Un atropellament tremendo. Al final, les imatges a càmera lenta. Impressionant :shock:
Per Sopar, Estofat De Cérvol
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Per Sopar, Estofat De Cérvol
Ufff, quina castanya :tremolant
Aquesta Setmana Santa tornava al vespre cap a casa per l'Eix, al voltant de Calaf anava al darrera un camió i de cop veig una cosa petita de color marronós que travessa corrents, no vaig tenir temps de res, només agafar el manillar ben fort i li vaig passar pel damunt.
No vaig parar i no sé que era, segurament un conill, o una guilla, o un gos petit.
No va passar res, només un bon ensurt. ;)
Aquesta Setmana Santa tornava al vespre cap a casa per l'Eix, al voltant de Calaf anava al darrera un camió i de cop veig una cosa petita de color marronós que travessa corrents, no vaig tenir temps de res, només agafar el manillar ben fort i li vaig passar pel damunt.
No vaig parar i no sé que era, segurament un conill, o una guilla, o un gos petit.
No va passar res, només un bon ensurt. ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7664
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hosti quina castanya...pobre bèstia i pobre moto...sort que el paio no ha caigut.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Hola,
Realment m’ha impressionat. El conductor ha tingut tota la sort que li ha faltat a la pobre bèstia. Son imatges que fan pensar una mica.
:???: :???: :???:
Realment m’ha impressionat. El conductor ha tingut tota la sort que li ha faltat a la pobre bèstia. Son imatges que fan pensar una mica.
:???: :???: :???:
Sort,
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Amb la Sanglas 500S1, vaig pasar per sobre un gat. Va ser un bon ensurt i, el punyeter va continuar caminant!!!!
Per cert, a prop de La Bisbal d'Empordà hi ha un lloc que es de pas de senglars. Un munt de cotxes han tingut accidents amb ells, sobretot per la nit.
Per cert, a prop de La Bisbal d'Empordà hi ha un lloc que es de pas de senglars. Un munt de cotxes han tingut accidents amb ells, sobretot per la nit.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)