Ride ha escrit:El Messi es aquell jugador, que l'any passat també estava al Barça, hi ho van perdre tot.... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
:box :box :box
avui estic busca bregues
aixo no te res a veure,... un jugador no fa equip.
Aquest any el barça s'ha reforçat molt be en lo que li fallava l'any passat, es a dir TOT :D:D:D:D:D
En Messi esta en un excel·lentissim estat de forma, al igual que Iniesta (quins driblings ahir, deu meu!!), el Deco comença a ser el de fa dos anys, y que dir dels reforços d'Abidal y Toure yaya al mig del camp,.... quines maquines fisiques osti tu! quin fart de corre que es foten aquest parell, i lo millor de tot es que tot ho fan be! I que dir de la defensa, Marquez que esta agafant la forma de nou, Milito que no para, em recorda a Puyol pero menys fisic, i a la que torni Puyol allo si que sera infranquejable. Ara que s'ha de reconeixer que treballen poc a la defensa pq ja no passen de la barrera delk mig del camp.
L'unic que no veig massa be aquest any a poart de Ronaldinho es l'Oleguer,... pero molt que diguin els medis no esta fi, ens han marcat forces gols aquest any per cantades seves.
Tema Henry? delicat,... el tio comença a agafar el puntet, ahir ja se'l va veure escapant-se de defensors al estil dels seus dies al Arsenal, pero el que li esta fallant es convenciment a l'hora de xutar. Sembla que li falti confiança, em recorda a l'Eto'o amb aixo, feia lo dificil i fallava a l'hora de marcar. pero espèrem que no sigui mes que aixó, agafar confiança en les seves possibilitats.
Apa! :D