NO DEIXEU LES CLAUS AL PANY
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: NO DEIXEU LES CLAUS AL PANY
Amb els menuts es tè que estar molt al aguait. :shock: :shock: :martell :martell
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- AnnA
- Presentats
- Entrades: 438
- Membre des de: dc. gen. 07, 2009 4:49 pm
- Ubicació: Cornellà de Terri (Girona)
Apa que el paio es un nervi en estat pur!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Vaja, pobre noia.
Ara que això de les claus al pany pensava que anava per l'Albert!
Quantes corredisses i crits deu haver provocat amb gent intentant-lo avisar, sense saber que ho fa expressament. (jo un d'ells)
Quantes corredisses i crits deu haver provocat amb gent intentant-lo avisar, sense saber que ho fa expressament. (jo un d'ells)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Vendetta" post="86095"]Vaja, pobre noia.
Quantes corredisses i crits deu haver provocat amb gent intentant-lo avisar, sense saber que ho fa expressament. (jo un d'ells)[/quote]
Doncs jo he pensat el mateix que tu quan he llegit el títol del fil!!! Per que serà???
La veritat es que i tinc una certa tendència deixar-les posades. El meu punt culminant va ser el G.P. de Momtmeló del 2008. Vaig aparcar la moto al arribar al circuit a temps de veure el Warm-Up de moto G.P. i quan van acabar totes les curses i vaig anar buscar la moto no trobava les claus, normal, encara eren al contacte!!! Això si, li vaig posar el candau en U que te Honda.
:martell :martell :martell
[quote user="Vendetta" post="86095"]Vaja, pobre noia.
Quantes corredisses i crits deu haver provocat amb gent intentant-lo avisar, sense saber que ho fa expressament. (jo un d'ells)[/quote]
Doncs jo he pensat el mateix que tu quan he llegit el títol del fil!!! Per que serà???
La veritat es que i tinc una certa tendència deixar-les posades. El meu punt culminant va ser el G.P. de Momtmeló del 2008. Vaig aparcar la moto al arribar al circuit a temps de veure el Warm-Up de moto G.P. i quan van acabar totes les curses i vaig anar buscar la moto no trobava les claus, normal, encara eren al contacte!!! Això si, li vaig posar el candau en U que te Honda.
:martell :martell :martell
Sort,