La Juguesca De Dale Irby

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

La Juguesca De Dale Irby

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 09, 2013 11:27 am

un mestre es fa les fotos d'escola amb la mateixa roba durant 40 anys

Barcelona.-
El mateix jersei marró sense mànigues i la mateixa camisa 'disco'. Durant 40 anys. El professor d'escola Dale Irby, de 63 anys, veí de Dallas (Texas), és molt de la broma. L'any 1973 va posar-se per error la mateixa roba en dues fotos consecutives per a l'escola, i quan se'n va adonar, la seva dona, Cathy, el va desafiar a fer-ho un tercer cop. I Irby no només va acceptar el repte, sinó que el va convertir en un 'gag' recurrent durant quatre dècades. Irby apareix a les fotos amb ulleres i bigoti –excepte quan es va afaitar l'any 1975–. La història del professor ja ha fet la volta al món després que se n'hagin fet ressò els diaris de Dallas i que 'The Guardian' hi dediqui el pòster central de l'edició impresa.

Imatge

El professor s'acaba de retirar i ha descobert, sorprès, que la juguesca l'ha fet famós. Fidel al seu estil, el professor texà s'ho pren amb humor: "La camisa ha perdut color i el jersei té alguns forats, però bé que ha valgut la pena. No és que fos roba gaire estilosa, i la veritat és que els últims anys m'anava un pèl petita, perquè només me la posava un dia a l'any, però crec que ha sigut prou divertit posar-me-la", explica. Els seus estudiants, que cada any esperaven l'arribada del dia de la fotografia oficial per veure el jersei d'Irby, perden amb la seva retirada un referent humorístic local: "Temo que ja no em posaré més aquesta roba, ni tan sols per a una aposta", postil·la el professor a 'The Dallas Morning News'.

Font: Ara.cat
Imatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La Juguesca De Dale Irby

Entrada Autor: Prony » dt. jul. 09, 2013 12:31 pm

Mi jugo un Toblerone a que jo puc fer el mateix amb els meus calçotets i "sin lavarlos ni dejar huella". Un altra cosa es que em deixin entrar a casa del fotògraf........

Ara seriosament, amb aquest tema es pot comprovar que els homes anem a lo pràctic. Tu has vist una senyora aprofitar un jersei o una camisa d'una temporada anterior?? També es cert que som els homes els que ens agrada que vagin sempre mones i presumides.

Jordi "Prony"

Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: La Juguesca De Dale Irby

Entrada Autor: Hook » dt. jul. 09, 2013 6:52 pm

El que no queda massa clar és si entre foto i foto tenia una altra muda!
Però ben mirat, deu ser una peculiaritat del lloc. Si us hi fixeu el fons de fotografia fa una colla d'anys que tampoc no canvia :jajacat

Sembla mentida que aquesta gent arrivés a la lluna :sonat

Salut!
Hook l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 09, 2013 6:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Cerveseta”