el problema d'aquest és que la foto no fa justícia,
l'aleró, que és tot metàlic, sobresurt 4 dits per banda, els ribets són d'allò adhesiu i la meitat estan aixecats...

Moderador: Airald
No em diguis que no és legal el tub que has posat?Randy-650 ha escrit:No és per res, però aquest paio de la L en qualsevol control dels Mossos li fotaran un puro que tela...... :lol:
Tinc un company de feina que al seu monovolumen porta els vidres tintats amb làmines SolarCheck, i a part de passar la revissió de la ITV cada 6 mesos, en molts controls el paren i li demanen els papers de la homologació.
Ara aviam quan triguen a parar-me a mi pel tub d'escapament, jejejeje. :P Ara, ja tinc pensada la resposta: ageeeeeent, es que jo ja la vaig comprar així..... :oops:
Jo penso que no tindràs cap problemaRandy-650 ha escrit:Sí, sí que és legal, al menys en papers. Amb el tub anava un paper signat per Ministerio de Industria italià i tot. El que no sé és si passa la ITV : 96 dcb a 5.500 rpm. Ara, no em preocupa; si no la passa el canvio en un moment i ja tà.![]()
I qualsevol Harley fa molt més soroll que la meva, això està clar. :shock:
Randy-650 ha escrit:Sí, sí que és legal, al menys en papers. Amb el tub anava un paper signat per Ministerio de Industria italià i tot. El que no sé és si passa la ITV : 96 dcb a 5.500 rpm. Ara, no em preocupa; si no la passa el canvio en un moment i ja tà.![]()
I qualsevol Harley fa molt més soroll que la meva, això està clar. :shock: