TOURMALET

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

TOURMALET

Entrada Autor: MikelRT » ds. ago. 29, 2009 4:27 pm

Aquest estiu em va fer gracia fer els col´s del tour ( FORMIGAL-VIELHA) i ves per on, quant arribo a dalt del TOURMALET, m´havia desaperagut el cartell amb la seva alçada :wall :wall :wall

Espero que amb tants MOTOTURISTES que han pasat per allà aquest any, a part de la foto, no se l´hagi emportat cap a casa :martell :martell :martell
Imatge

A la sortida de Bergada, em va dir un de la colla, que NO FOTO, NO COLL :enfadat :enfadat :enfadat i vet aquí que com que ja sé que es així i a l´espera de tornar-hi per dos motius: per la belleza de tot l´entorn i per la foto :eyes :eyes :eyes vaig canviar de costat de carretera i vaig fer la del resataurant.

No val aquesta? :tremolant
Imatge

Feu el favor de tornarla a ficar en el seu lloc ;)

[smiley smilie=4 fontcolor=FF5500 shadowcolor=FF9900 shieldshadow=1]Salut des de HOSTALRIC[/smiley]

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: TOURMALET

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 29, 2009 4:46 pm

El tourmalet es canviant...mira
la primera vegada al 2005 hi havia el carretel que ara no hi hes, pero no hi havia la bici
Imatge

Mes tard al 2007 havia desaparescut l´alçada i el el ciclista ja hi era..
Imatge

i ara com dius...nomes hi ha la bicicleta i no hi ha el cartell
Imatge
Ex ...moltes coses

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » ds. ago. 29, 2009 10:13 pm

Dons vaja amb els gavatxos :wall :wall :wall

Dons res, farem un copy, pegui, corti, enganxi de la teva foto i ja età :mrgreen: :mrgreen:

[smiley smilie=3 fontcolor=FF5500 shadowcolor=FF9900 shieldshadow=1]Salut des d´Hostalric[/smiley]

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dg. ago. 30, 2009 9:13 am

haveure si aquest post no l'amaguem massa i abans de final de mes, de setembre puc posar la meva, d'aquest any :mrgreen:

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. ago. 30, 2009 4:29 pm

Dons per si els "GAVATXOS" no el tornen a posar, aquí tens el model :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Només falta que et facis la foto en el lloc adecuat :lol: i un copia i enganxa i llestos. :b9 :b9 :b9

Que tingueu MOLT BON VIATJE!!! :form :form :form

[smiley smilie=3 fontcolor=FF5500 shadowcolor=FF9900 shieldshadow=1]Salut des d´Hostalric[/smiley]
Imatge

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. ago. 30, 2009 5:46 pm

Jordi, crec que estàs confost: el cartell hi es i fins i tot amb l´alçada :b9 :b9 :b9

Sergi3, de totes maneres, el mes segur es que quant tu i vagis per el Setembre, JA NO I SERÀ ;) per lo que et recomano que et facis una foto en el lloc i desprès ....... tu mateix :pc

Siau

[smiley smilie=4 fontcolor=FF5500 shadowcolor=FF9900 shieldshadow=1]Salut des d´Hostalric[/smiley]

Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dg. ago. 30, 2009 7:21 pm

Imatge

Miquel, jo també vaig dir que hi tornaria amb més calma. El día que hi vagis, si no et fa res anar acompanyat amb una moto més.......m´apunto.

MikelRT
Presentats

Entrada Autor: MikelRT » dg. ago. 30, 2009 10:42 pm

Eva,
De fet, com que ja tinc la foto :b9 , de moment no tinc PAS previst tornar-hi de moment..... però segur que hi tornarè ja que tota la zona es molt encantadora i sobre tot aquest any que el VERD dominaba per tots els racons. Nomès cal veure la cronica de l´Steelmen per veure el color i que no tot s´acaba amb el TOURMALET.
Quant tu i vas pasar no debia estar tal i com el vaig trobar: AUTOCARAVANES amunt i avall i el coll COLAPSAT :martell :martell

Ah, i cap problema per fer sortides acompanyat. :D Si un su vol pasar bé, que millor que acompanyat :castell Quant mes serem, mes riurem :lol:

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dg. ago. 30, 2009 10:54 pm

Quant torni està complet aviseu, que a nosaltres ens falta el cartell amb l'alçada... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Imatge

:kiss i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Respon

Torna a “Cerveseta”