En un restaurant de Berlín ple d’espies, contraespies, agents dobles i demés gent d’aquest món un client diu:
- Cambrer, m’ha servit quatre trossos de carn. El tres primers eren boníssims però el quart no hi ha manera.
- Clar, això és el micròfon.
:martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell
És Dolent, Pero Tot I Això El Dedico Amb En Bond, James Bond
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
És Dolent, Pero Tot I Això El Dedico Amb En Bond, James Bond
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: És Dolent, Pero Tot I Això El Dedico Amb En Bond, James
[quote user="Kel" post="79337"]En un restaurant de Berlín ple d’espies, contraespies, agents dobles i demés gent d’aquest món un client diu:
- Cambrer, m’ha servit quatre trossos de carn. El tres primers eren boníssims però el quart no hi ha manera.
:martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell[/quote]
Kel, et contesto aquí per tota la sèrie d'acudits d'avui
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssss
007
:martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell :martell[/quote]
Kel, et contesto aquí per tota la sèrie d'acudits d'avui
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep