P.A.H.

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

P.A.H.

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 28, 2025 8:20 pm

P.A.H.

Sí. Tots coneixem aquest acrònim, de sentir-lo/llegir-lo aquests últims anys de forma continuada per tots els mitjans de comunicació.
Plataforma Afectats Hipoteca
Però no és del que vull parlar avui, jo vull parlar de la seva segona significació.
A l’última sortida vaig copsar que molts de vosaltres no teniu ni idea de la segona significació i fins i tot un cop exposada, costava força de centrar el seu significat.
Per això he decidit avui fer una explicació perquè tots tinguem clar del que estem parlant.

Acrònim de Puto Avi Hippy. PAH
Definició:
Quan parlem de Putos Avis Hippys, estem parlant d’aquell tipus de gent amb una edat «prudencial» que es passegen pel món com si fos el pati de casa seva.
  • Gent gran, ni rica ni pobre, però si amb la capacitat econòmica suficient per poder mantenir el tipus de vida que porten per sempre més.
  • Gent que porta a la cara fixada aquella expressió, tant empordanesa i catalana de: «què m’has d’explicar a mi».
  • Gent que passeja cada dia i a totes hores arreu a on vagis.
  • Els trobes igual a un bar foten-se un vermut amb olives, com dinant de pícnic al cim d’una muntanya, menjant-se unes gambes a un baret de platja o al restaurant més recomanat o amagat de la zona, i a qualsevol hora.
  • Els trobes visitant un monument turístic amb camisa florejada i pamela, com a una platja nudista secreta a Croàcia. Sense gens de vergonya.
  • Anant amb moto, cotxe, bicicleta, motor home, a peu, camper, volant en globus o arrossegant-se per les cunetes. Sempre en moviment.
  • Els pots trobar a la presentació d’un llibre de cuina neandertal, a primera fila d’un concert de Pink Floyd o en una conferència en una llibreria-cafè sobre el Bo que hi ha a dins el Mal.
Tot ple. Tot a rebentar de Putos Avis Hippys
Vagi a on vagi i miri a on miri, sempre hi són els Putos Avis Hippys.
Són una plaga.
Que quedi del tot clar que no ho podré suportar gaire temps més. Estic cansat ja de tant Puto Avi Hippy!!

Adopteu-me!!!

Jo també vull ser un de vosaltres!!
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “Cerveseta”