Carta oberta als ADMINISTRADORS Foro MOTOTURISME.CAT
Moderador: Airald
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Carta oberta als ADMINISTRADORS Foro MOTOTURISME.CAT
Benvolguts Administradors.
La diferencia entre el Real Madrid (un foro de Motarres) i el F.C. Barcelona (Mototurisme Catalunya) son el jugadors (usuaris), ha on la diferencia de joc es important; El Real Madrid es tosc, barroer, brut, gens elegant, i la força bruta pot vèncer però no convenç. El F.C. Barcelona es tot lo contrari elegant, cohesionat, com una moto ben engreixada, i un bon conductor (entrenador).
Aquí en Guardiola son els Administradors d’aquest foro.
Gracies.
La diferencia entre el Real Madrid (un foro de Motarres) i el F.C. Barcelona (Mototurisme Catalunya) son el jugadors (usuaris), ha on la diferencia de joc es important; El Real Madrid es tosc, barroer, brut, gens elegant, i la força bruta pot vèncer però no convenç. El F.C. Barcelona es tot lo contrari elegant, cohesionat, com una moto ben engreixada, i un bon conductor (entrenador).
Gracies.
- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Pacs47
- Presentats
bones!!!!!JoanF ha escrit:Cambia Paco, cambia, encara hi ets a temps a refer la teva vida.Pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!
sincerament, nose que te que veure el futbol amb les motos, pero jo soc simpatitzan del reial madrid![]()
, com molts altres i no tenim res que veure amb motarres.
salut
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
aixo i a sobre per acabar-me d'arreglar, voldres que em compri una Honda
virgencita dejame como estoy
:martell :martell :martell :martell
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Pacs47
- Presentats
bones!!!!Alucinamaripili ha escrit:Amb lo bé que sonava la carta oberta...ja ha hagut de venir en Pacs 850 coupé a arruinar la poesia.Pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!
sincerament, nose que te que veure el futbol amb les motos, pero jo soc simpatitzan del reial madrid![]()
salut
pensa nen, som molts el cridats i pocs els el-legits
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Yo también te quiero Paco, pero no me lo hagas decir delante de todos.Pacs47 ha escrit:bones!!!!Alucinamaripili ha escrit:Amb lo bé que sonava la carta oberta...ja ha hagut de venir en Pacs 850 coupé a arruinar la poesia.Pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!
salut
pensa nen, som molts el cridats i pocs els el-legits
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
salut
-
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dt. març 24, 2009 11:46 am
Pacs47 ha escrit:bones!!!!!!!
salut
jo estic d'acord amb tu..no tindriem de posar el futbol amb les motos, i tampoc sóc del barça!!
Quants més serem, més riurem!
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
.
Benvolguts Administradors.
Gracies.
No vull entendre(perque si lo que estracta es de llegir "entre lineas"ò "buscar un segon significat").La meva resposta es : Jo soc un fan del Rossi,pero respecto als seguidors del Pedrosa,Stoner,Lorenzo i el qui faci falta,com també soc respetuos amb el qui sigui del Real Madrid o del equip que faci falta.Comparar el Mon Motero amb el Mon del futbol i mes amb las comparacions......¿Has pensat,com pensaries estan al altre costat?.¿Que t'escrivesin les criticas al reves?.¿Quina cara posarias al llegir-ho?.
Totament en desacort i considero que no ha d'estar en un foro de motos.A mi m'agradan les motos i NO M'AGRADA EL FUTBOL.Gracies.
Vini :shock:
Gracies.
No vull entendre(perque si lo que estracta es de llegir "entre lineas"ò "buscar un segon significat").La meva resposta es : Jo soc un fan del Rossi,pero respecto als seguidors del Pedrosa,Stoner,Lorenzo i el qui faci falta,com també soc respetuos amb el qui sigui del Real Madrid o del equip que faci falta.Comparar el Mon Motero amb el Mon del futbol i mes amb las comparacions......¿Has pensat,com pensaries estan al altre costat?.¿Que t'escrivesin les criticas al reves?.¿Quina cara posarias al llegir-ho?.
Totament en desacort i considero que no ha d'estar en un foro de motos.A mi m'agradan les motos i NO M'AGRADA EL FUTBOL.Gracies.
Vini :shock:
.