el meu genoll
Moderador: Airald
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Es clar, que punyetero ens volia enganyar, per això a possat aquella descripció medica tant extensa, perquè deu voler un portatila gran.Ardnas ha escrit:Joan, digues la veritat... el que vols es un ordinador nou!!!!
Segur que has pensat que si feies el mateix que en Sergi3 et cauria alguna cosa, eh!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ens tens que ensenyar les radiografies com va fer en Sergi, si o no?

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Merci companys per els anims.
Al llegir la conclusió de la resonància magnética fins hi tot al traumatòleg li va camviar la cara, ja que segons la seva primera exploració creia que tenia el menisc extern trencat...com a molt. La cara que va posar a mi en va acollonir. Sense saver que jo vaig en moto en va preguntar si havia caigut amb ella. :shock:
El camvi de menis a lligaments, només és mes dolent en el pitjor dels casos, si tenen d'operar...jo vull creure que no arribará. Soc optimista.
No va ser jugant a futbol tampoc, era mes aviat una "lluita lliure", va quedar clar que el "nen" també en guanya a aquest joc. :oops:
Á mi també m'agradaria saver a que jugaba en Pacs127 per alla a la França. :D
Salut.
Al llegir la conclusió de la resonància magnética fins hi tot al traumatòleg li va camviar la cara, ja que segons la seva primera exploració creia que tenia el menisc extern trencat...com a molt. La cara que va posar a mi en va acollonir. Sense saver que jo vaig en moto en va preguntar si havia caigut amb ella. :shock:
El camvi de menis a lligaments, només és mes dolent en el pitjor dels casos, si tenen d'operar...jo vull creure que no arribará. Soc optimista.
No va ser jugant a futbol tampoc, era mes aviat una "lluita lliure", va quedar clar que el "nen" també en guanya a aquest joc. :oops:
Á mi també m'agradaria saver a que jugaba en Pacs127 per alla a la França. :D
Salut.
Salut i kilómetres
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Osti Cassi,ho acabo de llegir:shock: ,pero si tens la sort que no s`aigi trencat del tot,en uns dies podrás tornar a fer vida normal i si estés trencat del tot, pots optar per operar o no.El meu fill,s`els a trencat dos vegades el mateix i el metge li va aconsellar operar pero que no era imprescindible,li va dir que habia algun jugador de futbol que jugaba amb els lligaments trencats,aixó si,es te que aumentar la musculació per poder absorvir l`esforç i la falta de lligament.
En fì,no t`acalento mes el cap,espero que sigui lleu i espero veuret molt aviat amb la moto.
En fì,no t`acalento mes el cap,espero que sigui lleu i espero veuret molt aviat amb la moto.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!Geroni ha escrit:Osti Cassi,ho acabo de llegir:shock: ,pero si tens la sort que no s`aigi trencat del tot,en uns dies podrás tornar a fer vida normal i si estés trencat del tot, pots optar per operar o no.El meu fill,s`els a trencat dos vegades el mateix i el metge li va aconsellar operar pero que no era imprescindible,li va dir que habia algun jugador de futbol que jugaba amb els lligaments trencats,aixó si,es te que aumentar la musculació per poder absorvir l`esforç i la falta de lligament.
Cu....ns Geroni, t'has quedat descansat
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
:?: :?: :?:Pacs47 ha escrit:
bones!!!!!!!!!
Cu....ns Geroni, t'has quedat descansat
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
salut
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona