preparació fisica per anar amb moto
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
preparació fisica per anar amb moto
Avui, he anat a espiar com es prepara fisicament en James Bond per aguantar tants Kms. i que tingui tantes ganes de ser fora amb la moto...
Però jo crec que val més que ho expliqui ell, jo ja me cansat de veure-ho tant sols. buffffffffff
Però jo crec que val més que ho expliqui ell, jo ja me cansat de veure-ho tant sols. buffffffffff

- Biel i Avril
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dg. set. 16, 2007 2:43 pm
- Ubicació: Osona
Com que el nostre tiet (en Bond) esta enfeinat, contestarem nosaltres.
Tal com us varem dir quan ens varem presentar ( foros/viewtopic.php?p=26502&highlight=#26502 ) som els propietaris d'una Honda Pan € 1.300 ABS que de tant en tant deixem al nostre tiet.
Ara feia dies que no entràvem al fòrum per això us deixem unes fotos mes actuals.
Ah!! El 27 del mes passat varem fer 18 mesos !!!!
Aquest senyor, en Sagal, diu que fem córrer molt al tiet quan ens vigila, i es veritat, ja quasi no ens atrapa !!!

Petons a tothom !!!! :kssss
Tal com us varem dir quan ens varem presentar ( foros/viewtopic.php?p=26502&highlight=#26502 ) som els propietaris d'una Honda Pan € 1.300 ABS que de tant en tant deixem al nostre tiet.
Ara feia dies que no entràvem al fòrum per això us deixem unes fotos mes actuals.
Ah!! El 27 del mes passat varem fer 18 mesos !!!!
Aquest senyor, en Sagal, diu que fem córrer molt al tiet quan ens vigila, i es veritat, ja quasi no ens atrapa !!!

Petons a tothom !!!! :kssss
Biel i Avril l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 03, 2008 11:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs, ahir va venir en Sagal a casa i jo estava de "cangur".
Es gairebé impossible que una persona sola pugui controlar aquest devessall d'energia que gasten els bessons Biel i Avril, com tots els de la seva edat però al ser dos multiplicat per dos.
Quan un s'en va per un costat l'altre te la fot per l'altra. Gaire estona i acabo esgotat, ja serveix ja com a entrenament !!!
Bé vaig a netejar-l'hos-hi la moto........
Vssssss
007
Es gairebé impossible que una persona sola pugui controlar aquest devessall d'energia que gasten els bessons Biel i Avril, com tots els de la seva edat però al ser dos multiplicat per dos.
Quan un s'en va per un costat l'altre te la fot per l'altra. Gaire estona i acabo esgotat, ja serveix ja com a entrenament !!!
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
Com aquests n'he vist pocs tenen tela, eh.James_Bond ha escrit:Doncs, ahir va venir en Sagal a casa i jo estava de "cangur".
Vssssss
007

- Biel i Avril
- Presentats
- Entrades: 8
- Membre des de: dg. set. 16, 2007 2:43 pm
- Ubicació: Osona
Sagal ha escrit:Com aquests n'he vist pocs tenen tela, eh.James_Bond ha escrit:Doncs, ahir va venir en Sagal a casa i jo estava de "cangur".
Vssssss
007
Ep !! es el tiet qui te la culpa de tot !!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
:twisted: :twisted: :twisted:
Ara, que d'entrenament no ho dubto gens!!! Amb aquesta parelleta tan trempada, com el seu tiet de jove!!!!
:!: :!: :!: :!:
Ja m'agradaria ja, veure el tiet Ramon repartint benediccions a totr i a dret!!!!gs12 red ha escrit:Aquests dos "espetecs" ja estàn rebent les benediccions del seu tiet......
![]()
:twisted: :twisted: :twisted:
Ara, que d'entrenament no ho dubto gens!!! Amb aquesta parelleta tan trempada, com el seu tiet de jove!!!!
:!: :!: :!: :!:
Sort,
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Sagal
- Presentats