Un descubriment per a mi
Moderador: Airald
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Aquest vídeo suposo que alguns de vosaltres ja l'haureu vist, però de tant en tan es mereix un recordatori.
:bow :bow :bow
Cada cop que el veig, no se que hem pasa, però una mena de degoteix dels llagrimals aflora, i fa que tingui que fer del dessimulat. Escoltant el Pavarotti no hem pasa pas el mateix. Potser la trista història del noi també hi te a veure.
:bow :bow :bow
Cada cop que el veig, no se que hem pasa, però una mena de degoteix dels llagrimals aflora, i fa que tingui que fer del dessimulat. Escoltant el Pavarotti no hem pasa pas el mateix. Potser la trista història del noi també hi te a veure.
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Gràcies Joan !!! Pensava que seria música d'alguna de les meves pel·licules, però veig que Bond és el nom del conjunt d'aquestes noies, que per cert no em faria pas res que em presentessis. :twisted:JoanF ha escrit:Voleu més música bona, doncs....això.
i aquesta dedicada al Bond.
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Que sápigueu tots que aquest matí m'he posat a mirar-me el post per sobre...i m'heu tocat la fibra sensible :oops: .
Quina música més maca que escolteu tots...
Geroni, m'ha encantat la recomenació...Ja buscaré quelcom amb la mula...
I posats a fer aportacions de cançons boniques...al meu parer, us en penjo aqui algunes, les porto al mòvil i les escolto tot sovint amb el bluetooth cutre que faig servir...
L'Ismael Lo (Ta Jabone):
[youtube][/youtube]
Antony and the Johnsons (You are my sister):
[youtube]
[/youtube]
A perfect circle (The nurse who loved me) (una versió, però quina versió!):
[youtube][/youtube]
La Mandrágora (Marieta), son totes bones pero amb aquesta em pixo de riure sempre que l'escolto... (Javier Krahe, Joaquín Sabina i Alberto Pérez):
[youtube][/youtube]
Harry Gregson-Williams (Only the Beginning of the Adventure) (Us sonará segur..."Us agrada conduir?"):
[youtube][/youtube]
Espero que també us agradin :D
:!:
Quina música més maca que escolteu tots...
Geroni, m'ha encantat la recomenació...Ja buscaré quelcom amb la mula...
I posats a fer aportacions de cançons boniques...al meu parer, us en penjo aqui algunes, les porto al mòvil i les escolto tot sovint amb el bluetooth cutre que faig servir...
L'Ismael Lo (Ta Jabone):
[youtube][/youtube]
Antony and the Johnsons (You are my sister):
[youtube]
[/youtube]
A perfect circle (The nurse who loved me) (una versió, però quina versió!):
[youtube][/youtube]
La Mandrágora (Marieta), son totes bones pero amb aquesta em pixo de riure sempre que l'escolto... (Javier Krahe, Joaquín Sabina i Alberto Pérez):
[youtube][/youtube]
Harry Gregson-Williams (Only the Beginning of the Adventure) (Us sonará segur..."Us agrada conduir?"):
[youtube][/youtube]
Espero que també us agradin :D
:!:
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Great!!! Quina coseta més tendra i ben trobada la del Ta Jabone. Sembla mentida que un instrument tant 'tonto' com l'armònica tingui tal profunditat, riquesa i capacitat de transmetre, i de fet està present a grans cançons.
M'ha picat la curiositat, i m'ha sorprès que el fons de la cançó sigui religiós:
La canción "Tajabone" esta cantada en wolof, que es el idioma oficial de Senegal y habla sobre la fiesta al final del Ramadan.
Tajabone es una celebración religiosa de los musulmanes, como acción de gracias, en la que se cocina abundante comida y los niños van de casa en casa cantando y bailando y después les dan como premio dinero,
arroz, trigo o galletas
Traducció de la lletra:
Tajabone vamos a tajabone
Abdou Jabar es un ángel que bajó de los cielos a tu alma
y te va a preguntar: "¿Has rezado?"
te va a preguntar: "¿Has ayunado?"
viene a tu alma
y te va a preguntar: "¿Has rezado? ¿Has ayunado?"
(si voleu l'original, per aprendrala la tinc :lol: )
bufff. No la puc tenir al repertori, ja sabeu... em saltaria la sortida de l'autopista, em passaria d'estació... allò que em va passar amb la de Eleanor Mcevoy... :http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=4293
[youtube][/youtube]
us poso una altra que em té encandilat, la Katie Melua (si, la cançó també):
[youtube][/youtube]
El posat despectiu d'algun jurat al principi es molt bo, perquè després sels fa el cul pepsicola.
M'ha picat la curiositat, i m'ha sorprès que el fons de la cançó sigui religiós:
La canción "Tajabone" esta cantada en wolof, que es el idioma oficial de Senegal y habla sobre la fiesta al final del Ramadan.
Tajabone es una celebración religiosa de los musulmanes, como acción de gracias, en la que se cocina abundante comida y los niños van de casa en casa cantando y bailando y después les dan como premio dinero,
arroz, trigo o galletas
Traducció de la lletra:
Tajabone vamos a tajabone
Abdou Jabar es un ángel que bajó de los cielos a tu alma
y te va a preguntar: "¿Has rezado?"
te va a preguntar: "¿Has ayunado?"
viene a tu alma
y te va a preguntar: "¿Has rezado? ¿Has ayunado?"
(si voleu l'original, per aprendrala la tinc :lol: )
bufff. No la puc tenir al repertori, ja sabeu... em saltaria la sortida de l'autopista, em passaria d'estació... allò que em va passar amb la de Eleanor Mcevoy... :http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=4293
[youtube][/youtube]
us poso una altra que em té encandilat, la Katie Melua (si, la cançó també):
[youtube][/youtube]
doncs que hi ha un llenguatge universal més enllà de les paraules, i que aquest noi el parla, i tu el sents, i jo també.JoanF ha escrit:
http://es.youtube.com/watch?v=1k08yxu57 ... re=related
El posat despectiu d'algun jurat al principi es molt bo, perquè després sels fa el cul pepsicola.
-----------