A EUSKADI S'HO MUNTEN FORÇA BÉ...
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
A EUSKADI S'HO MUNTEN FORÇA BÉ...
Mireu el que poden fer un parell de nois amb una mica de coneixement i uns bons trajos de neoprè.
http://www.euskadisurfer.com/videos/200 ... arautz.php
M'estimo aquella terra :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
http://www.euskadisurfer.com/videos/200 ... arautz.php
M'estimo aquella terra :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Donen ganes de fer-ho 
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
No se si s'ho munten bé o són una mica inconscients... però espectacular ho és una bona estona!! Suposo que deuen tenir controlat el fons marí, no?? Perquè saltar d'aquesta manera sense saber què hi ha a sota...
S'ha de ser "chicarrón del norte" per a fer això... :roll: :roll: :roll: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
No se si s'ho munten bé o són una mica inconscients... però espectacular ho és una bona estona!! Suposo que deuen tenir controlat el fons marí, no?? Perquè saltar d'aquesta manera sense saber què hi ha a sota...
S'ha de ser "chicarrón del norte" per a fer això... :roll: :roll: :roll: :twisted: :twisted:
Fins aviat!

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!siono1000 ha escrit:Fa alguns anys jo també ho hagues fet sense cap problema i sense res al cap.
Ara...en tinc prou amb mirar-ho i se'm possa la pell de gallina. Fins hi tot crec que son massa atrevits i no tenen res al cap. :shock:
Com canvia l'edat a les persones.
Salut.
la veritat es que es per esgarrifarse :shock: :shock: :shock:
tranquil Siono 234 per tu els anys no hi pasen
tens alguna cosa al cap?????
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Re: A EUSKADI S'HO MUNTEN FORÇA BÉ...
Més aviat el que sembla que tenen és poquet coneixement i els trajos de neopré no cal que siguin especialment bons per a fer aquestes bestieses, tot i que segur que des d'on salten ho tenen més controlat del que sembla.Bravo ha escrit:Mireu el que poden fer un parell de nois amb una mica de coneixement i uns bons trajos de neoprè.
Ells segur que s'ho passan pipa. :jump
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: A EUSKADI S'HO MUNTEN FORÇA BÉ...
Quan em refería a coneixement, em referia al coneixement de les onades en sí. No em refería al coneixement-seny català, que d'aquest em sembla que en tenen ben poquet.itaca ha escrit:Més aviat el que sembla que tenen és poquet coneixement i els trajos de neopré no cal que siguin especialment bons per a fer aquestes bestieses, tot i que segur que des d'on salten ho tenen més controlat del que sembla.Bravo ha escrit:Mireu el que poden fer un parell de nois amb una mica de coneixement i uns bons trajos de neoprè.
Ells segur que s'ho passan pipa. :jump