Els metges espanyols son els millors!!!!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Els metges espanyols son els millors!!!!

Entrada Autor: Albert G » dg. març 15, 2009 1:30 pm

Un metge Israelita comenta: La medicina a Israel està tan avançada que nosaltres li traiem els testicles a una persona, els hi posem a una altra i en sis setmanes ja està buscant treball. :shock:

Un metge alemany comenta: Això no és res, a Alemanya li traiem part del cervell a una persona, la posem en una altra, i en quatre setmanes ja està buscant treball. :shock:

Un metge rus comenta: Això tampoc és res, a Rússia la medicina esta tan avançada que li traiem la meitat del cor a una persona li posem a una altra i en dues setmanes, les dues estan buscant treball. :shock:

El metge espanyol respon: res que veure, tots vostès estan molt endarrerits!!, fixin-se que nosaltres a espanya, vam agafar a una persona sense cervell, sense cor i sense ous, ho vam posar de PRESIDENT i ara tot el país està buscant treball!!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 15, 2009 6:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dg. març 15, 2009 4:15 pm

JUAASS, JUAASS, JUAASS :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. març 15, 2009 7:04 pm

Holaaa,

Això em sembla que la medecina espanyola ja ho ha fet mes d’una vegada, i com no podia ser d’altra manera, em sembla que la medecina catalana ja ho ha copiat. O potser ho va inventar??? Be, tant se val, els resultats son els mateixos.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sort,

Paumoto48
Presentats
Entrades: 138
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Paumoto48 » dg. març 15, 2009 8:49 pm

Cada dia anem millor...ara ho entenc! Era cosa de metges!
Sempre amb moto

Respon

Torna a “Cerveseta”