Dia dels enamorats: Sant Jordi!
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Dia dels enamorats: Sant Jordi!
Avui, dilluns 16 de febrer, dos dies després de Sant Valentí, voldria fer un petit comentari referent al "dia dels enamorats". Tanmateix, abans voldria deixar clar el meu respecte per a aquells que el celebren (sobretot si els regalen una moto com he vist en algun post! Quina sort, noi! :D )
Jo només voldria recordar, seguint la línia que vaig encetar amb el tió i les icones nadalenques, que el dia dels enamorats a Catalunya és, tradicionalment, Sant Jordi. Així doncs, tot i comprendre el Pare Noël, Halloween i Sant Valentí, jo, un cop més, encoratjo a mantenir les NOSTRES tradicions: Tió i Reis, Castanyada i Sant Jordi.
Com deia aquell que sortia a Dinamita: "Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi".
:love :Saltant
Jo només voldria recordar, seguint la línia que vaig encetar amb el tió i les icones nadalenques, que el dia dels enamorats a Catalunya és, tradicionalment, Sant Jordi. Així doncs, tot i comprendre el Pare Noël, Halloween i Sant Valentí, jo, un cop més, encoratjo a mantenir les NOSTRES tradicions: Tió i Reis, Castanyada i Sant Jordi.
Com deia aquell que sortia a Dinamita: "Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi".
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 16, 2009 7:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Dia dels enamorats: Sant Jordi!
Tota la vida m'he negat a cel.lebra el dia de "Sant Valentín". A part que ho trobo una imposició castellana i comercial, que mes bonic que celebrar-ho per Sant Jordi amb una rosa vermella.Angeleta ha escrit:Avui, dilluns 16 de febrer, dos dies després de Sant Valentí, voldria fer un petit comentari referent al "dia dels enamorats". Tanmateix, abans voldria deixar clar el meu respecte per a aquells que el celebren (sobretot si els regalen una moto com he vist en algun post! Quina sort, noi! :D )
Com deia aquell que sortia a "Dinamita": Reflexionem-hi, si us plau, reflexionem-hi".
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Ja podia anar jo buscant el post... :roll: jeje L'havia posat a general perquè era on se'n parlava.Steelman ha escrit: PD: et moc aixo a cervesseta ;)
Òscar, No m'estranya que sí que celebris Sant Valentí si et fan aquests regals! Jo podria arribar a plantejar-me els meus principis pel que fa a aquesta "festa" per un regalet com aquest...
Ja cal que a la teva família els regalis un bons rams de roses el 23 d'abril, eh?
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels