...tornarà a ser rica i plena...

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

...tornarà a ser rica i plena...

Entrada Autor: ARBE » dt. maig 26, 2009 9:49 am

fa temps que tinc aversió a determinades coses... per escrit seria llarg d'explicar, però bàsicament el xiringuito que tenen montat a base de capellans, patronats, subvencions i demés em fot vomitera...

El tema de Montserrat especialment, que he viscut l'evolució de tenir lliure accés fins al monestir, a començar limitar l'accés a partir d'una hora, a fer pagar per aparcar per finalment acabar posant un peatge, perquè la barrera està a kilòmetres del santuari, i no la foten més avall perquè hi ha la cruïlla per anar cap a st. geroni, sino ja seria directament un altre peatge...

L'últim cop que vaig anar en moto vaig entrar, em vaig fotre un mató i vaig sortir per la barrera sense pagar, no vegis com cridava el tiu de la cabina, va sortir i tot... hi ha coses que em sulfuren: vinga abocar-hi diners publics per restablir els accessos, per fer el cremallera, fins i tot a la declaració de la renda s'hi podia marcar un ajut especial per les inundacions...

bé, després de tot això veig coses com la que us poso i sento VERGONYA :oops: :

El Cremallera de Montserrat cobra por evacuar un herido

Los trabajadores del tren retrasaron su salida porque el grupo de asistencia no había comprado los billetes

JESÚS SANCHO | Barcelona | 25/05/2009 | Actualizada a las 20:49h | Sucesos

Lo que un principio era una caminata popular festiva todo pudo acabar en tragedia. El pasado domingo en la 22ª marcha de Gràcia a Montserrat uno de los participantes cuando estaba a unos metros de llegar al destino final se desplomó con síntomas de cardiopatía y deshidratación.

El enfermo, de 65 años y que había recorrido unos 60 kilómetros, fue atendido de inmediato por una enfermera de la Cruz Roja de la organización de la caminata. Por motivos de congestión de tráfico a los accesos de Montserrat, un domingo al mediodía, y la dificultad de llegar al mismo terreno donde estaba el herido, se decidió trasladarlo en camilla a la estación de Monserrat y en la parada de Monistrol una ambulancia lo recogería.

Después de llegar hasta la parada y una vez introducido en el vagón con la camilla, llevada por participantes de la carrera, el tren no salió a su hora prevista. Y todo porque el equipo voluntario de evacuación del enfermo no había comprado los billetes. "No pusieron el tren en marcha hasta que ... s billetes. Se negaron a una evacuación de emergencia con una enfermera colegiada", asegura Xavier Pinell, socio del Club Excursionista de Gràcia.

Del grupo de 7 personas, que ayudaba a transportar el herido en la camilla, cuatro tuvieron que pagar su billete. En total, 20,20 euros y en todo este proceso el tren retrasó su salida oficialmente cuatro minutos.

El enfermo, que evoluciona favorablemente y ya ha sido dado de alta, al final fue transportado en ambulancia desde la estación de Monistrol.

Fuentes de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) aseguran que los trabajadores del Cremallera desaconsejaron la evacuación en el ferrocarril al no tratarse de un "servicio medicalizado" y ante la insistencia del personal sanitario presente "autorizaron la evacuación y el acompañamiento del enfermo por tres personas" mientras que al resto del grupo se le pidió que pagara billete. FGC lamenta que no se hayan seguido los protocolos sanitarios establecidos.

....
-----------

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dt. maig 26, 2009 11:44 am

Si noi es molt trist però es així, ens ha tocat viure en un país on la pela es el leiv motiv de tot plegat, fins i tot per sobre de les persones i la salut d'aquestes,
L'altre dia un camió amb productes químics va bolcar a l'AP-7 i es va incendiar, mentres feien les tasques d'apagar el foc i retirar el camió, pots imaginar-te la cua que va formar-se en unes quantes hores, doncs bé els que varen quedar atrapats i no tenien possibilitat de donar mitja volta quan varen arribar al peatge els varen cobrar igual ¿....?
Així ens va.
Salut i bones rutes

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. maig 26, 2009 12:38 pm

És vergonyòs!!!
sergibuda

they called me an accident

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7668
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. maig 26, 2009 12:48 pm

Sembla que fins que no passin un parell de generacions i es vagin morin tots els xupòpters (que n'hi ha milers) que encara queden i es vagin destapant els xolletes i xollassos establerts des d'estaments oficials.
Això seguirà sent un país de pandereta

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. maig 26, 2009 3:30 pm

a això sumem que les que es diuen Montse no pagan pel dia de Montserrat, els treaballador i familiars de Renfe no paguen i/o tenen un descompte considerable, igual per militars, treballadors de TMB etc... fliparieu de la conya marinera que es porten,

i un cas de 1ª necessitat, carreters colapsades i única via d'evacuació d'un afectat de cardiopatia i amb la tonteria de no surtim si no pagueu el bitllet...
-----------

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dt. maig 26, 2009 4:08 pm

I no es trist que per anar el lavabo tens que pagar el paper.Es el primer lloc que m'he trobat, i ja fa molts anys. :cry:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 26, 2009 4:49 pm

En aquest pas en aquest pais...
Pagarem un peatge per entrar a tots els pobles i ciutats.
Pagarem per entrar a les platjes
Pagarem per entrar a les montanyes (al montseny ja es fa)
Pagarem per ....

No se qui es va inventar el capitalisme pero .....la va cagar
Ex ...moltes coses

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. maig 26, 2009 8:25 pm

Steelman ha escrit:En aquest pas en aquest pais...
Pagarem un peatge per entrar a tots els pobles i ciutats.
Pagarem per entrar a les platjes
Pagarem per entrar a les montanyes (al montseny ja es fa)
Pagarem per ....

No se qui es va inventar el capitalisme pero .....la va cagar
No dongis idees Jordi. No dongis idees.
:twisted: :twisted: :twisted:

Respon

Torna a “Cerveseta”