UNA MICA DE NOSTÀLGIA

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

UNA MICA DE NOSTÀLGIA

Entrada Autor: Bravo » ds. oct. 04, 2008 11:28 pm

[youtube][/youtube]
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

MV Agustí
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 4:58 pm
Ubicació: Anoia

Entrada Autor: MV Agustí » dg. oct. 05, 2008 9:26 pm

Genial!!!!!... m'hi sento totalment identificat :lol:
A la sendera molles per al poregós,
per al valent l'atzar...

Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Entrada Autor: Super_coco » dl. oct. 06, 2008 10:59 pm

Molt bo si senyo jejej :wink: :wink:

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. oct. 07, 2008 12:24 pm

allò si que era viure! quins recors d'infantesa tot el dia anant en bici, sense casc ni mariconades i sense marxes! i ho pujavem tot. amb una BH.
Té rao amb lo dels columpius eren de ferro... i què? si et queies a terra i et feies una mica de mal una mica d'alcohol i llestos (els que tenien més sort micromina).
us enrecordeu dels parxes als pantalons, al meu cole teniem unes rampes que tots hi baixavem eren molt xules pero a la llarga t'esperrecaven els pantalons, tots portavem parxes el cul dels pantalons.

Jo tenia una videoconsola primitiva una philips i si hi jugavem, pero la major part del temps estavem al carrer ei i sense mòvil per localitzar-nos, no feia falta. ah si, els pares ens podien fotre cuatre bufes ben donades i no anaven a la preso per això! clar qua quan passaba és que n'havies feta alguna de grossa .
Era genial, és una de les millors époques de la meva vida! anavem d'excurcio al camp (car naltres el teniam al costat) per fer algunes classes de ciencies naturals. Els professos s'atrevien a anar d'excurcio amb nosaltres doncs savien que no els causariem gaires problemes i que si es donava el cas no hi haurien uns pares subnor_als que començarien a cridar histèrics per res.

Si, crec que la nostre generaciò és millor que aquesta... pero de fet totes les generacions diuen això no?

salut
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 07, 2008 12:52 pm

gandalfgs ha escrit:
............................

Si, crec que la nostre generaciò és millor que aquesta... pero de fet totes les generacions diuen això no?
No. L'altre dia vem fer un sopar perquè es jubilava el nostre professor de quan erem petits, i al final del sopar -tot emocionat i mig plorant- ens ho va dir clarament, que la millor etapa com a professor va ser la compresa entre els anys 75 i 85. A partir d'aquests anys la cosa va canviar, a pitjor. :cry:

Qui no recorda la llibreta petita on el professor escrivia que havies fet una cosa malament o que havies fet campana un dia, ho signava, i al dia seguent ho tenies que portar signat pel pare? el pare et fotia una bofetada que tela...... :oops:

Tinc una companya que és professora de col.legi i es va trovar amb nens de 10 anys que portaven navalles; un dia li va confiscar una a un nen. Quan el pare s'en va assebentar va anar cap a col.le a dir-li a la professora que qui era ella per confiscar-li una navalla al seu fill.

En fí...menys mal que no sóc professor jo...... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Cerveseta”