callar i vaig treure les escombraries :cat_vergonya :cat_vergonya
Estimada ...
T'adones que fa 25 anys jo tenia un apartament econòmic, un cotxe barat, dormia en un sofà llit, tenia una televisió de 10 polzades en blanc i negre ... però dormia cada nit amb una sensacional rossa de 25 anys?
I t'adones que ara, tinc una casa envejable, un cotxe últim model, un llit enorme, una televisió de plasma de 62 polzades, però ... dormo cada nit amb una dona de 50 anys amb sobrepès?
Amor meu, surt i busca una rossa sensacional de 25 anys, super prima i ves al llit amb ella ...
I jo .... m'asseguraré que tornis a viure en un apartament econòmic, tinguis una televisió de 10 polzades en blanc i negre, un cotxe vell i barat i dormis en un sofà llit perquè no t'estranyis més aquests vells temps.
Em vaig callar i vaig treure les escombraries :cat_vergonya :cat_vergonya
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
Re: 25 Anys De Casats
:b9 Avui he rebut això a Facebook altre idioma però el resultat és contundent :b9 :b9

___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
[quote user="STELVIO 00" post="226926"]Un matrimoni després de 25 anys de casats ...
Estimada ...
Em vaig callar i vaig treure les escombraries :cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]
Si em comptes de ser l'home qui planteija el dilema, fos la dona; l'home podria respondre el mateix que li respon la dona?
Es que estem pillats per els ...
Estimada ...
Em vaig callar i vaig treure les escombraries :cat_vergonya :cat_vergonya[/quote]
Si em comptes de ser l'home qui planteija el dilema, fos la dona; l'home podria respondre el mateix que li respon la dona?
Es que estem pillats per els ...
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Em sembla que vaig a tirar les escombraries :callo :callo :callo
:b9 :b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9 :b9

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Que boooooooo !!!!!!!
Que boooooooo !!!!!!!
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Collons Stelvio,crec que l' has clavat ji ji.No
cal cap enquesta d' en Randy
cal cap enquesta d' en Randy
Que gran aquest de Bilbao

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Trec a passejar els hàmsters :callo
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: 25 anys de casats
Em sembla que ens trobarem tots al vespre al costat del cubell d´escombreries :b9 :b9 :b9 :b9
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo amb aixo del sobrepes mes val que calli :b9 :b9 ara que ja nomes em queden 12 anys per la tele de 62 pulsades...veig que tot arriva :b9 :b9 :b9