Sobretot que us collin bé la roda del davant quan canvieu pneumàtics, ehhh?? Que si no...... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
http://www.motoblog.it/post/12842/come- ... ta-in-gara
La importància de collar bé la roda del davant
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La importància de collar bé la roda del davant

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo vaig patir un incident igual quant era força més jove i en dedicava a remenar la "motillo" que tenia en aquell temps. Anava una mica més ràpit que el del video i sense casc, que abans no se'n portava quasi mai.
Uns segons inconcient, però la sort era que va ser per montanya.
Al cap de dues setmanes encara estaven els forats que varen fer les forquilles al clavar-se al terra.
La moto era la primera que vaig tenir a la meva vida, una Rieju tres marxes a la ma, tunejada per fer-la de montanya, passada a 65cc i amb carburador de vespa 125. Un regal de un tiu meu, jo 13 anyets. La copia de les famoses Derbis "paleta" d'aquell temps. El xasis i les forquilles varen quedar desfets, no es va arreglar.
Per sort una més per explicar. Que inconcients eram a certa edad i quina sort que teniem. :oops:
Salut.
Uns segons inconcient, però la sort era que va ser per montanya.
Al cap de dues setmanes encara estaven els forats que varen fer les forquilles al clavar-se al terra.
La moto era la primera que vaig tenir a la meva vida, una Rieju tres marxes a la ma, tunejada per fer-la de montanya, passada a 65cc i amb carburador de vespa 125. Un regal de un tiu meu, jo 13 anyets. La copia de les famoses Derbis "paleta" d'aquell temps. El xasis i les forquilles varen quedar desfets, no es va arreglar.
Per sort una més per explicar. Que inconcients eram a certa edad i quina sort que teniem. :oops:
Salut.
Salut i kilómetres